87. Усложнение в плана

123 4 4
                                    

Влетях в дома ми през входната врата, без изобщо да се замислям дали Хейли ще ме види, и се запътих право към стаята на баба ми. Почуках няколко пъти и след като не получих отговор се опитах да отворя вратата със сила.

– Хей! Знам, че не сте се събрали да учите, но аз имам тест по история веднага като се върнем на училище! - викна Лили, вървейки по коридора към мен - И какво правиш тук? Мислех, че тръгнахте на някъде.

– Така е, но се върнах, защото се оказа, че баба ми не е толкова на наша страна, колкото си мислех. - съобщих и продължих да блъскам по вратата.

– Мога ли да помогна? - пита Лили и аз я изгледах от глава до пети.

– Владееш ли магия? - питах саркастично и тя поклати глава - Значи не.

– Нали Тони е с вас? Не виждам проблема. 

– Проблема е... - започнах, блъскайки вратата колкото се може по-силно, но тя не помръдна - ...че ни трябва вещица от нашия род.

– Купър? 

– Рода на баба. - поправих се и продължих да блъскам по вратата. Лили се присъедини към мен и заедно успяхме да отворим магически затворената врата.

– Казах ти, че ще съм от помощ. - усмихна се тя и аз кимнах. Огледах стаята, но от баба ми нямаше и следа - Сега какво? - пита Лили, но вместо да и отговоря, аз тръгнах да се ровя из различните чекмеджета и рафтове наоколо - Какво търсим?

– Нещо за едно растение наречено Аштон. - съобщих - Също се оглеждай за името Анабела Монтеро. Или само Анабела. Не съм сигурна дали фамилията е истинска.

– Чакай. Монтеро? Като онзи хубавия професор, който ни гостуваше...

– Същия. Той е Пръв вампир, а Анабела му е сестра. - обясних, надигайки поглед от купчината  книги на масата.

– Защо си крила това от мен?! И какво изобщо е Първи вампир? - възмути се Лили и аз я погледнах.

– Името подсказва. - казах аз - Ще се постарая да обясня всичко, но първо трябва да намеря това, което търся.

– Щом толкова ти трябва вещица от нашия род, помоли Хейли или майка ти. - предложи Лили.

– Това би ги изложило на опасност. А и как точно се очаква да им обясня всичко без да ме сметнат за луда?

– Предполагам си права... Какво ще правиш?

– Не знам... Лили, ще можеш ли ти да убедиш баба? - замислих се аз и братовчедка ми кимна.

Неочакван обратDonde viven las historias. Descúbrelo ahora