(Když se bude někdo s někým bavit : holky + kluci -)
Ták konečně jsem tu! mimochodem je mi 2 00 let jsem nejstarší upír (Alespoň myslím :D )
jak už asi všichni víte, chodím na fotografickou školu, jdu tam hned zítra protože bude pondělí a bude mi začínat 1 semestr, musím fotit a fotit je to pořád dokola ... radši už jdu spát je 22 hodin a abych mohla zítra vztát ! vztávám totiž v 6 než se namaluju, učešu a td .. to chvíli trvá tak DOBROU!
První školní den
(zívání= pípání budíku) ach jo ! strašnej budík, jdu do koupelny si umít vlasy a vyčistit zuby .. to stihnu mezi tím se i namaluju. Dobře je 7 to stíhám sem hotová už jen si vzít mobil, sluchátka a batoh. Jo a je 7:30 ! Už pádím, mimochodem mám auto BMW no sem blázen do sporťáků no.. , ale teď je to jediný který si mohu dovolit, po cestě vám řeknu jak se co stalo a co upíří mohou a co né.. (v hlavě= jednou roku 1879 sem si našla přítele, byl to "pouhý sedlák" né, byl to upír lehce řečeno, bylo mu více než mě byl závislí na krvi a na všem. Hlavně na mě, buli jsmš opilí, nevěděli co dělali najednou, se kousl do ruky, a dal mi vypít jeho krev, já jí vypila .. pak mi zlomil vas a probudila sem se někde na farmě, měla sem kocovinu a vedle mě byl dopis napí se lidské krvi, nebo zemřeš, máš na to 2 dny, tak tedy sem si to přečetla a šla pryč, nechtěla sem nikomu ublížit, najednou pán sekal dříví asi byl opilí nebo já nevím co, ale usekl si prst tekla mu tolik krve že sem nevěděla co dělat, neudržela sem se a zabila ho, proměna se v tu dobu dokončila a já už byla dospělí upír, ale už zpátky do 21 století, upíři nesnáší kůli hlavně ostré, vlkodlaky, a nejhorší s toho sporýš je to tak pálivé! Ale nejhorší s toho je slunce, určitě se divíte jak můžu vydržet je to protože mám...) Auta začali zastavovat a proto sem se probudila s povídání, a najednou sem prudce zastavila šel po silnici nějaký brunet .. nevím kdo to byl, ale byl to upír cítím ho .. on na mě zamával a proto sem zamávání oplatila, měl krásné modré oči které ještě nikdo neměl! Snad to byla láska na první pohled ! Jedno vím jistě miluju ho.. už sem ve škole všude jen upíří, a učitelé kteří jsou upíři, najednou za mnou příjde ten brunet.
-Ahoj, krásko, jsi tu nová co? :) Jmenuju se Dave, a je mi 19 a ty jsi?
+Ahoj, jmenuju se Lola je mi také 19 a sem tu nová.. ty jsi tu také nový?
- Ano (pousmál se)
+Víš že máš nádherný úsměv ? :D (Pousmála sem se)
- Jé, děkuji ty máš taky nádherný úsměv
Pokračování příště
ČTEŠ
Upíří Vs Vlkodlaci
VampiriAhoj! Jmenuju se Lola je mi 19 Let, chodím na Fotografickou školu, je to škola pro upíry, vlkodlaky nesnášíme pokud nás kousnou ihned umřeme, máme šanci se vrátit zpět mezi živé, ale těžce, musí nás najít člověk a dát nám krev ať už svojí nebo někoh...