My destiny

3.3K 137 2
                                    

ကြၽန္မနာမည္ကေတာ့ Do Soo Ah ပါ။ေမြးထဲကဖခင္ရဲ႕စြန္႔ပစ္ျခင္းကိုခံခဲ့ရၿပီး မိခင္ရဲ႕နာၾကည္းမႈေတြရခဲ့တဲ့သူပါ၊၊Omma က ေနာက္ေယာက္်ားယူထားတယ္ေလ။Soo ရဲ႕ပေထြးမွာ Soo နဲ႔၄ႏွစ္ႀကီးတဲ့သားတစ္ေယာက္ပါလာတယ္။Soo ဘဝမွာအမုန္းဆ့ုးလူေတြေပါ့။ဒါေပမဲ့ Omma နဲ႔ Appa ကို soo စိတ္မနာပါဘူး။Omma ကေျပာတယ္၊နင့္အတြက္နင္အေဖကအသက္ ၁၆ ႏွစ္ျပည့္ရင္ဖတ္ဖို႔ဆိုၿပီးစာတစ္ေစာင္ခ်န္ခဲ့တယ္တဲ့။ေပ်ာ္လိုက္တာ၊၊အခု Soo အသက္ ၁၆ ႏွစ္ျပည့္လို႔ Appa စာထားခဲ့တဲ့ေနရာကို omma ကိုေမးၿပီးထြက္လာေနတာ။အိမ္ေနာက္ကနံရံေလးၾကားထဲက appa ထားခဲ့တဲ့စာေလးကိုေတြ႔ေတာ့ ဝမ္းသာအားရယူလိုက္တယ္။ဒီစာေလးက soo တို႔သားအဖ၂ ေယာက္ရဲ႕ပထမဆ့ုးဆက္သြယ္မႈေလးပါ၊၊စာထဲမွာဘာေရးထားလဲဆိုေတာ့"သမီးေလးေရ၊၊Appa သမီးကိုပစ္ထားခဲ့တဲ့အတြက္ ေတာင္းပန္ပါတယ္၊Appa တို႔တစ္ေန႔ျပန္ေတြ႔မွာပါ၊အခုသမီး၁၆ႏွစ္ေတာင္ရွိေနၿပီေပါ့။Sweet 16 ကိုappa မေပးႏုိင္ခဲ့လို႔ေတာင္းပန္ပါတယ္၊Appa စာထားခဲ့တယ္ဆိုတာကAppa တို႔အေၾကာင္းသမီးကိုသိေစခ်င္လို႔ပါ၊၊သမီးၾကားဖူးမွာပါ၊၊အၿမီးကိုးခြေျမေခြးဆိုတာကို။Appa ကအဲဒီ့မ်ိဴး ႏြယ္ဝင္ပဲ။သမီး၁၆ႏွစ္ျပည့္တာနဲ႔ေၿမေခြးစြမ္းအာေတြရလာလိမ့္မယ္၊ျပီးေတာ့သမီးက Appa တို႔မ်ိဳးႏြယ္ရဲ႕ ႏွစ္၁၀၀၀ ျပည့္မ်ိဳးဆက္ပဲ။အဲဒါေၾကာင့္သမီးရဲ႕ေသြးေတြက ေျမေခြးတိုင္းကို power ျမင့္ေစတယ္။သမီးရဲ႕အသက္ကိုစေတးမယ္ဆိုရင္ေျမေခြးမ်ိဳးႏြယ္ကလူသားေတြကိုတစ္သက္လံုးအုပ္ခ်ဳပ္ႏုိင္လိမ့္မယ္။Appa ကေျမေခြးလူသားေပမဲ့အဲ့လိုမ်ိဳးေတြမျဖစ္ေစခ်င္ဘူး၊၊အဲဒါေၾကာင့္ သမီးဘက္ကအတတ္ႏုိင္ဆ့ုးျပင္ဆင္ထားပါ၊၊ျဖစ္ႏုိင္ရင္အခုေနတဲ့ပတ္ဝန္းက်င္နဲ႔ေဝးေဝးေနပါ၊သမီးကိုအႏၷရာယ္ေပးၾကလိမ့္မယ္။ဒီၾကားထဲappa လာေတြ႔မယ္၊၊"

ummm....ဒါappa ေရးခဲ့တာေရာဟုတ္ရဲ႕လား၊၊ဘာေတြမွန္းလဲမသိဝူး။ဒါဆီုငါကႏွစ္တစ္ေထာင္ေျမေခြးေပါ့။

Soo တစ္ေယာက္အေတြးမ်ိဳးစံုႏွင့္ ရွိေနစဥ္

လက္ၾကမ္းတစ္စံုက soo ကိုယ္ကိုတြန္းလွဲလိုက္ၿပီး

"မိsoo၊နင္ေအာ္ဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔၊အိမ္မွာလဲဘယ္သူမွမရွိဘူး......"

soo အတင္းရုနးသည္၊၊ေအာ္သည္၊အင္အားခ်င္းလဲမမ်ွ၊၊၊ေဒါသလဲအလြန္ထြက္ေနၿပီ၊၊soo ရဳန္းရင္းရုနးရင္းႏွင့္အင္အားတစ္ခဳကိဳရလိုက္သည္၊၊ရွိသမ်ွအားႏွင့္ထိုပေထြးသားကိုတြန္းလိုက္သည္။သူလြင့္ထြက္သြားကာသတိလစ္သြားသည္၊၊ၾကည့္လိုက္ေတာ့သေကာင့္သားရင္ဘတ္မွာေသြးေတြရဲေနတာပဲ။soo ကိုယ့္ကိုကိုယ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ soo လက္သည္းေတြ၊တိရိစာၦန္တစ္ေကာင္လိုရွည္လ်ားၿပီးေသြးေတြရဲေနတယ္၊၊ဟိုေကာင္ေရာ၊ျပန္လွည့္ၾကည့္မိေတာ့ဟိုေကာင္လမ္းမေပၚထြက္ၿပီးေသြးရူးေသြးတန္ေလ်ွာက္ေအာ္ေနတယ္ေလ။

appa ေျပာတာေတြတကယ္ဲဖစ္လာခဲ့ၿပီ။

ဒီပံုစံအတိုင္းဆို soo ထြက္ေျပးရေတာ့မယ္၊၊soo အိမ္ကရွိသမ်ွအဝတ္ေတြပိုက္ဆံေတြ အဖြားမဆံုးခင္ကေပးခဲ့တဲ့ လက္ဝတ္လက္စားေတြ အကုန္အိတ္ထဲထည့္ၿပီး ထြက္လာခဲ့တယ္၊၊ႏုိ့မို႔ဆိုဟိုအေကာင္ေလ််ာက္ေအာ္ေနတာနဲ႔ soo ကိုရွာေနတျ့အုပ္စု ရွာေတြ႔သြားလိမ့္မယ္၊၊Omma ေနေကာင္းေအာင္ေနပါ၊၊soo ကန္ေတာ့ခဲ့ပါတယ္၊၊Soo ရုပ္ဖ်က္ၿပီး seoul ကိုတစ္ေယာက္ထဲထြက္လာခဲ့တယ္၊၊Bye bye my hometown.

Our little gumihoWhere stories live. Discover now