Prológus

7 2 0
                                    

Cheryl Clara Wilson, barna, már-már fekete hajjal rendelkezik, viszont nyáron kifakítja a nap. Ugyanolyan színű szemén, sötét, hosszú szempillák sorakoznak. Arcát ékesítik még, meggypiros, telt ajkai. Elég magabiztosan néz a tükörbe, viszont ha kamera elé kerül, elszáll minden bátorsága. Nincs sok barátja, mert eléggé heves természetű, és ha be akar vágódni egy társaságnál, a gőgje átveszi felette az irányítást. Viszont, ha belülről is megismerik, felfedezik a valódi énjét, ami kedves, de annál céltudatosabb. Ha valamit meg szeretne valósítani, akkor az elhatározását nem adja fel egykönnyen. Okos, viszont nem szeret tanulni, de az anyukája kedvéért, még a világ végére is elmenne, ezért jó jegyei vannak. Kiskora óta érdekelték a rejtélyes, egyesek számára „megoldhatatlan" dolgok. Na meg persze a veszély, mindig is vonzotta magával. Hat évesen kezdte el nézni a híradót, és máig azok a kedvencei, mikor feljön egy megoldandó gyilkossági, esetleg bármilyen másik bűnügy. Azok voltak a kedvenc estéi kiskorában, mikor édesapja mesélt neki a nyomozó szakmáról. Szerencsére nagyon jó kapcsolatot ápol a szüleivel. Legalábbis egyenlőre. Nemsokára jelentkezik a rendőrtiszti főiskolák egyikére, és kiderült, hogy felvették-e. Ha igen, mégis milyen áron? De kezdjük a legelején.

•Itt is lennék a prológussal <3. Ha elolvastad, hogy tetszett?•

Régi ÁlmokWhere stories live. Discover now