İyi okumalar 🌙
Turna:
Turna: Arslan yarim, Nasılsın bakalım.
Arslan: Bende diyordum ki nerde kaldı.
Arslan: Sen vazgeçmez misin Turna?Turna: Şş öyle şeyler söyleme.
Turna: Bir şeyi ne kadar çok söylersen gerçekleşirmiş.
Turna: Ben mesela sürekli Arslan ❤️ Turna diyorum ki gerçekleşsin diye.
Turna: Neyse napıyorsun onu de bakalım bana.Arslan: Çalışıyorum Turna ne yapıyım sabahın bu saatinde.
Turna: Ne işle meşgulsün sen? Onu tam anlayamadım ben ya.
Arslan: Beni seven sen değil misin? Araştır bul , onu da mı ben söyleyeceğim.
Turna: Şş sen rahat ol, senin bile haberin olmayan şeylerini bulurum ben.
Arslan: Sen ne işle meşgulsün peki? Öğrenci misin?
Turna: Yaa sen beni mi merak ettinnn
Turna: üni son öğrencisiyim.Arslan: Sen sorduğun için Ayıp olmasın diye sordum, yanlış anlama.
Turna: Anladım ben anladııımm.
Turna: Seni gidi zıp zıp.Arslan: Onu bunu bırak da sen şikayetini geri aldın mı?
Arslan: Beni birde polislerle falan uğraştırma.Turna: Şöyle ki.
Turna: Almadım.
Turna: yani şimdi ben karakola direkt eminim, kesin bu diyerek ifade verdiğim için şuan gidip yanlışlık oldu diye ifademi geri alamıyorum.
Turna: Ya nolacak ki sanki, en fazla birkaç ay yatar çıkarsın.
Turna: Taş çatlasın üç beş yıl yatarsın çok değil yani.Arslan: Turna, sen benim başıma bela mısın?
Arslan: Ne demek geri alamam ifademi. Alacaksın!
Arslan: yoksa üç beş yıl yatan ben değil sen olursun.
Arlsan: Ben bir yolunu bulur sicilimi temize çıkarırım ya sen?Turna: Aman ya, neyse gidip konuşurum yarın.
Turna: Şikayetimi geri almamı Kabul ederler mi bilmem ama denerim.
Turna: Sana da aşk olsun yani. Hemen bir tehdit, göz korkutma çabası.
Turna: Nolur yani sanki hem ifade vermeye geldiğinde beni de görmüş olurdun. Belki bana aşık olurdun o an.Arslan: Boş hayaller kurma Turna, şikeyetini geri al. Beni uğraştırma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...