❦ 𝟎.𝟐

419 45 5
                                    

𝔠𝔞𝔭𝔦𝔱𝔬𝔩𝔲𝔩 𝔡𝔬𝔦

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



𝔠𝔞𝔭𝔦𝔱𝔬𝔩𝔲𝔩 𝔡𝔬𝔦

𝑡𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑝𝑜𝑣


— Taehyung-ssi, pregătește-te, peste puțin timp este rândul tău, halatul este așezat pe același scaun.

— Bine Yugy, doar o secundă, trebuie să îmi ajustez fardul de pleoape.

Atunci când persoanele mă întreabă cu ce mă ocup pentru a-mi cumpăra de mâncat, rămân mereu surprinși de răspunsul meu.

Într-adevăr, să spun persoanelor că mă dezbrac pe bani la The Moon, îmi oferă posibilitatea să am pe ei un anumit efect.

Nu am fost niciodată un tip nesigur cu corpul meu sau de mine însumi.
Probabil este un avantaj pe care mulți și-l doresc.

Încă de când eram mic m-am simțit în largul meu cu ceea ce sunt și cu modul în care mă simt.

Nu mi-am pus niciodată problema în a mă îmbrăca cu ce îmi plăcea mai mult, optând de câteva ori și de piese vestimentare din raionul feminin.

După părerea mea hainele, cerceii lungi, make-up-ul, pur și simplu nu au un gen.
Mereu mi-am îndepărtat orice etichetă.
Nu vreau să fiu femeie, bărbat, gay, heterosexual, nimic din toate acestea.

Sunt Taehyung, doar atât.

Să mă dezbrac pe bani e ca și cum sunt plătit pentru a bea un pahar cu apă.
Îmi iese atât de bine, atât de natural.
În mod paradoxal, poate din cauza personalității mele, să mă dezbrac în fața a zeci de ochi înfometați mă face să mă simt în largul meu, spre deosebire de toți.

Mă simt bine și îmbrăcat doar cu pielea mea și cu o pereche de chiloți strâmți. Această caracteristică a mea a făcut să înnebunească pe toți, mai ales atunci când spuneam —în mod ironic— că sunt timid, înainte să îmi mișc fundul în stânga și în dreapta.

Cu aceste gânduri urc pe scenă, luând locul lăsat de colegul meu, Soobin, îndepărtându-mi halatul din catifea, care la fel ca apa curgea pe pielea mea caldă.
Mă îndrept, lent, către bara din fier de stripper, care mi-a devenit extrem de familiară.

Sunt patru ani de când Yugy și BamBam m-au luat ca dansator pentru night clubul lor.
Sunt patru ani de când pe baza fundului meu atrăgător câștigă amândoi o cantitate de bani nemaivăzută, pe care până acum nu au mai avut-o.

Acest loc stă în picioare datorită mie.

Mă agăț de fierul înghețat, care sub atingerea mea de foc aproape mă înțeapă, lăsându-mă transportat de muzica care răsuna în întregul club.

❦ Your eyes tell | kookv [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum