နွေရာသီကုန်ပြီးလို့ မိုးရာသီကိုရောက်လာခဲ့ပြီ.....ကိုကိုက မိုးကိုချစ်တယ်...သူနဲ့ဝေးခဲ့တာအခုဆိုရင်...2 နှစ်တောင်ရှိပြီ...ကိုကိုက September ဖွားဆိုတော့...မိုးရာသီဖွားတစ်ယောက်ပေါ့..Yoon မိုးကိုမကြိုက်ဘူး...ဒါပေမဲ့အဲ့ဒီ့လူ ကြိုက်ရင် yoon လည်းကြိုက်တယ်....သူနဲ့ပတ်သတ်ရင် ဆံခြည်မျှင်လေးကအစ...yoon ကြိုက်တယ်.....ကိုကိုနဲ့ဝေးရဖို့မပြောနဲ့ ခဏခွဲရင်တောင် yoon ရင်ထဲမှာမီးတွေလောင်နေသလိုပဲ..ဆိုတာ သူသိပါတယ် ...ဒါပေမဲ့ yoon တို့ဝေးဖို့ yoon စီမံခဲ့တယ်ဆိုတာ ကို့ကိုချစ်လို့ပါ.....ကို yoon ကြောင့်အတားအဆီးဖြစ်လို့မရဘူး...အခုဆို..yoon အရင်လို...ကလေးမဆန်တော့ဘူး......ရင့်ကျက်သင့်သလောက်ရင့်ကျက်နေပြီ...ကောင်လေးတွေကိုမြင်တိုင်းရင်မခုန်တော့ဘူး....shoppingထွက်ဖို့အပျော်အပါးတွေ yoon လျော့နေပြီကို.........'မင်းက ကို့အပေါ်အရမ်းအနိုင်ယူတာပဲနော် ကိုယ်မင်းကို ဘယ်တော့မှ မနိုင်ဘူး.. yoon' လို့ကိုကို ပြောဖူးတယ်နော်...yoon ကို ကို တမင်အလျော့ပေးတာ yoon သိတယ်..ကိုကို က 8 နှစ်တောင်ပိုကြီးတာကိုဘာလို့မနိုင်ရမှာလဲ.......အလျော့ပေးတာကြောင့်လည်း ကိုကို့ကို yoon ပိုချစ်တယ်...ဒါပေမဲ့လမ်းမှာတွေ့ခဲ့ရင်တော့ Jeon Jungkook shi လို့ခေါ်ရမှာပဲ.....အခုအချိန်မှာyoon နဲ့ကိုကိုနဲ့က သက်ဆိုင်တဲ့သူတွေမဟုတ်ကြတော့ဘူးလေ....🖤🖤.....
ကလင်...ကလင်...........Yoon: Hello yoon ပြောနေပါတယ်.....
Stranger:ဟုတ်ကဲ့ seoul ဆေးရုံကလားမသိဘူး.....Bun chi လမ်းဆုံမှာ accident ဖြစ်လို့ပါ.....
Yoon: ဟုတ်ပါတယ်....လူနာတင်ကားလွှတ်ပေးလိုက်မယ်ရှင့်...kim shi...Bun chi လမ်းဆုံမှာ accident ဖြစ်လူနာတင်ကားလေးလွှတ်ပေးပါနော်....
Nurse: အော်ဟုတ်...Dr Yoon စကားပြောပေးနေတာလား..sry ပါကျမ toilet ခဏသွားလို့ပါ.....
Yoon: Counter မှာလာလည်းမရှိပါလားး......ဂရုစိုက်ပါ..ဒါမျိုးနောက်မဖြစ်ပါစေနဲ့.......
Yoon က စိတ်ရောဂါကု...အရေးပေါ် ကုသမှုတွေနဲ့ဘာမှမသက်ဆိုင်.....ရက်ချိန်းလာတွေ့သော စိတ်ဓာတ်ကျလူနာတွေ....စိတ်မကျန်းမာတဲ့လူတွေကိုသာ မိမိအခန်းအတွင်းမှာကုသရတဲ့ dr....သိုသော်.. ဆေးရုံအောက်ထပ် ကိုခဏဆင်းလာချိန် counter မှာ ph လာသောကြောင့်.. အစားပြောပေးခြင်းဖြစ်သည်.........yoon ဧ။် ရုံးခန်းမှာ seoul hospital 3 ထပ်တွင်ဖြစ်ပြီး ယခုဆင်းလာသည်မှာ ဆေးရုံရှေ့မှ cafe' တွင် coffee သောက်ရန်အတွက်ဖြစ်သည်.......
YOU ARE READING
RAINY LOVE✔✔ [Completed]
RomanceJK X(OC)⚡ The reminding story between rain drops ....☔💦💔 Uni + Zawgyi✔✔✔