~ᴅᴜᴘă 20 ᴅᴇ ᴀɴɪ ~

730 40 31
                                    

Intru cu Scorpius și Draco prin peretele dintre stațiile nouă și zece , este primul an al lui Scorpius la Hogwarts , sper că se va acomoda .

Ajungem pe peron , iar după noi ajung imediat : Harry , Hermione și Ron .

- Nașule ! Țipă în gura mare Scorpius și se duce la Harry .

- Ce faci băiete ? Îl întreabă acesta .

- Bine !

- Unde este finu ? Întreabă Scor căutându-l pe Ron .

- S-a dus să își ia niște broaște de ciocolată, încă este un copil , spune Mione râzând .

După ce Scor s-a născut Harry cu Ginny au vrut să fie nașii lui, iar Mione cu Ron finii , dar în curând pentru încă un membru al familiei .

- Ce mai face micuța Clara ? Întreabă Mione în timp ce îmi pune mână pe burtica umflată.

- Bine , dă mai mult din picioare decât a dat Scor , râd , apoi mă uit la Draco .

- În a câta lună ești ? întreabă Ginny .

- A 4a.

- Cum a patra ? Întreabă Luna , apărând în peisaj cu o fetiță mică în brațe .

- Luna , bună !

- Sunt amândoi pur-sânge , de aceea sarcina durează mai puțin , pe lângă faptul că Arya are și sânge Angelic, cred că asta accelerează situația .

- Da , corect , spune Luna .

Trenul șuieră zgomotos , punând în evidență faptul că trebuie să plece .

- Scorpius , te rog să nu faci nimic prostesc , bine ? îi spun, apoi îl iau în brațe sărutându-l pe frunte .

- Fiule , nu uita regula! Îi spune Draco .

- Da tată, nu o uit , vă trimit o bufniță de 3 ori pe săptămână .

Draco îl ia în brațe, și îl bate părintește pe spate , apoi îl lasă să se ducă în Express .

- O să ne fie dor de tine, țip eu

- Și mie de voi !

- Crezi că o să fie bine ? Îl întreb pe Draco .

- Este copilul nostru , normal că o să fie bine , spune apoi mă sărută apăsat .

Privim cu toții Express-ul cum se îndepărtează , gândindu-ne la reacția copiilor când vor vedea castelul , Scor era foarte fașcinat când îi povesteam despre el .

- Crezi că îi va spune cineva că are sânge angelic ? Îl întreb pe Draco .

- Știe deja că este Vânător de Umbre , nu cred că o să fie prea impresionat , nici nu cred că știe ce înseamnă , râde ,dar zâmbetul de pe față îi piere atunci când vede ca eu nu râd.

- Vorbesc serios , sper sa nu își deschidă latura aceea la școală .

- Stai liniștită, nu cred că o va face , o să vorbim cu el de Crăciun , atunci o să afle .

Mi-am pus capul pe pieptul lui și am oftat , îmi este frică pentru Scor , sper să nu își deschidă partea angelică la școală, nu este pregătit .

După încă cinci minute în care am vorbit cu Harry , Ron , Mione și Ginny am decis să mergem acasă .

Baftă Scorpius !















Plâng , efectiv nu îmi vine să cred că am terminat cartea .

Eu sper că v-a plăcut <3

Următoarea carte se va numi DOAR A LUI , este tot cu Draco ; 

Vă mulțumesc pentru toată susținerea acordată <3

Bye cititorilor !

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum