TW: crimă, crimă din motive rasiale, canibalism, necrofilie, animale torturate și omorâte . CITIȚI PE PROPRIA RĂSPUNDERE !
Crima lui Jun Lin.
Murder of Jun Lin este un caz care implică dezmembrare și canibalism care s-a întâmplat în în 2012. Un student universitar, Jun Lin (30 decembrie 1978 - 24/25 mai 2012), a fost ucis de Luka Rocco Magnotta. Magnotta a trimis apoi mâinile și picioarele la școlile elementare și la birourile partidelor politice federale. După ce un videoclip care înfățișează crima a fost postat online în mai 2012, Magnotta a fugit din Canada, devenind subiectul unei notificari rosii interpol și determinând o vânătoare internațională de oameni. În iunie 2012, a fost arestat într-un internet cafe din Berlin. În decembrie 2014, după opt zile de deliberări, un juriu l-a condamnat pentru crimă de gradul I. Magnotta a fost căutată anterior degrupurile pentru pentru că ar fi încărcat videoclipuri despre el însuși ucigând pisoi. Acesta tortura pisici in moduri crunte. Le punea in saci de vidat si tragea aerul, tinea o sepie in pat si ducea pisica aproape, apoi lua toate pisicile, le punea in frigider, le lega de cozi de matura si mop, apoi le spala cadavrele inghetate in cada cu apa foarte rece, si filma si incarca pe internet.
Dupa o ancheta indelungata , s-a descoperit ca ucigasul era Luka Rocco Magnotta.
Luka Rocco Magnotta s-a născut Eric Clinton Kirk Newman pe 24 iulie 1982, în Scarborough, Ontario , fiul Anna Yourkin și Donald Newman. El a fost primul dintre cei trei copii ai lor. Potrivit acestuia, mama lui era obsedată de curățenie, își închidea copiii în mod obișnuit din casă și, odată, își scotea iepurii de companie în frig pentru a îngheța până la moarte. Tatăl său a fost diagnosticat cu schizofrenie în 1994, după care a divorțat de mama lui Magnotta, ducându-l pe Magnotta să se mute cu bunica sa, Phyllis.
Magnotta a urmat școala secundară IE Weldon din Lindsay . În 2003, a început să apară în videoclipuri pornografice homosexuale, lucrând ocazional ca stripteuză și escortă . A apărut ca model pin-up într-un număr din 2005 al revistei fab fabuloase din Toronto , folosind pseudonimul Jimmy. În 2007, el a fost un concurent succes în OUTtv realitate seria lui COVERguy . A avut mai multe operații estetice și a audiat pentru emisiunea de televiziune din rețeaua Slice Plastic Makes Perfect în februarie 2008.
Magnotta a creat multe profiluri pe diferite rețele sociale de pe internet și pe forumuri de discuții de-a lungul câtorva ani pentru a crea o varietate de afirmații despre sine. Un astfel de zvon a apărut în 2007, susținând Magnotta a fost într - o relație cu Karla Homolka , un criminal de profil înalt canadian condamnat, care Magnotta a negat într - un interviu ulterior cu Toronto Sun . În timpul anchetei crimei din 2012, poliția din Montreal a anunțat că perechea datase, dar în curând și-a retras declarația și a recunoscut că nu au dovezi care să confirme afirmația. La fel ca în relația Homolka, Magnotta a negat în repetate rânduri afirmațiile că ar fi plantat ca farse și ar fi făcut parte dintr-o campanie de urmărire cibernetică împotriva sa.Poliția a declarat că Magnotta a creat cel puțin 70 de pagini de Facebook și 20 de site-uri web sub nume diferite.
Crimă și investigație
Jun Lin a fost văzut ultima dată pe camera de supraveghere intrând în această clădire de apartamente de pe bulevardul Décarie în noaptea de 24 mai 2012 .
Lin a fost văzut ultima dată pe 24 mai 2012, iar prietenii săi au raportat că primesc un mesaj text de pe telefonul său la ora 21:00. Șeful său a devenit suspect când a doua zi nu s-a prezentat la schimbul său. Trei dintre prietenii săi au intrat în apartamentul său pe 27 mai. El a fost dispărut la poliție pe 29 mai.
CITEȘTI
I just came here to the party for the crimes
Mystery / ThrillerCe spuneti de acele minunate momente cand stirile explodeaza de informatii incredibile despre o anume crima, sau un viol, abuz. Au devenit cazuri la zi, atat de normale incat nimeni nu le scoate la suprafata din nou.