Vánoce jsem napsala, jak jsou u nás, takže prostě štědrý den, protože si nejsem jistá, jak to mají v Británii.
Weasleyovi, Harry, Hermiona a několik členů řádu se vydalo navštívit pana Weasleyho v nemocnici svatého Munga.
Eliz z Kat už v nemocnici byly a plnily svou práci.
Harry byl značně překvapený, kde se nemocnice nachází a stále nemohl uvěřit, že mudlové neví o nemocnici, kterou mají přímo před nosem. Kouzla ho nepřestávaly udivovat.
Během toho, co ostatní byli v nemocnici, na Grimmauldově náměstí to žilo jako v létě. Sirius zaúkoloval děti, které s ním zůstali a uklízeli dům. Thom a Remus byli zaúkolováni taky. Zatímco Sirius běhal po domě z hadrem a sprejem, Thom opravoval potrubí v jedné koupelně a Rem si vzal na starost krbovou římsu, která se drolila a rozpadala.
,,Holky! Připravte něco k jídlu." Zavolal Sirius na dívky.
,,Jasně!" Houkly nazpátek a běžely do kuchyně připravit něco, co by se dalo jíst.
Když dorazili všichni i s Katherine a Elizis z nemocnice, na stole byly tácy s obloženými chleby a dvě konvice s horkým ovocným čajem.
,,Tohle asi Sirius nepřipravil." Ušklíbla se Kat a objala své dcery.
,,Táta běhal po domě s hadrem, bylo to k smíchu." Práskla Sam.
,,Táta si začíná hrát na služku?" Podívala se na svého manžela.
,,Profesionální." Přikývl Sirius a políbil ji.
,,Tak to abychom ti začali platit."
,,Pět galeonů za hodinu." Oznámil Tichošlápek.
,,Jak se má pan Weasley?" Zeptala se Kris.
,,Je mu lépe. Z nejhoršího se už dostal, potřebuje se zotavit." Obeznámila je Kat se situací.
,,To je dobře." Přikývl Sirius a posadil se ke stolu.
,,Teď už pojď jíst." Zatáhla Sam svou mámu za ruku a posadila ji na židli vedle Siriuse.
,,Kdy bude moct jít domů?" Zeptala se Laura.
,,Je možný, že by tu s námi na Vánoce byl." Řekla Molly.
,,Thome, zůstanete tu na celé prázdniny?" Zeptal se Sirius přes stůl.
,,Myslím, že pokud ti to nebude vadit, tak bychom asi mohli zůstat."
,,Samozřejmě, místa je tu dost." Rozzářil se Tichošlápek.
,,A co ty Reme, budeš tu s Laurou?" Otočil se na Lupina.
Remus se podíval na Siriuse a na Lauru. ,,Já budu spát doma, ale Lauru ti tu klidně nechám." Přikývl Rem.
,,Bezva!" Usmíval se Sirius. Už měl dům zase plný lidí a měl společnost.
********
Pan Weasley už byl na štědrý den doma, sice s obvazy, podlitinami a na jednom místě, ale byl doma.
Paní Weasleyová, Elizabeth a Katie se motaly v kuchyni a připravovaly štědrovečerní večeři.
Probíhaly poslední úpravy a úklid a většina byla zavřená v pokojích a dobalovala dárky, které nestihli zabalit.
Ron s Harrym byli k sobě zády, aby neviděli, co má ten druhý přichystané za dárky. Harry byl čelem ke dveřím a omotával stuhu okolo posledního dárku.
ČTEŠ
Květiny Pobertů II.
FanfictionPo pádu lorda Voldemorta se kouzelnický svět vrátil do starých kolejí. Harry Potter je v Bradavicích a s novými přáteli, přicházejí i nová tajemství a dobrodružství. Poznává děti Pobertů a časem zjišťuje pravdu o celém příběhu. Harry čelí návratu Pá...