" bilinmeyen bı his "

11 2 0
                                    

-yaprağ'ın azından ... Okula girmiştik ilk ders kimya idi ders çok sıkıcı geçiyordu küçük bir kağıda "ders çok sıkıcı" yazıp eylül'e verdim bartu bizi gördü ve göz kırptı ne yapıyorsunuz anlamında bişey yok" dercesine kafamı salladım . Eylül- evt birazdan zil çalıcak 7 dakika var diyip kağıdı katlayıp bana verdi 7 dakika sonra zil çalmıştı yağız, asir,Bartu, doğa ve eylül'ü de alıp kantine indik asir-tostlar bendeğnnnn" diyerek yanımıza geldi Eylül'ün elinde ise kola vardı . Tostlarımızı yiyip kızlarla bahçeye çıktık Bartu yanımıza geldi birden doğa ve eylül yanımdan kalkıp gittiler neden böyle birşey yaptılar ki şimdi anlamadım. Bartu ve beni baş başa bırakmışlardı ...

...

Bartu- naber güzelim diyerek yanıma oturdu
-iyi senden diyerek sırıttım
-iyi bende bişey dicem sana diyerek yüzü güldü
-evt dinliyorum
-okul çıkışı sahile gidicez dedik ya hani
-evt diye yanıtladım
- ha işte biz gitmeyelim seni bırakırım eve üstünü başını değiş sonra gel birlikte bişeyler yapalım dedi.! Şok içersinde bartu'ya bakıyordum istemsizce gülümsedim o an kalbimde bişeyler oldu sanki yüzünü her gördüğümde içimde bilinmeyen bir his oluşuyordu
-olur bakarız diye yanıtladım
-sevindi .! Sanki bu anı bekliyormuş gibicesine
Zil çaldı o sırada biz sınıflara gittik!

Eyvah.! İhsan hocanın dersi bu hoca hep böyle itici olmak zorunda mı hiç çekemezdim onu ...
-bartu istesen bu derse girmeyelim dedi !
Valla hayır diyemiycem bencede girmeyelim hiç başımı yoramam dedim.

....
Bartu ile banka oturup karşımızda olan manzarayı izliyorduk sonra aklımıza bı şeytanlık geldi okuldan kaçıcaktık bı iki tur atıp ders başlayınca döneriz büyük ihtimal onayladık. kapıya doğru ilerledik ama kapının başında bekleyen deniz abiyi gördük bartu birden tellerin arasına çıktı ordan atlıycak sanırım elimden tuttu.! Bı an içimde kelebek hissi oldu gel.! Diyerek elini tutmamı söyledi . Tuttum tam atlarken ayağım tellere takıldı öylece bartu'nun üstüne düştüm içinden.. heryere düşüyosun da bı bana düşemedin dedi.! Ben şok içinden söylediğine emin miyidi o sözü? Duymamış gibi yapıp üstünden kalktım -birazdaha dursaydin böyle rahattın sanki ? Diyerek güldü sinir şey ya .

... Ve sonunda okuldan çıkabildik
-Ee nereye gidiyoruz diye söylendim
-bilmem güzelim nereye istersen dedi.! Güzelim miğ ? İşte bu lafa ölüyorum sanırım
-evt güzelim diye yanıtladı ve o sırada çantamdan gelen telefon sesine odakladım arayan doğa idi .
-alo?
-nerdesiniz knk siz ?
-iki yanlız bırakalım dedik derse de gelmediniz okulda da yoktunuz ?
Diye sordu..
-şeyyyy knk biz Bartu ile okuldan kaçtık diyerek masum bir bakış attım bartuya
-nE siz ciddi misiniz ? Ahahahahha çok iyi ya ne yapcanız diyerek sırıttı
-hey Allah'ım doğa knk bazen insanı delirtebiliyosun biliyon mu ? Diye göz devirdim
-lan ne yapabiliriz fesatlaşma diyerek kahkaha attım ...
-neyse knk tm sizin işiniz vardır bartuyla tutmuyum. Dıtt lann telefonu yüzüme kapattı beyinsiz ya
-nE yapaliriz hey Allahım ve arkamı döndüğümde yanımda sırıtan bartuyu gördüm neye gülüyo bu ?
Her neyse arabaya doğru ilerledik bartu şoför koltuğunu ben ise yanına otrudum eve doğru ilerledik .ve eve vardığımda yukarı çıkıp çabucak üstümü değiştirdim çok güzel olmuştum üstüme papatyalı bir kolye ve çilek kokulu bir parfüm sıkmıştım..
Aşağı indiğimde bartu birden boynumu koklamaya başladı b-bu koku sana mı ait çok güzel narin bir koku bu TM hadi yürü diyerek sırıttım fazla romantizim oldu ✨😌

...

Yol boyunca bana baktı durdu ne var ki bukadar abartılacak ?
Orman tarafına bir yere geldik ardında ilerde bir sahil vardı gittik..
Bartu araba'nın bagajından bir şeyler çıkarttı bunları ne ara almıştı? Doğru düzgün bir oturma alanı bulduk ve oturduk bartu'nun yüzünde tuhaf bir gerilme vardı ya bişey olmuş ya da bişey dicek gibi...
Birşeyler atıştırdıktan sonra Bartu sandalyeyi bana doğru çevirdi bak ! Sana bişey demem lazım cevabın umrumda bile değil ne olacaksa olsun artık ! Dedi gerildim ne diycek acaba ? Umarım düşündüğüm şey değildir
-dinliyorum
Şey aslında bu duygu uzun zamandır içimde sadece emin değildim gerçek olduğuna kendime yediremedim nerdeyse beraber büyüdük 5,6 yaşından beri birlikteyiz bu duygu nasıl desem çok masum ve içten bir duygu
-aman Allah'ım onu diycek işte
Bak yaprak ben ben seni çok seviyorum sana çok değer veriyorum ama b-bu duygu arkadaş ya da kardeş olarak değil başka birşey olarak bu his bu duygu gerçekten çok iyi hissettiriyor bana ..
-ne diyeceğimi bilmiyodum öylece kala kaldım
-bilmiyorum düşünmeme izin ver aklım çok karıştı umarım doğru bir karara varırım diyerek sandalyeden kalktım Bartu tekrar okula bıraktı beni ama kendisi gelmedi bende bişey diyemedim kafasını dinliycek heralde sesizce sınıfa gittim.

3. Bölüm akşama biraz dinleniyim yazarım bays✨🌼

•soğuk yaşam•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin