❗️Varovanie:
Toto varovanie ohľadom násilností je aj na začiatku knihy, no aj tak sem pridám ešte jedno s tým, že v tejto časti sa práve takáto scéna vyskytne, takže pokiaľ to niekomu vadí, neradím mu časť čítať. -A.C.Postavu Natalie Parker bude znázorňovať nádherná Maisie Richardson Sellers :)
***
Sobotňajší večer som si predstavovala inak. Predstavovala som si že s novým životom si rýchlo nájdem priateľov, tak ako to býva v každej knihe, alebo filme a budem sa s nimi pretŕčať Londýnskymi klubmi a hľadať potencionálneho muža snov.Muža snov by som našla v klube pri tom, ako ma zachráni pred perverzákom, ktorý sa ma bude snažiť ohnúť o najbližšie, špinavé umývadlo v klube na záchodoch a ja ako každé nevinné dievča v knihe, alebo filme, by som prosila, aby to nerobil.
Následne by ho môj vysnívaný muž zmlátil a ja, ako dobré dievča, by som ho prosila aby to nerobil, pretože nenavidím násilie.
Áno ....toto sa môže diať len v knihách a filmoch.
Moje nohy sa strasú od zimy, keďže sedím na balkóne a v jednej ruke zvieram cigaretu, zatiaľ čo v druhej krčím zmluvu, ktorú niekoľko minút čítam.
Narozdiel od dobrého dievčaťa v knihe, ktorá nemá rada násilie, rozmýšľam nad tým, či podpíšem zmluvu s gangom chlapov, ktorí vraždia mužov z dalších gangov. Áno, tak dobre sa môj nový život rozbieha.
Na počudovanie ma to však netrápi až tak, ako by malo. Nemám rada nudu a stereotyp. Mám rada dobrodružstvo. Takže práca pre Harryho ma zaujímala už len preto, že to dobrodružné určite bude. Čo ma však brzdí je krutá pravda o tom, že naozaj zabíjajú ľudské životy. A nikoho to netrápi, spravodlivosti sa nedočkajú, pretože celý Londýn a najväčšie svetové organizácie sú zapletené v týchto špinavstvách.
Povzdychnem si nad mojim chaosom, ktorý mi v hlave prebieha a opäť sa začítam do zmluvy.
Mzda zamestnanca bude odmeňovaná podľa odpracovaných hodín. Pracovný čas je určený na 5 pracovných dní v týždni: Pondelok-Piatok, od 9-00 hod. do 15-00 hod. Tento pracovný čas je určený pevne, to znamená že tento čas je nemenný. Odpracované hodiny, mimo pracovného času, budú určené zamestnávateľom podľa potreby a budú odmeňované vyššou mzdou, než pevný pracovný čas.
Tento úryvok ma zaujal, pochopiteľne, najviac. Nižšie je aj vypísaná hodinová mzda a moje oči skoro výpadnú z jamiek, keď uvidím tú sumu a následne si vyrátam, koľko ma to vyjde mesačne.
Čo však nechápem, je spomínaný plat za odpracované hodiny, mimo pevného pracovného času. To si ako môže Harold zavolať kedy bude chcieť a ja mám ísť pracovať? Na toto sa musím ešte spýtať. Číslo na Harryho bolo na malom lístku, napísané a založené na poslednej stránke zmluvy.
YOU ARE READING
Lost
Roman d'amour,, Ja sa len snažím nájsť svoje stratené spomienky... '' ,, Neviem akú taktiku ,,hľadania'' máš, ale v mojich nohaviach ich rozhodne nenájdeš. '' *** Mladá Mia utrpela v minulosti úraz hlavy, ktorý spôsobil, že stratila väčšinu jej spomienok. Vydá s...