Mükerremanın lüks yaşamı

11 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar kitabıma hoş geldiniz bugün sizlere harika bedboyumu nasıl buldum onu nasıl yatağa attım hatta koynuna girerken hangi makyajı yaptım onları anlatan bir kitap yazmaya karar verdim bu harika hayatı herkes okusun öğrensin diye umarım beğenirsiniz vote falan vermeyin yayılmasın sadece siz ve biz bilelim kıpssss

MERHABA WATTPAD BEN GELDİM!

Neyse bölüme geçiyoring

Sabah alarmın lanet sesiyle uyandım demeyi çok isterdim ama alarmla uyanmak eziklerin işi olduğundan alarmımı kapatmıştım. 9.30 gibi iş makinesi sesiyle uyandım hemen camımı açtım yandaki arsaya yeni bir villa temeli atıyorlardı hepsine el salladım hallerini hatırlarını sordum ve hareket çektim. Çok mutlu oldular ne kadar zengin ve sosyetik bir aile olursak olalım geleneklerimize bağlıydık ve büyüklere saygı bizde çok önemliydi.

Vakit kaybetmeden çantamı hazırlamaya koyuşdum kafa defterim olarak adlandırdığım defterimi yanıma aldım günlük makyaj yapmasam da her an bir bedboy görürsem yapayım diye makyaj koleksiyonumu yanıma aldım. Çok fazla olmalarına karşın hepsi konsantre ürünlerdi küçük bir damlası bile seni dilberaydan pamuk prensese çevirebilirdi yaşasın zengin olmak zenginlere her kapı açık yemin ederim zengin olun olamazsanız da zengin taklidi yapın benden söylemesi.

Sonra okuduğum liseye doğru yola çıktım kahvaltı yapmamıştım hatta dişimi bile fırçalamadım ama ağzım kokmazdı zenginiz diyoruz ne zannediyosunuz cahiller sizi.

Sınıfa geldiğimde pijamalarımı çıkartmadığımı fark ettim ama önemli değildi çünkü zaten giysem de fuck the system yazan tişörtümü gitecektim üzerimde taşımak yerine bu felsefeyi yaşatıyordum o ye çok havalıydım.

Sınıfa girince ezik kankam meloce'ye selam verdim benim kadar zengin bir ailesi vardı ama işte kızın ruhu fakirdi ne yapabilirim ki.

"Oo Naber Mükerrema." Dedi sevinçle beni gördüğüne hep çok sevinirdi ay şapşalım benim.
Aaa durun
Ben size kendimi tanıtmayı unuttum
Kankitoşkom Meloce den duyduğunuz üzere benim adım Mükerrema ailemiz uzak bir yerlerden bir yerlere göçmüşler göçmenmişler falan filan adım o yüzden farklı zaten zengin olduğum için de ayşe fatma gibi isimler koyamazdılar bana.

Kankilobum meloce nin yanına oturdum ve çantamdan cips çıkarıp yemeye başladım hemen kulakları kangal gibi dikildi hani bana hani bana der gibi baktı ben de yan sıraya kaydım cipsleri melocenin ağzına fırlattım o da yakaladı.
Kankilobuma cips fırlatırken zannetmeyin ki boş duruyordum okulda bedboy var mı onu kesiyordum lise son sınıfa gelmiştim artık bir sew bulmalıydım kendime araba da sürebiliyordum çünkü 18 yaşındayım.

Tam o sırada sınıfa bir bedboy girdi fosforlu pembe gözleri hemen beni kendine çekti ben de elimdekini meloceye fırlatmak yerine ona fırlattım ve çocuğu alnından kaktım.

Bu hareketimin bedelsiz kalmayacağını biliyordum bu çocuk askerliği bile bedelli yapacaktı hele durun bakın bana neler yapacaktı.

Bir Alnına vurup düşen cipse bir de bana baktı ardından cipsi ayağıyla ezerek bana doğru yaklaştı uzun boylu dalyan gibiydi yürüdü mü yerler kütür kütür ederdi.

Yanıma geldi bense istifimi bozmadan oturuyordum bi açıklama yapayım dedim umursamaz bir tavırla "Ayy sorry ya..." derken yerden havalandığımı hissettim orospu oğlu orospu beni kulaklarımdan tutup havaya kaldırmıştı

"Vay anana sokayım senin pırak la beni ha bu elimdeki paketi gözüne sokarum pazi gavurmasi kokuli uşak seni!" Diye kızdım herkes bilirdi ki kulaklarımdan tutulduğunda dil desteğim değişiyordu :(

Herkes bize bakıyordu çok utanmıştım ve kulaklarım yırtılacak diye ödüm kopuyordu

"Bir daha böyle bir saygısızlık yaparsan bedelini ödersin!" Diye tısladı o an dilinin yılan gibi çift başlı olduğunu gördüm bu sayede gerçekten tıslıyordu

Herkes bize bakarken ve nefes dahi almazken
"Tmm abi nolur pırak yav" dedim o da bıraktı ne yazık ki yumuşak değil sert bir düşüş beni bekliyordu :((((

Böylece hayatımı değiştiren wattpad boyumla tanışmış oldum.

Bu bölümlük bu kadar şimdi kitabımdan siktir olup gidebilirsiniz sizi çok seviyorum birazdan bir seminere katılacağım kötü yorum yapanın ağzına sıçarım Hoçça Ğalınnn 🧡🧡🧡🧡🧡

Not: bu bölümü tahtımda yazdım.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Onun adı MÜKERREMAWhere stories live. Discover now