72.

416 112 57
                                    

Ahoj!! 

Co se to teď právě stalo? A proč mi to něco připomíná? Jestli někdo dokáže změnit názor na své tvrzení, jako by do něj uhodl blesk, tak je to Yaku a jeho matka. Teda doufám, že proti nám nic nemá. Usmál jsem se a věnoval mu polibek do vlasů. 
,,I když to nerad slyšíš...ty a tvá matka jste stejní." 

,,Jak tohle můžeš říct? Ona je horší, věř mi." začal jsem se bránit. Nechtěl jsem mu dát za pravdu v tomhle tvrzení. Nikdy nebudu jako má matka. 

,,Myslím, že by řekla něco podobného, což potvrzuje mou domněnku." 

,,Nejsme stejní. Každý máme ohledně tvé vraždy jiný způsob...ona by tě rozcupovala na kousky jako v Texaským masakru motorovou pilou, kdežto já bych tě nejraději ulíbal k smrti. Nejsme stejní." ještě jednou jsem zopakoval větu na začátku, aby pochopil, že už to raději říkat nemá. 

,,Strašidelně sladký...fajn, sice nejste stejní, jak tvrdíš, ale musíš uznat, že jste si chováním dost podobní." řekl jsem a rozcuchal mu vlasy víc než je měl. 

,,Co takhle jít k vám?" nadhodil jsem. 

,,Mohli bychom. A když slíbíš, že budeš potichu, mohli bychom pokračovat tam, kde jsme skončili, ale jestli vyrušíme Alisu, skončí možná tak s naším životem." 

,,Hele, nejsem jediný, kdo je nahlas." obořil jsem se na něj. 

,,Tam, kde jsme skončili jsi byl hlasitější ty." 

,,Co jiného taky můžeš dělat, když se tě pokouší sníst titán...sexy titán." 

,,Už by ses na to měl přestat dívat." povzdechl jsem si. Ani jeden z těch titánů, nebyl tak hezký jako já. 

,,Fajn. Tak jen Lev...sexy Lev." řekl jsem a chytil jej za ruku. Jen zakroutil hlavou a začal se smát. 

-----------------------------------------------------------------------------

Došli jsme k nám. Mamka pořád byla v práci a u Alisy to vypadalo, že se chystá na rande podle množství šatů na její posteli. Vypadal skvěle...jako vždy. Kdopak je dnešní smolař, pomyslel jsem si. Ne že by byla zlá, jen si kladla možná moc vysoké nároky. Ale tak to bývá, když vám někdo zlomí srdce. Začnete znovu s protiopatřením, abyste se nespálili tak moc. 

,,Sluší ti to. V kolik se vrátíš?" optal jsem se nenápadně. 

,,Děkuji a proč se ptáš?" 

,,Jen tak, abych kdyžtak věděl, kdy přestat..." ke konci jsem se ztišil. 

,,Bože, Leve! Aspoň to neříkej tak, aby za tím každý viděl tvůj úmysl." 

Tak to nebylo zrovna nenápadné, ale ona by na to stejně přišla. Sama tohle používala na mě. 
,,Příště se budu snažit víc." 

,,No dlužím ti laskavost, takže to s tím klukem zkusím vydržet až do večera. Mamka vzkazuje, že je jídlo v lednici a taky se o něj máš dobře postarat...jen nevím, jestli tím myslela to, co máš v plánu ty." řekla se smíchem. 

,,Děkuji, jsi nejlepší sestra na světě a neboj, je v dobrých rukou." řekl jsem s nevinným úsměvem. Dala mi pusu na tvář a odešla. Vrátil jsem se do svého pokoje. Yaku seděl na židli a rozhlížel se všude možně. 
,,Hledáš něco?" 

,,Máš lepící pásku?" 

,,Na co potřebuješ lepící pásku?"

,,Abych ti případně zalepil pusu." 

Začal jsem se smát. To on bude potřebovat zalepit pusu. 
,,Nemusíš se bát, můžeš být hlasitý, jak se ti zlíbí. Alisa jde na rande a máma se vrací až pozdě večer, takže jsme tu sami." 

,,Už jen to, že jsme tu sami, mi nahání strach." 

,,Ty se snad něčeho bojíš, nevěřím svým uším."

,,Jo, bojím se toho, že nedokážu ovládnout touhu po tobě."

Pokračování příště...

Je tu někdo, kdo má rád SK8 the infinity? Mám hroznou chuť na to něco napsat, avšak ne na Rekiho ale Cherry Blossom😊

Nevzdám se bez boje! [Lev x Yaku] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat