Multimedya : Bölüm Şarkısı
Bölüm Şarkısı : Can Bonomo - Hikayem Bitmedi
Hepinize merhabaaa arkadaşlar!
Bu bölüm yeni bölümü iple çeken herkese..
Habersiz, aniden, çat diye yayınlıyorum valla.😁" Aslında bu yoktu.. Bu yoktu, öyle bi içimden geldi.."
😂😂
Keyifli olsun öyleyse..🤍
39.Bölüm
" Öldüm ama hayattayım tarifi çok zor.."
Yazardan..
Nazlı apar topar ameliyata alındığında, onu bekleyen gözleri yaşlı arkadaşı Su, halası ve babaaanesi vardı sadece..
Diğer herkes bir yerlerde, bir şekilde canıyla mücadele ediyordu.
" Allah'um sen torunumlan bebeğuni bize bağuşla rabbım.. Benum ömrümden al, onlara ver Allah'um.." yaşlı kadının dudaklarından dökülen dua içler acısıydı.
Nazlı'nın ise durumu iyiydi ama bebeği.. Bebeği tüm bunları kaldırabilecek kadar güçlü değildi.. Henüz dünyaya gelmeden, omuzlarına binen yük küçücük bir bebek için çok ağırdı.. Ona güçlü olmayı annesi öğretecekti.. Annesinin kızı olacaktı ama kader buna müsade etmemişti..
Doktor Elif ameliyat kapısından çıktığında gözleri dolu doluydu.. Çenesi titriyordu.
" Ma-maalesef.. " diyebildi güçlükle.
Su ellerini dudaklarına kapattı istemsizce.
" Bebek mi? " diye sordu halası endişe ve kederle.
Başını salladı Elif mahçupça. O da kendini suçluyordu ama onun elinde değildi bazı şeyler. O elinden geleni yapmıştı da kader bazı şeylere müsaade etmemişti.
" Nazlı'ya bunu nasıl söyleriz? " dedi Su hıçkıra hıçkıra..
" Nasıl dayanır bunca acıya? " diye de ekledi..
Çok geçmeden Nazlı ameliyathaneden çıkartılmış ve normal odaya alınmıştı.
Gözlerini açıtğı ilk an önce Ateş'i, sonra ise bebeğini sormuştu.
" Ateş iyi, yoğun bakımda ama iyi.. Uyanacak.." dedi Su, arkadaşının elini sıkı sıkı tutarak.
" Bebeğim? " dedi Nazlı güçsüz ve yorgun bir sesle.
İşte buna ne cevap vereceğini bilemedi Su. Sustu, başını önüne eğdi.. Zaten bu sessizlikten sonra bir şey söylemesine gerek kalmamıştı.. Nazlı ağlamaya başladığında halası koştu yanı başına.
" Etma halasunun bi danesi.. " dese de Nazlı kendini kaybetmiş gibi ağlıyordu.
" B-ben.. ben o-nu koruyamadım.." dedi genç kadın çaresizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalgalan Karadeniz
Fanfic⚓ Bu Nazlı'nın soyadına kavuşma hikayesi.. Bu geçmişin ve geleceğin hikayesi.. Bu bir intikam hikayesi.. Bu suçluların suçunu, masumların ödeyişinin hikayesi.. Bu Karadeniz'in, onların, benim, sizin ve hepimizin hikayesi.. " Dalgalan Karadeniz...