Deci sa va anunt ca mai sunt doar 2 capitole. si.. am postat noua carte de care va spuneam Forbidden Love. Va rog sa o cititi mia-ti face o mare bucurie.
Ma trezesc de dimineata la auzul telefonului meu. Se pare ca Crystal ma suna.
-Alo,te-ai trezit??
-De acum!
-Bine! Haide ca avem ore de la 9! Te iubesc
-Si eu,te iubesc,viata mea!
Ma ridic din pat si imi fac rutina de dimineata. Ies din baie si imi aleg din dulap un tricou alb prin care mi se vad pectoralii si niste blugi stramti bleu-marin cu turul in jos. In picioare imi iau tenisii albi. Imi fac parul cu gel si ma dau cu spray-ul meu BLUE. Imi iau rucsacul si ochii imi sar pe cutiuata rosie de pe birou. De abia astept sa vad fata iubitei mele cando sa il dau.
Cobor,ma urc in masina si conduc spre casa lui Crystal. Intru in masina si ii dau un sarut lung si pasional pe buze. Limbile noastre incep sa se maseze una pe cealalta si sarutul devine din ce in ce mai agresiv. Ne oprim din sarut si incep sa conduc spre facultate. Ce bine ca azi avem doar 2 ore!
Dupa 2 ore:
-Ce repede au trecut aaceste ore si sunt franta nu mai pot de picioare!-Mie imi spui,babe! Hai sa te duc acasa!
Am dus-o pe Crystal acasa iar dupa ce m-am asigurat ca a intrat in casa am pornit si eu spre casa gandindu-ma la cum sa ii spun de cererea in casatorie.
Scurt, foarte scurt!! Praf,foarte praf.
CITEȘTI
Catherine Ross II ( Crystal Payne si Theo Horan)
Fiksi PenggemarA II-A carte: Catherine Ross(One Direction). In aceasta carte este vorba despre Crystal Payne si Theo Horan si frumoasa lor poveste de dragoste.