Bizim Jeneriğimiz 3. Bölüm

254 15 8
                                    

(Hadisenin Anlatımıyla)
Gene nasil olduysa oldu, gene kaanla aynı arabadayim ve gene beraber gidiyoruz. Neden bilmiyorum ama yaklaşık 1 haftadır birbirimizin yakınından hiç ayrılmadık... Acaba biz çok yakın iki dost muyduk? Yoksa çok yakın iki dosttan daha öte mi? Bilmiyordum zaman belirleyecektir diye düşünüyordum.... Kaan çok mutluydu...... Ben de çok mutluydum. Belki de hayat ilk defa bana aşkta gülmüştür diye düşünmek istiyordum.

Tatlıcıya gelmiştik bile....

Kaan; Ee ne yemek istersin bakalım?
Hadise; Aslında tüm tatlılar vazgeçilmezimdir ama baklavaya hiçbir zaman hayır demem
İkiside gülerler*
Kaan; peki o zaman bizde baklava yiyelim

15 dakika sonra....
Kaan; Ee tatlı yiyelim tatlı konuşalım demişler neler yaptın bugün klipte nasıl geçti günün bakalım?
Hadise; bugün kliplerimizi çok güzel çektik hatta klip hazır bile yani en azından çekimleri bitti. Hazırlansın ilk sana izletirim, ne dersin?
Kaan; Süper derim
Hadise; senin günün nasıl geçti
Kaan; benimkide iyiydi
Hadise; sevindim
...
Kaan; Hadise biliyor musun ben seni çok sevdim, sen çok iyi bir kadınsın.
Hadise; ben de seni çok sevdim Kaan..
Kaan hadisenin ellerini tutar*
Hadisenin bir anda yanakları kızarmaya başlar ve Kaan daha da utanmasın diye ellerini bırakır*
Kaan; Ee kalksak mı?
Hadise; Aynen ya kalkalım
Kalkarlar*
Kaan; Seni evine bırakmami ister misin?
Hadise; her zaman ki gibi isterim
İkiside kahkaha atarlar*

10 dakika sonra.....
Eve önüne gelirler ve arabadan inerler*
Hadise; iyi akşamlar
Kaan: İyi akşamlar
Bir anda Kaan beni saçımdan öptü..... İlk defa saçımdan öpmüştü........ Bir anda kalbim hıp hızlı çarpmaya başlamıştı ve nefes nefese kalmıştım.... Ne yani şimdi ben heycanlanmiş mıydım? Sakın olmalıydım... Ama sanırım bu sakın olma fikrine geç karar vermiştim... Çünkü Kaan nefes nefese kaldığımı fark etmişti ve gülümsüyordu.... Bende gülümsedim ve iyi akşamlar deyip eve girdim....

(Kaan'ın anlatımıyla)
Onu ilk defa öpmüştüm hemde yanağından değil saçındandı bence daha kibardı..... Acaba kızmış mıydı? Ama gülümsemisti o zaman kızamaz diye düşündüm ve içim rahatladı.. Artık onunda beni sevdiğine emindim sonuçta haftayı beraber geçirmiştik....

(Hadisenin anlatımıyla)
Ah biraz dinleneyim bari o kadar yorgun bir gün geçirdim ki. Ama Kaan yanımdayken hiç yorulmadım sanki o zaman kuş gibi hafiftim. Neyse eğer kendi halimde düşünürsem kesin gene kaanı düşünecektim. En iyisi telefonuma bakmaktı.
O da neydi......
Kaan'dan bir mesaj....
'Hadise magazinlere, Kaan Yıldırım ve hadise sevgili diye yazılmış' dedi
Gerçekten doğru muydu? Hemen kontrol etmiştim ama gerçekten de haberlerdeydik...
Kaan'a bir erkekle bir kadını yanyana görmeleri yeter yazmıştım. O da bana 'belki de gerçek olur' demişti bende 'Belki de' dedim sonra iyi geceler dedik ve kapattık.
İkimizin de neyi kast ettiği ortadaydı.....
Bu haberciler de nerden duymuştu ki?
Aman ya nerden duydularsa duydular dedim ve telefonumu kenara bıraktım... Duş almaya gittim...
Döndüğümde Acun aramıştı. Bende hemen geri aradım.
Çalıyor....
Hadise;Alo
Acun; Efendim hadise
Hadise; Acun beni aramışsın bir şey mi oldu?
Acun; hadise aslında yüz yüze konuşmak isterdim ama biliyorsun corona'dan dolayı konuşamıyoruz.
Hadise; biliyorum Acun. Ee ne diyecektin?
Acun; Hadise sana bahsetmiştim ya O Ses Türkiye Rap programı diye hatırlıyor musun?
Hadise; evet hatırlıyorum bahsetmiştin...
Acun; Orda kadın jurimiz sen olur musun?
Beklemiştim... Ya istemezse beni seyirci diyebilmiştim...
Acun; Tabii ki Türkiye seni ekranlarda görmeyi seviyor
Hadise; tamam Acun düşüneyim seni ararım.
Acun; tamam hadise iyi akşamlar
Hadise; iyi akşamlar acun
Bunu bu akşam yatmadan düşünmeliydim ve acunu yarın arayacaktım..

(Kaan'ın anlatımıyla)
Yatağımdaydim. Hala hadiseyi düşünüyordum. Artık uyumam lazımdı....

.............................................................

Bu bölüm de burada bitti arkadaşlar umarım beğenirsiniz 🥺🥰💕

Bizim JeneriğimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin