25.Bölüm

678 45 21
                                    

"Gelen kızlar değildi"
Karşımda bana bakan Bay Jeon'u gördüğümde rahatlasam mı yoksa daha mı çok korksam bilemedim.
"B-Bay Jeon sizin ne işiniz var burada?"
"Beni içeri almayacak mısın?"
"Almayı düşünmüyorum. Ama konumuz önemliyse dışarı gelebilirim."
Muzip bir şekilde gülümsedi. Sevdiğim adama bu kadar kaba davranmak canımı çok yaksada, böyle olmak zorundaydı.
"Tamam o zaman dışarı gelebilir misin?"
Kafamı tamam anlamında salladım. Üzerime bir mont geçirdim, evin kapısını kitledim ve dışarıdaydım.
"Sizi dinliyorum Bay Jeon."
"Lisa bizi o kadınla gördüğün gün..as-"
"Gerçekten hiç duymak istemiyorum Bay Jeon. Eğer konumuz buysa ben eve dönüyorum."
Arkamı döndüğüm sırada kolumdan tuttu. Bense iç çekerek önüme geri döndüm.
"Tek konumuz bu değil. O gün kapıda gördüğünden öte hiçbir şey olmadı."
"Tamam Bay Jeon. Eğer... Biz o olayın olduğu gün sevgiliydik ve birini seven biri başkası ile öyle bir şey yapmaz."
Ne zordu bunları söylemek. Çok saçmalıyordum belki de.
"Haklısın. Hem de çok haklısın. Sadece bunun için çok pişman olduğumu bilmeni istedim."
"Tamamdır. Başka bir şey yoksa..."
"Var Lisa. O partiye gitmeyeceksin değil mi?"
"Size daha önce de söylediğim gibi gideceğim yerleri, konuşacağım kişilerin kararını verme yetisi size ait değil. İyi akşamlar."
Eve doğru hızlıca yürürken o ise arkamdan bana bakıyordu. Kapıyı açıp içeri girdiğimde rahatlamıştım. Telefonumu elime aldım. Artık kızların gelmesi gerekiyordu. Jisoo uniemi arayıp durumlarını soracaktım. Ama Sehun'dan bir mesaj geldiğini gördüm.
Sehun:Partiye geliyorsun değil mi?
Gülümsedim
Lisa:Hayır Sehun gelmeyeceğim.
Sehun:O zaman seni kaçırıp zorla partiye getireceğim. Bana başka bir seçenek bırakmadın.
Lisa:Sehun şu an kahkahalarımla evi inletiyorum. Sakin ol. Beni kaçırmana gerek yok. Şaka yaptım.
Sehun:Geliyorsun yani?
Lisa:Evet geliyorum
Sehun:Ohhhhh rahatladım. Tamam o zamana yarın görüşürüz.
Lisa:Tamam. Görüşürüz.
Hızlıca odama çıktım. Giyecek doğru dürüst bir şeyim yoktu. Herhalde partiye kot pantolon ve kazakla gidemezdim. Yarın alışverişe gitmek gerekiyordu. Kapıdan gelen kilit açılma sesiyle rahatladım ve aşağıya indim.
"Ooooo
leydilerim gelmiş. Hoşgeldiniz hiç gelmeseydiniz."
"Abartma Lisa geldik işte. Bu arada yarınki partiye bizimkilerde geliyormuş yani orada da beraber olacağız. Çatlayınız Lisa hanım."
Birbirimize dillerimizi çıkarırken, Rose bir elini beline koyup bir parmağını da havaya sallayarak Jennie'yi düzeltti;
"Jennie gideceğimiz partide Sehun'da var ve Lisa yanlız olmayacak."
Gülüşmeye başladılar. Ben de koltuktan bir yastık aldım ve Rose'ye doğru fırlattım. Kollarıyla kendini korurken bense odama doğru çıktım.
"Herkese iyi geceler."
"Sana da Sehun'unki"
"JENNİE! "
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Okul çıkışı güzel bir şey olacak ya ders geçmiyor. Sonsuzluk gibi"
Jennie uniem arka sırada söylenirken bende başımla onayladım.
Defterimden bir parça kopardım ve üstünde "partiye giyecek bir şeyim yok benimle alışverişe gelir misin?" yazıp yanımda oturan Rose'ye uzattım. Okuyup başını salladığı sırada zil çaldı. Herkes sınıfı terk ederken bizse diğer kızlara durumu anlattık ve Rose ile alışverişe gittik.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
" Rose bu denediğim 20.şey. Hadi bunu alıp gidelim işte."
"Tamam son olarak şunu da dene sonra gideceğiz"
"Bunu 3.şeyi denediğim sırada da diyordun."
"Hadi ama Lisa sallanma".
Sinirle kabine tekrar girdim ve sonuncu olmasını ümid ettiğim parçayı denedim.
"Lisa OHAAAA ÇOK GÜZEL OLDUN"
"Evet ben de beğendim ama çok pahalı."
"Az kalsın söylemeyi unutuyordum. Jisoo uniem parti işini annesine söylemiş. Yani kıyafetleri onun kartı ile çekeceğiz"
İkimizde gülüştük.
"O zaman bunu alıyoruz"
"Kesinlikle"
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Kızlar nerede kaldınız. Partiye 1 saat kaldı"
Rose ile büyülenmiş bir şekilde Jisoo ve Jennie unieme bakıyorduk. Harika olmuşlardı.
"Yemin ediyorum V ve Jin o kadar şanslılar ki. Allahım çok güzel olmuşsunuz"
"Saçmalama Lisa" dese bile gülüyordu Jisoo uniem. Utanmıştı.
"Hadi koşun siz de giyinin"
Başımızı salladık ve hazırlanmak için benim odama çıktık.

Love My Teacher|Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin