0.1

193 21 27
                                    

Öncelikle merhabalar ben C.G kendimce küçük bir yazar olmaya çalışıyorum Undertale Ae/Au (Altarnatif evren)'lere ship hikayesi yazmaya çalışıyorum. Yazım hataları olursa gerçekten çok özür dilerim..Elimden geldikçe yazmaya çalışıcam..ve bu benim ilk kitabım..o yüzden hem cringe hemde fazla hatam olabilir..Çok fazla konuştum fakat son bir duyuru yapmam lazım..

Orjinal Ae veya Au ile bir bağlantısı az vardır bunu daha çok kendi Ae'm gibi yazdım lütfen "orjinal Ae'de böyle birşey yok" Gibi şeyler söylemeyin Kaba olmak istemiyorum..Umarım kitabımı beğenirsiniz İyi okumalar dilerim 🖤🥀❄️🍁
(Kapak fotoğrafı bana ait değildir Pinterest'te alınmıştır)

__________Killer'ın odasında____________
.
*killer'ın iç sesi*

Herzaman ki sabah alarmı ile uyanmak ugh gerçekten bundan nefret ediyorum...

Yatağımın yanındaki alarmı kapattım..ve lanet bir gün herzaman ki gibi hazır şekilde yataktan doğrulup horror ve dust'un yatağına baktım..

Horror ve dust benden önce uyanmış vay tarihte bir ilk...

Yataktan kalkıp lavaboya doğru adım atmaya başladım.. Lanet bir baş ağrısı ne mükemmel ama...ugh berbat birgün olacağını hissediyorum...
Lavaboya girip aynaya baktım..

"Lan ben bu halle nasıl geldim.. iblisler adına..! "

Dedikten sonra arkamdan baş belasının yansımasını sonra ise sesini duydum

"Bence bu senin normal halin killer birşey değişmemiş.."

Chara ve onun moral bozma yeteneği her sabah mı olur bu....ugh...herneyse....

Yüzümü yıkamaya çalışırken gözümün altından akan göz yaşlarımı herzaman gizleyen nefretlerim suratıma dağılmıştı..

Bide bu eksikti...

"Chara ağzını açıp tek bir kelime söylersen seni kendi bıçaklarınla şişler horror'a akşam yemeği olarak veririm"

"..Pft.. berbat şekilde mükemmel görünüyorsun "sans" pfftt.."

Yemin ediyorum ayna bile bana gülüyor veya ben şizofren'e bağlıyorum..

Kafamdaki bu ağrı gittikçe şiddetleniyor fakat kafatasımda hiçbir şey yok lanet girsin böyle olaya herneyse şu yüzümü silmem lazım gerçek berbat görünüyorum zaten hafif astigmat'lı gözlerimle kendimi aynada zor görüyorum...

Yüzümü yıkayıp nefretlerden kurtulduktan sonra odaya geri gittim..

Eh pijamalar'la patron'nun yanına gidemem değil mi ?

Ah iblisler aşkına killer tabiki gidemezsin..

ben cidden iç sesim ile anlaşamıyorum evet..Herneyse...

Yatağımın yanındaki kıyafetlerimi yanına alıp pjimalarımı çıkartım ve siyah boğazlı,uzun kolu t-shirt'ü, sonra ise yanlarında siyah çizgileri olan beyaz kapri'mi giydim...

Gerçekten berbat bir baş ağrım ve toplamam gerek bir oda var ne harika ama..

Ugh bu chara sağolsun Dust ve Horror beni şizofren sanıyor....

Sadece KâbusumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin