Satır arası yorum çok iyi olurduu🥺🙂
Kızlarla 3 saat kadar konuştuktan sonra kendimi yatağa attım. Gözlerimi yavaşça araladım güneş müneş yoktu, demekki hava kararmış aq
Kendime şaşırıp etrafa bakındım. Sonra kaldırdığım kafamı geri bıraktım-LAN ANANI SİKİM BAŞIMI KALDIRIRKEN YOKTU BU NERDEN GELDİN AMK!
Kafamı hızla ovaladım. Baya sert vurduydum fak. Bu sefer tamamıyla doğrulup kalktım çünkü acıkmıştım. İnş ramen vardır umuduyla mutfağa girdim minik bir yerdi zaten, hatta nerdeyse salonla birleşikti.
Şansıma bir tane kalmıştı. Hemen yapıp yumuldum. HmMmmM leziz, yemek yemeyi tek başına beceremediğim için hem telefona bakıp hem yemek yedim.
İşim bitince etrafa bakındım. Bomboştu o it olmadan. Hiç yoktan Ses mes falan oluyodu amk şimdi oda yok:,,)
AMAAAN O YOKSA HALAY PERİLERİM VARDI! Sırıtarak hemen galeriye girdim. "Halay perileri"yazan yere girdim. Bir sürü fotoğraf ve videolarımız vardı.Bu fotoğraf favımdı, çünkü salak salak poz vermek en iyi olduğumuz alandı. Şeyden sonra...
Hemen fotoğrafı kaydırdımDans edip şarkı söylemek...
Aynı okuldayken grubumuz vardı, bir süre sonra artık herkes bizi tanıyordu üstelik o zamanlar 9. Sınıftaydık. Hızlı tanınmıştık artık okullara karşı yarışmalara bile gidiyorduk. Hatta 3'ünden birincilikle ayrılıp 2'sinden ikincilikle ayrılmıştık.Ancak şu an farklı bir okuldaydım eski sevgilimi gerçekten sevdiğimi sandığım için başka bir ilçeye ve okula geldim. Aile evinden uzakta olduğu için yeni bir ev tuttuk. Olduğum bölümde en iyisi olduğum ailem sözümü ikiletmemişti ancak daha 2 ayı yeni doldurmuştum.
O aptaldan başka ne tanıdığım ne bildiğim vardı. Halay perilerimde yoktu...
Stresle nefesimi dışarı verdim. Özlemiştim, istediğim hayat bu değildi.
Sanki hayatım değişecekmiş gibi fotoğrafı kaydırdım.AH BU GERİZEKALILAR! İfşa çekeyim derken resmen aşklarını çekmiştim. Köpkeler aisha'mı onda'mı mia'mı özlemiştim.
Öyleyse yapılacak tek bir şey var:-Alo? Annecimmm nasılsın aşk kadınımm?
✨✨✨✨✨
Selamm❤️ bu bölümde daha çok geçmiş anlatıldı. Eğer grup fotolarında neden yiren ya da Eu yok diye sorarsanız ikisi de grupta değil. Ki yiren zaten hikayemde yok. (bunu anlayışla karşılayın lütfen gelip suçsuzluğu kanıtlandı demeyin, o markalarla bitirilem işbirlikleri için direk yiren destekledi.)
Bu arada eğer elinizde sadece Mia Sihyeon Onda ve Aisha'nın olsuğu fotolar varsa atar mısınıız?
Bu arada hikayede güncel olarak Sihyeon'un sacı debut era ile aynı renk, Aisha'nınki siyaha yakın kahve, Onda'nınki ladida era ile aynı(yani 2. Foto) Mia ise ikonik gri saçlı(yani ilk foto). Ama bebişler siz istediğiniz gibi düşünebilirsiniiiz❤️
Ig/ everglynxsglow
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳𝐳 | Sihwon
FanfictionEski ingilizce hocası sayesinde ingilizceye aşık olan Okulunun en iyilerinden olan Sihyeon, eski okuluna dönünce, eski öğretmeninin gittiğini yerine kök söktüren Park Jiwon'un geldiğini öğrenir. Kitabımda hiç bir idol kötüleme amaçlı kullanılmamıştı...