9

202 8 31
                                    

Multi Medya: Aysel ve Chang'ın tango yaptıkları zaman temsili.

Bu bölüm @nora6672 ile birlikte yazılmıştır.

Aysel, Murat'a her şeyi anlattıktan sonra genç adam arkadaşının omzunu sefkatle sıvazlayarak konuştu.

"Canım benim ya neler yaşamışsın o kadar şeyle tek başına nasıl uğraştın sen ? ama merak etme artık yanında ben varım ikimiz güçlerimizi birleştirsek bizi kimse yıkamaz cadı kaynanan bile" genç kadın arkadaşının bu sözü karşında kahkahalarla güldüğü sırada Muratta Aysel'in kahkahalarına ortak olmuştu. Çünkü karşısındaki kadın mutlu olunca kendisi de mutlu oluyordu. 

"İyi ki varsın Murat ama seni de benimle beraber belaya sürükleyemem her şeyi anlattığıma  pişman etme beni bu işten uzak dur"

"O biraz zor güzelim neyse sen bunları düşünme şimdi  eve git dinlen ve akşam ki davet için güzelce hazırlan " diyerek Aysel'i oturduğu yerden kaldırıp onu odadan dışarıya  sürüklediği sırada genç kadın her ne kadar adama direnmeye çalışsa da başarılı olamamıştı.

"Murat çekiştirmesene beni daha tonlarca işimiz var "

"İşler kaçmıyor Aysel akşamki davet daha önemli" dediğinde genç kadın karşısındaki adama gözlerini devirmişti.

"Benim önce yemek yemem lazım Chang ve Ayla  terasta beni bekliyor biliyorsun "

"Evet biliyorum ama sen  karşıya bak istersen  " diye genç kadına eliyle bir yeri gösterdiği sırada Aysel Murat'ın gösterdiği yere baktığı anda öfkenden adeta deliye dönmüştü. Şirketlerinde en haz etmediği kadın sevdiği adamın dibine girip ne anlatıyordu acaba ? yumruğunu sıkarak Chang'ın  yanına doğru yürümeye başlamıştı genç kadın Murat ise bu sırada bir köşeye gizlenip  heyecanla onları izlemeye başladı. Aysel tam Chang karşısında durduğunda yanında ki kadına buz gibi gözlerle bakıp dudakları aralayarak konuşmaya başlamıştı.

" Nalan , yapacak bir işin yok mu senin! neden etrafta boş boş dolaşıyorsun?"

"Öyle paydosu olduğu için yemeğe çıkıyordum Aysel Hanım ama Chang Beyi görünce yardıma ihtiyacı var mı diye sormak istedim "diye  genç kadının sorusunu cevaplamıştı Nalan. Aysel aldığı bu cevap karşısında yarım ağız sırıtarak yeniden konuştu.

"Chang'a yardım etmek sana mı kaldı Nalan? burada ben dururken"

"Pardon Aysel Hanım siz Chang Beyin nesi oluyorsunuz?" diye sorduğu sırada genç kadın öfkeden adeta burnundan solurken içinden Bu kadın eceline mi susamış  diye geçirdiği anda konuşmaya sevdiği adam dahil olmuştu.

"Eski karım"

"Aaa öyle mi bilmiyordum kusura bakmayın"

"Önemli değil adı üstünde eski "diyerek eski kelimesini vurgulamıştı Chang . Bu sırada Aysel öldürücü bakışlarını Nalan'ın üzerinden çekerek karşısındaki adama çevirmişti.

"Ne zamandan beri ayrıntılara takılır oldunuz Chang Bey daha bu sabah mutfakta dibime girerken böyle düşünmüyordunuz"

"Artık önümüze bakalım dediğiniz zamandan beri Aysel Hanım. Bana verdiğiniz tavsiyeye uyarak kendi yoluma bakıyorum"

"Demek bu kadar çabuk vazgeçiyorsunuz her şeyden " dedi sinirli bir ses tonuyla Aysel. Bu söz üstüne Chang sevdiği kadına inanamayan gözlerle bakmıştı.

"Ben mi çabuk vazgeçiyorum! Sana ne demeli bir hiç uğruna evliliğimizi bitiren sen değil misin? diye sorduğu sırada araya Nalan girerek "Siz gerçekten ayrıldığınıza emin misiniz?" diye sorduğunda ikisi de aynı anda cevap vermişti.

Asla VazgeçmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin