Yazar Anlatımından
"Hadi ama Jaem, oyunbozanlık yapma!"
Yangyang dudaklarını büzerek Jaemin'in omuzlarını sarstığında siyah saçlı beden oflamış, gözlerini kaçırmıştı önündeki arkadaşından. Ama Yangyang pes etmeyerek Jaemin'in döndüğü tarafa geçmiş, görüş açısını tamamen kapattığına emin olduktan sonra gülümseyerek konuşmaya devam etmişti.
"Bak, tamam, bu sefer seni biriyle tanıştırmayacağım."
"İnanmamı mı bekliyorsun?"
"Evet, çünkü ciddiyim."
Yangyang'ın neşeyle parlayan harelerine daha fazla karşı çıkamadı Jaemin. Cidden kafa dağıtmaya ihtiyacı vardı ve bunu en azından bir kere doğru dürüst yapmak istiyordu. Yangyang'ın kendisi için ayarladığı insanlarla berbat bir randevu geçirerek değil. Bu yüzden derin bir nefes veren sarı saçlı beden arkadaşına ufak bir baş sallaması vererek teklifini kabul ettiğini göstermiş, neşeyle havaya sıçramasını ise hafif bir gülümseme ile geçiştirmişti.
"Hadi daha fazla oyalanmadan gidelim, Renjun nerede?"
"Kun ile önden gitti o. Şanslıysak onlar ön sevişmeye başlamadan yakalarız ve birkaç shot atabiliriz!"
Yangyang'ın kendisini çekiştirdiği arabaya ufak bir göz attı ve sorgulamadan bindi Jaemin. İtiraf etmek gerekirse üstü açık arabaları hep hoş bulurdu ve şimdi biniyor oldukları kırmızı araba gerçekten de ilgi çekiciydi. Jaemin arka tarafa sorgusuz sualsiz otururken ön koltuğa geçen Yangyang bu sıralar takılıyor olduğu çocuğun yanağına ufak bir öpücük kondurup kıkırdayarak sohbet etmeye başlamıştı bile. Jaemin sessizce onları dinlerken araç yavaştan hareket ediyor, soğuk hava usulca tenlerine çarpıyordu.
"Jaemin, dalgın görünüyorsun?"
𖣘
Na Jaemin
Bizden bir yaş büyük olan Kunhang aynadan asık suratıma bir bakış attığında irkildim fakat anında kendimi toparlayıp gülümsemiş ve başımı iki yana sallamıştım. Aslında cidden dalgındım fakat onların bu güzel gecesini mahvetmek istemiyordum.
"Ah, dalmışım, yoksa güzel bir gün geçirdim."
Başını salladı, araba kullanmaya ve Yangyang'ın anlattıklarını dinlemeye devam etti. Ben de yeniden döndüm dışarıda olup bitenleri izlemeye. Bara gitmemize daha çok varken Kunhang aracı sağa çekti ve bir benzinlikte durduk. Merakla etrafa bakarken Yangyang tuvalete gideceğini söyleyip ortadan kaybolmuş, Kunhang ise yanına gelen görevliyle selamlaşmıştı.
Sanırım arkadaşlardı(?)
"Mesain bitti mi?"
"Dostum, şu şakayı yapıp durma. Mesaimi ben belirliyorum biliyorsun."
"Kendi işinin patronu olmak bu işte..."
Kunhang koluna vurduğunda siyah saçlı genç gülerek başını iki yana salladı. Üzerindeki formaya rağmen bu benzin istasyonunun sahibi olduğunu anlamıştım konuşmalara ufacık kulak misafiri olarak. Siyah saçlı bedenin bakışları bana döndüğünde boğazımı temizleyip gülümsemeye zorladım kendimi. Kabalık olmasın diye arabadan inerken heyecandan elim titriyordu sebebini bilmediğim bir nedenden ötürü. Zengin ve yakışıklı, hemen yürü tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonlight kiss | Nomin ✓
Short Story"Genellikle..." nefesini dudaklarıma doğru verirken güldü Jeno, kıkırtısı iç gıdıklayıcıydı lakin hissettiğim tek şey iliklerime kadar heyecandı. Heyecandan ellerim titriyordu fakat bunu Jeno'ya belli etmemek için üstün bir çaba sarf etmem gerekmişt...