𝓛𝓲𝓵𝔂 𝓝𝓪𝓿𝓪𝓻𝓻𝓸Késő este - inkább nevezzük hajnalnak - a fiú késői üzenete nagyon meglepett. Valójában ezzel privát instagram készítéses ötletemhez nem fűztem sok reményt, mert mind a kettőnknek megvan a saját oldala, ahol jóval aktívabbak vagyunk, így nem feltétlen juthat mindig eszünkbe az a fiók, amiről csak mi tudunk. A jó éjszakát üzenet megmelengette a szívemet és ismételten olyan érzések kavarogtak bennem, amiket nem igazán tudtam hova tenni. Éreztem már hasonlót mással, de azok az érzések sosem voltak ennyire intenzív hatással rám. Lando teljesen más volt, magam sem tudom megmondani, hogy miben, de határozottan nem olyan, mint az eddig megismert fiúk az életemben. Hatással voltak rám az apró kis gesztusai, az apró lopott pillantások, a közös nevetés és a pillanatnyi érintkezésünk, mikor vállon boxoltam. Alig egy napja ismerem, mégis úgy érzem, mintha mindig is ismertük volna egymást és csak egy kis időre váltunk volna el egymástól, pedig ez lehetetlen, mert ezidáig sosem ismertük egymást.
Az éjszaka folyamán alig tudtam lehunyni a szemeimet, mert folyton a fiúval töltött séta emlékei villantak fel. Mosolyogva idéztem fel, mert jól esett vele beszélgetni és önző módon jó volt rázúdítani azokat a gondolatokat, amiket a lányokra nem igazán akartam ennyire részletesen, a fiú pedig egy nagyon hasznos tanácsot adott és talán picit bennem átértékelődtek a dolgok ezzel a nyaralással kapcsolatosan.
Ismert, de mégsem. Annyit láttunk egymásból, amennyit egyelőre szükségesnek érzünk. Nem akarjuk elsiettetni semmit, legyen ez akármi is, ami próbál kialakulni közöttünk - már ha így van - és nem képzelek többet bele az egészbe.
- Nagyon el vagy varázsolva így kora reggel! - jegyezte meg Riana mielőtt a svédasztalról hozott rántottáját elkezdte volna enni.
- A buliról is hamar leléptél. Kerestünk, de sehol sem találtunk. - végignézve a négy lányon nagyon kimerültnek tűntek így reggel 9 körül. Bár nem is csodálom, úgyanis - így utólag kiderült - hogy nem estek nagyon kétségbe az idézőjeles eltűnésemkor, mert közben találkoztak egy társasággal, amely csak fiúkból állt - milyen meglepő - és velük buliztak az est további részében. Belegondolva amilyen nyúzott Zoe arca, neki biztos tovább tartott a szórakozás és a nyakám éktelenkedő halvány kis lila folt elég egyértelművé is teszi mi is történt azután, hogy visszaértek a szállodába.
- Kerestelek titeket, de mivel sehol sem találtalak titeket, így jobbnak láttam lelépni. Különben is azért nem hiszem, hogy olyan sokáig kerestetek volna. - utaltam arra, hogy utánam egyből egy kisebb társasághoz csatlakoztak.
- Nincs mit szépíteni, a srácok írtó szexik voltak és eléggé úgy néztek ki, mint akikre ráférne egy kis stresszlevezetés! - megsem lepődök Zoe őszinte megszólalásán, mert ő tényleg mindent nyíltan kimondott. Ami a szívén az a száján típus volt. Megmondta mindenkinek a frankót, ha tetszett az illetőnek, ha nem. Talán a csapatunkban ő az a személy, aki a leghamarabb letudja vetkőzni a gátlásait és ebből lehet következtetni arra, hogy nem fél belemenni egy egyéjszakás kalandba.
A társaságunkban Adriana és Sofia volt a tűz és a víz megtestesülése. Annyira, de annyira másak voltak - külsőleg és belsőleg egyaránt - csoda, hogy nem tört ki egy kisebb háború.
Sofia egy hosszú, szőke hajú, elég alacsony testalkatú lány, aki elég visszahúzódú típus és szeret a balhékból kimaradni. Sokszor azt vesszük észre, hogy teljesen máshol jár és csak bámul ki a fejéből. Tipikus művészi egyéníség, ezért is illik bele annyira a színes baráti társaságunkba.
Adriana pedig - mint ahogy említettem - Fia szöges ellentéte. Az előbb említett lánnyal ellentétben rövidebb és sötétebb árnyalatú a haja és jóval magasabb is a lánytól. Riana egy nagyon makacs és erős személyiség. Vitába nem érdemes vele keveredni, mert akármi az oka, akkor biztosan te fogod elveszíteni. Ettől függetlenül ő is - csak úgy, mint a többiek - egy csupa szív lány, aki bármit megtesz azokért az emberekért, akik nagyon közel vannak hozzá.
YOU ARE READING
𝐒𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤 | Lando Norris ✔️
FanfictionPerfect 𝐒𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤 Vajon tényleg létezik a tökéletes nyári szünet fogalma vagy csak túlértékelik a velem egykorúak a nyarat, mert azt hiszik csak buliból és szórakozásból áll az egész? A nyár régen elvesztette a valódi értékét számomra...