16 Dark Saga Serisi

35 5 3
                                    

Tür: #fantastik #macera # aksiyon #Gerilim #romantizm #yetişkin

Yazar:Christina Feehan

📣📣📣KONUSU📣📣📣

Evet yeni kitap Önerim!!!

Yeni serimiz karpatyalı olduklarını söyleyen bir ırkın hayatta kalma mücadeleleri hakkında...

Karpat Dağları'nın soyu tükenmekte olan yerel halkı
insanlardan farklı birçok özelliğe sahip, kendilerini doğanın çocukları olarak adlandırıyor lar.
Kan içerek yaşıyorlar ve iyileşmek için toprağın altında gençleştirici Bir uykuya yatmak zorundadırlar ama kesinlikle vampir değiller.
200 yıl yaşadıktan sonra hislerini kaybedip , renkleri göremiyorlar ve içlerindeki karanlık gitgide onları ele geçirmeye başlıyor.
Karanlık ruhlarına ışık olacak ruh eşlerini bulurlarsa hayatlarına devam edebiliyorlar.
Bulamayanlar veya bu bekleyişten sıkılanlar cani vampirlere dönüşüyor ya da şafağa yürüyerek ölümü tercih ediyorlar.
Bu Seri karpatyalılar ,vampire dönüşenler ve tabi vampirlerin canilikleri yüzünden ortaya çıkan insan avcıları arasındaki savaş ...
Karpat erkeklerinin ruh eşlerini bulma ve aralarındaki tutku dan bahsediyor.

📣📣📣YORUM 📣📣📣

Seride Karpatyalı erkeklerin birer birer ruh eşlerinibulma maceralarını okuyoruz.

Bu arada serinin en sevdiğim özelliklerinden biri erkeklerin sahiplenici yapılarının yanı sıra kadınların çok güçlü karakterler olması

Kitaplar hakkında sevmediğim 3 şeyden biri serilerin yarım bırakılması ya serinin hepsini çevirip yayınlayın ya da hiç bu işe girişmeyin 31 kitaptan oluşan serinin sadece 6 tanesi cevrilmiştir.

Kitaplar hakkında  sevmediğim 3 şeyden biri serilerin yarım bırakılması ya serinin hepsini çevirip yayınlayın ya da hiç bu işe girişmeyin 31 kitaptan oluşan serinin sadece 6 tanesi cevrilmiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seri 1999 baslamıştır.

Yarım iş yapan ve okuyucularin hevesini kursağında bırakan yayın evlerini kınıyorum.

Fantastik erotik diye bir tür varsa orya mensup bir seri
Uyarmadan geçmeyeyim +18 bölümleri yoğun bir hikaye ,bence yazar biraz abartmış ,konu ve kurgusu farklı olması ,akıcı yazılması zaten kendini okutturuyor...

Okuyanların yorumlarını bekliyorum

🤗

KİTAP ÖNERİLERİ VE YORUMLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin