Loki se ušklíbl a dal se do kroku "Pojď." pobídl mě a já ho následovala. Přišli jsme ke schodům ,které jsme sešli. Loki se prodíral hosty dokud nepřišel až do samotného středu místnosti.
"Tak ,který to je?"zeptal se netrpělivě.
Zvedla jsem ruku a ukázala na plešatého muže v černém smokingu. Muž měl pravě proslov ale to Lokiho vůbec netrápilo ,vyrazil za ním. Cestou ho chtěl zadržet jeden muž z ochranky. Loki ale moc dobře věděl co dělá ,napřáhl se svou holí a muže z ochranky jedním švihem poslal k zemi.
V sálu se najednou rozlehlo ticho ,všichni se dívali na Lokiho a snažili se pochopit co se pravě stalo.
Loki mezi tím měl šanci přiblížit se k Heinrichu Schäferovi. Chytl ho za krk a násilím ho dovedl k soše býka ,která měla ploché zadá. Loki jej přehodil přes sochu ,tak že Heinrich na ní ležel zády.
Z kapsy v jeho kabátu si vyndal podivnou věc, z té vyjely tři jehly. Loki tuto věc přiložil na jeho obličej ,na oko. Jehly se mu zabodly do kůže, Heinrich se začal vzpouzet ,muselo ho to hodně bolet.
Loki si to však užíval. Teď ale nevím co přesně jestli to ,jak ubližuje tomu muži nebo to ,že jeho plán vychází přesně tak jak si ho naplánoval.
Lidé v místnosti začali křičet. Byli vyděšení a já se jim vůbec nedivím. Také jsem z toho neměla dobrý pocit ale nemohla jsem s tím nic dělat.Všichni se začali hrnout k nejbližšímu východu.
Mezi tím Loki dokončil svou práci a schoval si podivnou věc zpět do své kapsy.
"Jdeme!"rozkázal mi. A vyrazil k východu.
Cestou se jeho společenský oděv změnil na řekla bych až odvážnou uniformu? Jeho žezlo se prodloužilo a na hlavě se mu zjevila zlatá helma s dlouhými ,zahnutými rohy.Vyšli jsme z budovy. Venku panoval chaos. K galerii začala projíždět policejní auta. Loki je však zasáhl modrým paprskem ,který vyšel z jeho žezla. Lidé křičeli a snažili se dostat co nejdál od Lokiho. Měli z něj strach a právě tohle se Lokimu líbí.
Všichni lidi ,kteří se dostali ven z galerie se uspořádali do jednoho většího hloučku. Kolem nich se objevily Lokiho siluety. Všichni se zastavili.
"Poklekněte přede mnou."pronesl. Cítil se nadřazeně ,jako kdyby byl něco víc. (Což taky je že *mrkmrk*)
Bohužel lidská rasa je hloupá ,neumí poslouchat a jen tak se nepodvolí.
"Řekl jsem kleknout!"rozkázal Loki podruhé. Už na něm šlo vidět ,že ho to nebaví a ,že to nehodlá opakovat potřetí.
Tentokrát už je strach donutil aby ho poslechli.
Pomalu si klekli na zem a Lokimu se na tváři objevil spokojený úsměv."Není to takto lepší?"pronesl "Není to pro vás přirozenější? Toto je práva podstata lidstva."
Loki si tuto chvíli opravdu užíval. Konečně poznal ten pocit ,poznal jaké je někomu vládnout. Konečně dosáhl toho po čem celé ty roky toužil.
Jeden starší muž se však postavil. "Před takovými jako jsi ty ne."odvětil.
"Nikdo není jako já."řekl Loki nadřazeně.
"Takových jako jsi ty je spousta."
"Pohleďte na své starší" poznamenal Loki a namířil své žezlo na staršího muže. "Nechť je příkladem."
"Loki. NE!"zakřičela jsem na něj. Ačkoliv mi má mysl říkala ,abych Lokiho poslouchala a neodporovala mu ,musela jsem ho zastavit. Nemůžu přece dovolit aby zabil nevinného muže.
Loki se na mě naštvaně podíval. Z jeho očí šla hrůza a já věděla že jsem to neměla dělat.
"Proč ne?"zeptal se jako kdyby ho zajímal můj názor.
Než jsem stihla cokoli říct Loki se otočil zpět na muže. A z jeho žezla vystřelil modrý paprsek.
Paprsek zasáhl...štít? Před mužem se z čistá jasna objevil někdo se štítem. Štít odrazil modrý paprsek a ten zasáhl Loki.Loki se svalil na zem. Au. Muselo to hodně bolet. Sama jsem viděla ,co ten paprsek udělá policejnímu autu. A nedokážu si představit jaká bolest to musela být když zasáhl Loki do hrudi. Ale Loki se rychle postavil zpět na nohy.
Mezi tím se na obloze objevila stíhačka. Loki si jí všiml a vystřelil po ní další paprsek. Tohle ale neměl dělat. Muž se štítem neváhal a využil Lokiho nepozornosti. A hodil po něm štít.
Naneštěstí pro mě jsem měla zapotřebí Loki chránit. Nevím jestli to bylo tím žezlem a nebo Lokiho modrýma očima ale skočila jsem před něj.
Štít Lokimu mířil na hrudník ,ale protože byl Loki vysoký a já malá tak mě trefil přímo do hlavy.
Au.Ucítila jsem obrovskou bolest. Hlava mi třeštila a já se skácela k zemi.Nová kapitolka🥰
ČTEŠ
Já jsem tvůj pán!
Hayran KurguPři Lokiho návštěvě Německa (Avengers první díl) za účelem získání iridia potkal holku. Dívku ,která mu padla do oka. Dívku ,kterou bude pouze využívat. Tato dívka se do něj bohužel pro ni zamiluje. Bude dělat vše co jí on řekne bez ohledu na to co...