"Sana buraya gelmemeni söylemiştim"
Kolumu tutan kişiye doğru kafamı çevirdiğimde cevap çok basitti;
"B-Bay Jeon"
"Neden geldin buraya?"
Papağan gibi aynı şeyleri söylüyordu. Sinirle kolumu kurtardım elinden.
"Bay Jeon öncelikle kolumu tutup beni çekmeniz hoşuma gitmiyor lütfen bunu yapmayın. Ayrıca nereye gitsem siz de oradasınız. Beni takip ettiğinize şüphe yok."
"Seni takip etmedim Lisa. Buraya parti başlamadan çok önce Sehun'un annesiyle görüşmeye geldim. O da burada parti olacağını benim de istersem kalabileceğimi söyledi. Ben de kabul ettim. Seni görmeyi beklemiyordum. Fakat geldin. Seni izledim çok dans ettin ve en az bir kerede olsun lavoboya geleceğinden emindim. Lavabonun orada bekledim ve sen geldin....
"B-Bay Jeon bu yaptığınız normal bir şey değil."
"Biliyorum ama beni affedene kadar vazgeçmeyeceğim"
"O zaman şöyle düşünün böyle bir şeyi ben yapsam ne hissedersiniz?"
Bir an durdu. Düşünüyordu.
Gülümsedim.
"Cevap basit. Ben sizi seviyorum ve asla böyle bir şey yapmam. Ama siz..."
Bunu söylemek o kadar zordu ki. Ağlamamak için çok zor duruyordum.
"Ama siz beni hiç sevmediniz ve böyle bir şey yapabilirsiniz. Şimdi izninizle"
Yanından geçip gittim. Kendimi zar zor tuvalete attım ve kapıyı kitledim. Bu güzel günde bile beni üzen bir şey oluyordu. Aynaya baktım. Gözümden bir kaç damla yaş düştü. Ama bugün ağlamayacaktım. Makyajımı düzelttim ve aynada gülümseyen yüzüme baktım.
"En azından bugün ağlama Lalisa" diye mırıldandım. Lavobadan çıkarken son bir kez nefes aldım ve dışarı çıktım. Orada yoktu. Hoş zaten olmasını da istemezdim. Aşağıya kızların yanına indim. Buradaydı. Gitmediğini biliyordum.
"Oo Lisa tuvalete düştün zannettik"
"Ahaha çok komik Jennie"
"İçiyor muyuz?"
Hep bir ağızdan "EVET" diye bağırdık.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Normalde asla alkol almam. Zaten birkaç yudum alınca midem bulanır ve daha fazla içemem. Ama bugün... Tüm dertlerimden uzaklaştırdığı için alkole aşık olmuştum. Her bir yudumumda tüm dertlerim akıp gidiyordu. Rahatlarım diye yazdığım defterimden, dertlerimden arınırım diye aldığım tüm duşlardan daha çok rahatlattıyordu beni. Kuş gibi hafiflemiştim resmen.
"Lisa artık yeter. Yaşımız için bile fazla alkol aldık."
Kafam yerinde olmayacak kadar fazla içmiştim. Düşünemiyor hatta konuşamıyordum bile.
"Hadi kızlar eve gidelim"
"Tamamdır uniem. Hadi Lisa gir koluma"
Buradan ayrılmak mı? Ayrılırsam yine düşüncelerim beni boğacak. Yine her gece olduğu gibi sessizce ağlayacağım. Yine onu düşüneceğim. Yine aklıma gelecek. Yine yine yine...
"Siz gidin ben sonra gelirim"
"Olmaz öyle şey hadi yürü Lisa"
"Yaa hayır uniem gelmeyeceğim"
"Lisa saçmalıyorsun.
Sehun'un araya girdi";
"Siz gidin kızlar ben onu getirim"
"Aslanım benim"
Herkes bana gülerken Jisoo uniemin gözlerinde kuşku vardı. Korkuyordu. Korkması da lazımdı. Alkolu ilk defa bu kadar fazla alıyordum ve ne yacağımı bilmiyordum.
Kızlar giderken bense Sehun ve arkadaşlarıyla baş başa kalmıştım. Hoş, onlarda beni iyi etkilemedi. Beni geri getireceğine söz veren Sehun belki de benden daha sarhoş olmuştu. Ben de durmadım tabii. Kafamın boş olması hoşuma gidiyordu. Ve git gide daha çok içmeye başladım.
Artık ayakta bile duramayacak hale gelmiştim. Sehun da aynı şekilde. Onu beklemeden partiden ayrıldım . Zaten o beni değil kendi evine bile girecek gücü yoktu. Yolda ayakta zar zor duruyordum. En sonunda beklediğim şey oldu. Vücudum beni taşımayı reddetti ve aşağıya doğru düşmeye başladı. Ama yer yerine daha yumuşak bir şeye düştüm. Düştüğüm yer beni havaya kaldırdığında aslında yere düşmediğimi anladım. Ve o tanıdık koku. İstersem ayakta duramayacak kadar sarhoş olayım unutamayacağım tek şey o koku olurdu. . Ve asla
unutamayacağım.
Hafifçe gülümsedim.
"Sensin değil mi?"
Ses gelmedi.
"Hadi ama senin olduğunu biliyorum. Neden beni her zaman kurtarıyorsun? Neden seni unutmamı zorlaştırıyorsun? Seni sevdiğimi biliyorsun. Neden bana işkence yapıyorsun?"
Bu durumda bile ağlıyordum. Kimin kollarında olduğumu bilmediğim bir adama içimi döküyordum.
"Çünkü beni unutmanı istemiyorum"Selam🙋🏻♀️Yine ben😜Neyse😌Umarım beğenerek okuyacağınız bir bölüm olur. Umarım çok saçmalamamışımdır. Kendinize iyi bakın sizi seviyorum 💞🌺🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love My Teacher|Lizkook|
Фанфик"Ah o kokun. Beni her geçen gün kendine bağlayan o kokun. Olmaması gereken bu aşkı filizliyor...