12.

657 23 7
                                    

@ak.lizuss

@marci_psa és további 203 ember kedveli

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

@marci_psa és további 203 ember kedveli

@ak.lizuss:szeretlek titeket bátyusaim🥺❤️

@ak.cortez:ily too❤️
@ricsi_psa:én is szeretlek hugim😘
@zsolti_nagy:iskolába járni luxi?? 👀
@dave_falmayer:mik ezek a fejek? 🤣
@rockerrobi:mi ez a sok kérdés? 😹😹
@rockerandris:dik mi van itt?? 😆
@ak.lizuss:na lehet takarodni a mostmár a hülye kérdéseitekkel. Úgy is megtudtok mindent.

Ezt a képet kitettem és reméltem felkeltem vele nem mondom ki a nevétnek. Csak lájkolta és ennyi. Erről ennyit.

Szeptember 16.

Erőt vettem magamon és kikeltem az ágyból, elkészültem és elindultunk a bátyámmal. Mikor ki értünk a kapunk, megláttam Ricsit aki egyedül sétál, kezében a gördeszkájával.
-Szasz'tok. -köszönt és a bátyámmal leököl pacsizott, én pedig a nyakába ugrottam
-Szia! -köszöntem neki.
-Mivan Liz? Szeretet hiányos lettél? -nevetett össze a bátyámmal.
-Ez nem vicces. -vágtam be a durcát.
-Soha többet nem ölellek meg. Jegyezd ezt meg.
-Majd meglátjuk. -mormogta maga előtt.

-Császtok! -köszöntünk a többieknek akik a suli előtt álltak. Köztük Marci és Edina is.
-Sziasztok! -köszönt Edina a nyávogos hangján, de nem éppen nekem,hanem  a két helyes pasinak akik mellettem álltak.
-Gratu! -szólt oda Cortez Marcinak.
-Kösz. -mondta Marci, és rám nézett. Azt hitte én is gratulálok? Mi vagyok én? Biztos hogy nem!!!
-Ricsi, mi van azzal a bulival amit nem tartottunk meg végül? -néztem Ricsire.
-Liz, bármikor megtarthatjuk, komolyan amikor csak akarod. -mi a szar.
-Miért? Ezt én értem. -néztem rájuk.
-A mi garázsunk mindig buli képes, szóval csak mondj egy időpontot. -szólt oda nekem Zsolti. Cortezre néztem aki csak bólintott.
-Akkor mondjuk, jövőhét péntek? -kérdeztem tőlük.
-Tökéletes. -jelentette ki Ricsi.
-Szuper. -és megindultam felé, hogy megöleljem, ő már nyitotta szét a karját, de eszembe jutott a reggel tett ígéretem. Soha többé nem ölelem meg.
-Ne már, Liz. -nevette el magát.
-Nem, valamit megigertem magamnak. Megsértettél. Nagyon. -mondtam morcosan.
-Ezekkel már megint mi van? -kérdezte Dave felnézve a telójából.
-Reggel, Liza mikor jöttünk megölelte Ricsit, Ricsi erre megkérdezte tőle hogy szeretet hiányos e, erre Lizi azt mondta, hogy soha többet nem öleli meg Ricsit. -hadarta el gyorsan Cortez.
-Jönnek Reniék. -szóltam, így tereltem a témát magamról és Richárdról.
-Sziasztok! -köszöntek oda mindketten.
-Héjj!! -futottam utánuk. -Gyertek oda hozzánk! -mondtam nekik. Virággal nem olyan jó barátok vagyunk de volt már egyszer-kétszer nálunk és én is nála, Renivel már egy kicsit szorosabb a barátságunk.
-Nem akarunk zavarni. -mondta Reni.
-Dehogy zavartok, mindenki akarja hogy jöjjetek. -mondtam nekik, azt sugalva, hogy ne féljenek jöjjenek oda.
-Köszi, de inkább nem. -mondta Virág.
-Rendben, akkor bemegyek veletek, ha nem zavarok. -mondtam mert velük akartam lenni, legalább így nem látom a gerlepárt. Bleehh.
-Nem zavarsz. -mondták.

Felmentünk az emeletre és ketté, váltunk.
-Sziasztok! -köszöntem mikor beléptem az osztályterembe.
Leültem a helyemre és élő vettem a zene lejátszóm.
-Héé! -szólt oda nekem Gergő, aki amúgy rendes gyerek, nem rosszalkodik, és jól is tanul. De nem stréber. -Arra gondoltunk a többiekkel, hogy elmegyünk mind mekizni egyet, közben jobban megismerkedünk, és téged is megismerünk mert rólad senki nem tud semit egy-két embert kivéve.
-Jó ötlet. Megyek. -igaza van! Senkit sem ismerek Marcin és Enikőn az egyetlen lány osztálytársamon kívül.

Folytatás következik....

Antai-Kelemen Eliza a Szent Johannában-(Cortez húga) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant