Eminim herkes bir çok aşk çeşidi görmüştür. Zoraki evlilik sonucu doğan bir aşk. Oyun sonucu doğan bir aşk. İdda sonucu doğan bir aşk. Çarpışma sonucu doğan bir aşk. Taşınma sonucu doğan bir aşk. Peki hiç 'cimcik' sonucu doğan bir aşk gördünüz mü?
1 Nisan onlar için her şey. Aşk, mutluluk, coşku, heyecan ve aksiyon. Peki onlar henüz 1 Nisan ne anlama geliyor biliyorlar mı?
'En büyük aşklar nefretle başlar' sözünü bilmeyen yoktur herhalde. Onlar bu söze kulak mı gericek? Yoksa gülüp geçicekler mi?
Karakter Tanıtımı
Dilan: Sosyal, komik, genç ve güzel bir kız. 18 yaşında ve lise sona gidiyor. Ailevi ilişkileri gayet iyi ve Anıl adında komik bir kardeşi var. Erdem adında ise eski bir sevgilisi var.
Batuhan: Sosyal, sakin, bar bar dolaşan genç ve yakışıklı bir adam. 19 yaşında ve lise sona gidiyor. Dersler sonucu okulda 1 yıl kalmıştı. Annesi ve babası boşandı. Kardeşi yok. Gayet zengin bir ailenin çocuğu. Bir koleje daha yeni başlıyacak. Eski okulundan ise sigara kullanımı yüzünden atıldı.
Aslı : İnatçı, dediğim dedik genç ve güzel bir kız. 18 yaşında lise sona gidiyor. Ailevi ilişkisi gayet iyi ve Ece adında bir kardeşi var. Şuan Ahmet adında bir sevgilisi var fakat son 1 ayda araları bozuk.
Burak : İnatçı, dediğim dedik, sosyal, komik aynı zamanda sinirlenince canavara dönüşen genç ve yakışıklı bir adam. 19 yaşında ve lise sona gidiyor. Arkadaşıyla beraber sınıfta kalmış ve aynı zamanda yine arkadaşıyla okuldan atılmak için sigara kullanmış bir arkadaş. Kardeşi yok. Çok olmasada barlara gitmişliği vardır.
Nil : Sosyal, bardan bara akan bir sürtük. 18 yaşında ve lise sona gidiyor. Annesi ve babası ayrı. Okulun zengin ve aynı zamanda 1 numaralu sürtüğü.
1 Nisan' dan sonra hepsinin hayatı değişecek. Belki iyi belki de kötü şekilde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cimcik
Teen FictionLise de çarpışarak tanışmadı onlar. Zorla evlenip birbirlerine aşık da olmadılar. Yanlış anlama sonucu olan bir çimdik ile tanıştılar. Kötü çocuk ve masum kız ilişkisi değil onlarınki. Kötü olmaya çalışan bir çocuğun hikayesi. En değer verdiği iki i...