11. Kapitola- Napadení

114 9 37
                                    

,,Harry, měl jsi mi říct, že neumím hrát, odešel bych." Řekl mu rozmrzele Ron.

,,To nemůžeš, když odejdeš, zůstanou v týmu už jen tři hráči." Zamítl kamarádův nápad.

,,O čem to mluvíš?" Zeptal se nechápavě Ron.

,,Kvůli Malfoyovi mě a Freda s Georgem Umbridgeová vyloučila z týmu a máme zákaz hrát famfrpál." Vysvětlil Harry.

,,Cože?!" Zeptal se zhrozeně Ron.

,,Je to tak, Nebelvír si teď musí najít nové hráče, jestli chcete pokračovat." 

,,Tak co? Máte školní trest?" Přiběhla k trojici Kristin se Samanthou.

,,Kéž by." Zamručel Harry a nakopl vzduch.

,,Tak co?" Zeptala se Sam.

,,Umbridgeová nám zakázala hrát a vyloučila nás z kolejního týmu." 

,,To si děláš srandu?" Zděsila se Kris.

,,Bohužel ne." 

,,Nemáte šanci najít nové hráče." Ozvala se Sam.

,,Mně už to může být jedno." Svěsil ramena Harry.

,,Kde jsou ostatní?" Zeptala se Hermiona.

,,Šli několik metrů za námi, měli by tu do minuty být." Odpověděla Kristin.

,,Hmm." Zahuhlal Ron.

********

Milý Tichošlápku,

Tento týden byl příšerný. Hráli jsme zápas proti Zmijozelu, vyhráli jsme. Jenže pak se Malfoy navážel do pana a paní Weasleyových a do mé mámy. Nechali jsme se vyprovokovat a nedopadlo to dobře, profesorka McGonagallová nám chtěla udělit školní trest, jenže potom se objevila Umbridgeová a oznámila nám, že máme zákaz hraní famfrpálu. Takže Nebelvír je teď bez tří hráčů a musí si najít nové, dokonce nám zabavila i košťata.

Doufám, že ty se máš líp.

Harry.

********

,,Dneska budeme procvičovat kletbu mdloby na tebe. Postavte se do dvojic." Oznámil Harry na další schůzi Brumbálovy armády.

Studenti se rozřadili do dvojic a Harry jim ukázal, jak kouzlo použít.

,,Skvěle!" Pochválil Harry Beccu.

,,Díky." Zazubila se na něj blondýnka.

,,Vede se ti dobře, jen tak dál." 

,,Soustřeď se, drž hůlku takhle." Ukázal Cho, která byla nervózní.

,,Uklidni se, chce to jenom čas." Ujišťoval ji.

,,Děkuju." Pípla tiše. Harry se otočil k někomu jinému a kontroloval, jak si vedou.

Po hodině trénování a kouzlení se všichni posadili na polštáře, které rozházeli po zemi.

,,Vedli jste si výborně, zlepšujete se." Pochválil členy Brumbálovy armády.

,,Během volného času trénujte a zlepšujte se. Uvidíme se zase po Vánocích, kdy už bychom mohli zkusit vyčarovat patrona." Usmál se Harry.

,,Veselé Vánoce Harry." 

,,Užij si Vánoce." 

,,Měj se." 

Studenti se loučili a postupně odcházeli z Komnaty nejvyšší potřeby.

Za pár dní měli začít Vánoční prázdniny a na další schůzku před Vánoci už nebyl čas.

Květiny Pobertů II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat