Kısıtlı

1.4K 158 132
                                    

2 Yıl Sonra

Tuna'dan

"Sedef." dedim yavaşça.

Anlamsız sesler çıkarınca gülümseyerek saçlarını okşadım ve "Güzelim zamanım kısıtlı." dedim.

Son iki yıldır bulamadığım suçlu yüzünden hala ben aranın bir suçluydum.

Bu sebeple Sedef ile iki yıldır gizli saklı buluşuyorduk.

"Sadece çok güzelsin." dedim.

"Eyvallah ciğerim." deyince "Etrafa bakıp derin düşüncelere daldığın anları izlemeyi özlemişim. Narkozun etkisi geçtiğinde yanında olamayacağım ama seni izlediğime emin olabilirsin." dedim.

Kolumdaki saate baktım ve "İki dakikaya gideceğim." dedim.

"Salamistan kraliçesi Üçüncü Abdurrahman'ım. Amacım dayılara sosyal medyadan yavşamak." diyen Sedef ile sadece sakince birkaç saniye durabildim.

Kahkaha atarken "Bende Sosistan kralı Yedinci Rukiye'yim." dedim.

"Tanıştığımıza memnun oldum, matmazel. Yavuklum var benim." dedim.

"Bana kaç desem kaçmaz mısın yani?" diye sordum.

"Kocaya kaçmak heyecan verici geliyor fakat sana kaçmam için yavrularımı sokağa atmalıyım." dedim.

"Yavruların mı var?" diye sordum şaşkınlıkla.

"Tabii var. Edü, Bedü, Fedü ve Kedü. Ayrıca hamileyim ben." dedi ve yatakta hafif doğrulup yastığını alıp kıyafetinin içine soktu.

"Kaç aylık çocuk?" diye sordum.

"Altı bin yıllık." deyince "Doğuma ne kadar kaldı peki?" diye sordum.

"Sen aptal mısın? Bir kadın kral on dokuz bin yıl bitince doğurur. Şimdi altı binden on dokuz bini çıkar." dedi.

"On dokuz binden altı bini çıkarmam gerekmez mi?" diye sormam ile "Kelleni aldırırım. Bana karşı gelme." dedi.

"Eksi on üç bin." dedim.

Kahkaha atarak "Geri zekalı." deyince "Yanlış mı buldum?" diye sordum.

"Yediden beş çıkınca beş kalır salak." deyince gülerek ayağa kalktım ve "En kısa zamanda geri geleceğim. Şimdi gitmeliyim." dedim.

"Yatakta bekliyorum." demesi üzerine odadan çıktım.

Kör DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin