part(1) ကံဆိုးတဲ့အချစ်

388 20 0
                                    

Part(1)
Jennie ကဆိုးလ်မြို့ရဲ့မျက်နှာဖုံးသူဋ္ဌေးကြီးသမီးလေးဖြစ်ပြီးတော့ သူ့အဖေ ကုမဏီမှာ ဒုဥက္ကထ လုပ်နေတာပါ lisa ကတော့ jennie နဲ့ငယ်ငယ်လေးတည်းကကျောင်းအတူတတ်ပြီး သူငယ်ချင်းအရမ်းဖြစ်ချင်သော်လည်းjennie ဘက် မှတင်းမာနေတာကြောင့်သူငယ်ချင်းဖြစ်ခွင့်မရခဲ့ပါဘူး။ lisa ရဲ့အဖေက Jennie အဖေရဲ့လက်ဖော်ကိုင်ဖက်သူငယ်ချင်းတွေဖြစ်ပြီး jennie နဲ့ lisa ကိုလည်းစေ့စပ်ပေးထားတာပေါ့ lisa ကတော​့ jennie ကိုတိတ်တခိုးလေးချစ်နေတာပါ lisa ကတော့အခု ဆရာဝန်လေးတစ်ယောက်ပေါ့တစ်ဖက် မှာလည်း Jennie အဖေနဲ့စီးပွားရေးပြိုင်ဘက်jisoo ဦးဆောင်တဲ့ကုမဏီမှာ rosè ဟာjisoo ဲရဲ့အတွင်းရေးမှူးလုပ်နေတယ်။တစ်နေ့ jennie အဖေကအလုပ်ကိစ္စနဲ့ jennie ကို lisa နဲ့အတူ party ကိုjisoo ကုမဏီမှတတ်ဖို့ဖိတ်ခိုင်းလုပ်ပါတယ်ပြိုင်ဘက်တွေဆိုပေမယ့် အပြင်ပိုင်းပြုံးပြီးအတွင်းထဲမှာသတ်ချင်နေကြတဲ့ပြိုင်ဘက် တွေဖြစ်လို့ မဖိတ်လို့မကောင်းလို့ဖိတ်လိုက်တာပါ party လုပ်ရတဲ့အကြောင်းပြချက်ကတော့ jennie အမေ နယူးယောက် ကပြန်ရောက်လို့ပါ အဲ့တာနဲ့ jennie နဲ့ lisa ဟာ jisoo ကုမဏီကိုသွားပါတော့တယ် သူတို့မသိတာက jisoo ကjennie ရဲ့ကျောင်းတုန်းက ချစ်သူဖြစ်ခဲ့ဖူးပြီး lisa ရဲ့ အချစ်ပြိုင်ဘက်ဖြစ်ခဲ့ဖူးတာပါပဲ အဲ့ကုမဏီပြိုင်ရှင်ဟာ သူငယ်ချစ်ဦး ဖြစ်ကြောင်း jennie ကိုယ်တိုင်တောင်မသိခဲ့ပါဘူး ဘာလို့ဆိုသူတို့ကပျက်သွားတာကြာပြီလေ ကျောင်းပြီးတာနဲ့ jisoo ဟာနိုင်ငံခြားကိုထွက်သွားပြီးပြန်ရောက်တာမှမကြာသေးတာကိုနောက်တစ်ခုက rosè ဆိုတဲ့ lisa သူငယ်ချင်းက သူ့ချစ်ရတဲ့ကောင်မလေးရဲ့ကုမဏီပြိုင်ဘက် ကုမဏီမှာအတွင်းရေးမှူးလုပ်တာ lisa ကိုယ်တိုင်တောင်မသိခဲ့ပါဘူး lisa ၊ jennie နဲ့ jisoo တို့သိနေကြပါတယ်ကျောင်းတူတာကို ဒါမယ့် jennie ကတော့ rosè ကိုမသိဘူးဘာလို့ဆိုကျောင်းမှမတူတာ lisa နဲ့ rosè နဲ့ကကျောင်းသူငယ်ချင်းမဟုတ်ဘဲ အရပ်ထဲမှာခင်ကြတဲ့ငယ်သူငယ်ချင်းပေါ့ jisoo ကလည်း rosè ကို နယူးယောက် မှာစသိတာပေါ့ အဲ့မှာသဘောကြလို့အလုပ်ခန့်လိုက်တာ ဒါကတော့ဇာတ်လမ်းအကြောင်းပြောပြတာပါ...
ဒီလိုနဲ့ jennie တို့ jisoo အိမ်ကိုရောက်လာကြပါပြီ ဘာ တွေဆက်ဖြစ်မလဲ........... part(2). ....

True love of changingWhere stories live. Discover now