Capitolul 16-Raiul din jurul meu... Iadul din suflet.

759 35 2
                                    



Mașina a oprit în față unui hotel uimitor.

Era impunător . mă uităm năucită, poate și Raiul din jurul meu îl făcea să arate așa .

Cât vedeai cu ochii era munte. Deși era vara puteam zări pe pârtie oameni schiind. Mason îmi da un ghiont.

- Ai auzit ce ți-am zis?

- Poftim? Scuze, nu.. eram absorbită de priveliște.

- Am observat. Cât tu ai visat cu ochii deschiși, domnișoară ,eu am luat cheile de la camerele noastre. Sunt una lângă cealaltă , la etajul 4 ,cel mai exclusivist cu doar 4 camere. îmi întinde trei chei ,să aleg, camera, 15,16,17.

O aleg pe cea cu nr 15. Era și data mea de naștere.

Mă grăbesc să îmi iau trollerul cu ochii încă la peisaj. Ajungem în recepție. Totul era în stil oriental, de la pereți , mobilă, gresie.

Numele hotelului era SUN-HOTEL și trona în spatele recepției.

Totul era parcă făcut pe gustul meu. Deși culorile păreau încărcate ,nu îmi displăceau. Îmi dădeau impresia de acasă.

Semnăm hârtiile la recepție și ne îndreptăm spre lift când îmi-a runc ochii la ușa de la intrare.

Matias ,îmbrăcât că scos din cutie, alături de pițipoanca aia intrau în hotel urmați de șoferul care le cară bagajele.

Arăt bine afurisitul naibii. Nu îl văzusem de 3 săptămâni și parcă inima mi-o lua la galop acum că îl priveam.

Întru în lift și înainte că ușa să se închidă pot să jur că m-a văzut.

Închid ochii și mă rog la Dumnezeu să nu stăm la același etaj.

Ajungem în dreptul camerei mele și bag cheia în ușa. Când întru lumina se aprinde instant.

Nu puteam să cred ce vedeam. Cuvântul camera e prea puțin pentru a descrie tot ce se află acum în față mea.

Era cât întreg apartamentul meu. Pășesc timidă și observ lustra impunătoare din mijlocul camerei. Cum intru pe dreapta dau de o ușa . o deschid și găsesc o baie uriașă în nuanțe de auriu ,ca și restul camerei. O cadă trona în mijlocul ei iar toaletă și chiuvetă se aflau pe pertele din stânga. Totul era făcut din marmură cred. Incustrațiile din ramă oglinzi erau divine, sculptura în lemn fiind executată la perfecție. Ies năucită și continui turul.

Pe peretel din stânga era agățat un tv uriaș. Peretele din față era complet din sticlă. Cu o priveliște care îți tăia respirația. Iar în dreapta după peretele băîi, găsesc un pat cu tăblia din piele neagră, gigantic. Pe jos era marmură iar pereții erau parcă pictați cu tonuri de auriu și crem.

Mă arunc în pat și trag aer în piept.

Mă mai uit în jurul meu și observ și o măsuță în colțul din stânga sub tv. Și un dressing ce ținea cât tot peretele băii.

Nu era încărcat , era cât trebuie.

Trag aer în piept. Săptămâna asta trebuie să mă distrez.

Mă apuc de despachetat când aud bătăi la ușa. Mă duc să deschis și Mason se repede înăuntru.

- Mama, mama. Ai nimerit cea mai bună camera , BFF.

- De ce? Ale voastre nu sunt la fel?

- Nu. Sunt mai mici.

- Ah, fără intenție.

Luna 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum