Mikor visszatértem a hálóba Lauren a könyökén támaszkodva feküdt az ágyon. Akkor vettem észre a ruháján értetlenkedő foltot. Leitta magát.
-Tetszik amikor mérges vagy-jelentette ki elcsukló hangon merész tekintettel.
-Én mérges te meg részeg. Ezt vedd...-hátra fordultam. Lauren az ágyon feküdt lehunyt szemmel-fel... -odaballagtam hozzá. Mivel egy ing volt rajta így nekiáltam kigombolni azt.Nem törödtem egyre hevülő testemmel miközben a lány mellkasa a szemem elé tárult. Mikor az utolsó gombbal is végeztem képtelen voltam sietni. Egy fekete melltartó volt rajta én pedig azt kívántam bárcsak vak lennék. A kezéért nyúltam hogy lehúzzam róla a felsőt mikor Lauren megragadta a csuklóm. Magára rántott én pedig a bal kezemmel próbáltam megtámasztani magam nehogy ráessek. A lány feltápászkodott így az arcunk veszélyes közelségbe került.
-Akarlak Tessa-szinte nyögte e két szót
-Részeg vagy-mondtam majd nagyot nyeltem
-Vagy te vagy túl józan-ajkaink szúrolták egymást.Lauren megszakította a köztünk lévő pár mm távolságot és megcsókolt. Éreztem az alkohol bódító ízét és a lány kezeit ahogy közelebb von magához. Csípőnk és mellkasunk összegért. Szükségem volt minden erőmre hogy megszakítsam a csókot és eltávolodjak a lánytól.
-Ezt vedd fel-dobtam oda neki egy szürke pólót majd sietős léptekkel az ajtó felé igyekeztem
-Várj!-szólt utánam én pedig visszanéztem rá.
-Aludj Lauren.-ezzel bezártam magam után az ajtót.Ledültem a kanapéra és bámultam ki a fejemből. Még éreztem a lány száját az ajkaimon. Odanyúltam és hüvelyk ujjommal végig simitottam a számát majd a kezembe temettem az arcom. Magamra húztam a takarót és addig bámultam a plafont míg el nem nyomott az álom.
*Lauren
Iszonyatos fejfájással ébredtem. Lehunytam a szemeim és az arcom a bárnába temette. Mély levegőt vettem. Felismertem a párna illatát. Felpattantam majd vissza mert megszédültem. Hirtelen minden beugrott. Camz és az este. Basszameg mekkora egy idióta vagyok. Felültem az ágyon és körbenéztem. Az ágy végében a ruhám volt kikészítve a amiből Tessa illata áradt. Felöltöztem majd kiballagtam a szobából. A lány éppen a konyhában volt.
Leültem a székre és próbáltam játszani a szellemet. Tessa hirtelen megfordult. Kezében egy pohár víz és egy gyógyszer volt.
-Ezt vedd be-mondta mire én engedelmeskedtem és egy korty vízzel lenyeltem a kapszulát-Mennyire emlékszel? -kérdezte majd megtámaszkodott a pulton.
-Nem sokra...-hazudtam mire a lány bólintott majd bement a fürdőbeEgész nap szótlan volt mindenkivel. Camz beszélt vele pár szót de nem jutottunk sokra. Épp az új dalt beszéltük át mikor egy csaj lépett be a szobába. Tessa az asztalnál ült a papírjai a merült de az érkezésre ő is felkapta a fejét.
-Megan!-mosolyodott el majd a lányhoz sétált-Nem úgy volt hogy én hívlak?-kérdezte és arcán megjelenő a kislányos zavar. A nő elmosolyodott.Ismertem ezt a mosolyt. Én is sokszor Használtam Tessa elött és a jelentését is tökéletesen tudom. Ebből nem kapsz Megan ha rajtam múlik!
-Lauren?!-kérdezte Camz miközben én Tessa mellé sétáltam.
-Nos hogy döntöttél?-kérdezte bályolgó hangon.
-Benne vagyok!-jelentette ki határozottan én pedig nem bírtam ki hogy ne szóljak bele
-Bisztos vagy ebben? Én a helyedben többször is átgondolnám!-mondtam.Theresa arca kérdő lett Foxé pedig meglepődött
-Már megbocsáss de ez csak rám és s rá tartozik-hablatyolta olyan álszent hangom amitől felfordul a gyomrom.
-Megbocsájtom-néztem rá-és leszarom Tess csak nem akarom hogy fejjel menyj a falnak-a lány az arcomat kutatta amitől én kicsit zavarba jöttem de álltam a tekintetét.
-Abban jó vagyok.-Felelte majd visszafordult a nőhöz-Mikor lenne ez az egész?-ismét elmosolyodott.Megan ledarálta a címet és az időpontot miközben kisétáltak az épületből én pedig ott maradtam a lányokkal
-Ezek a rohadt ribancok mindig azt akarják amit nem kellene!-dühöngtem
-Loló nyugi csak egy alkalom lesz-próbált nyugtatni Ally hiába
-De ne VELE! Hívja el Justint vagy bármelyik hírességvadász faszt de ne egy lányt aki azt tudja hogy melyik kamerába nézzen!-kiáltottam el magam majd idegesen a hajamba turtam
-Azt hiszed ennyire hülye vagyok?-hallottam meg Tess hangját az ajtó felöl.Odakaptam a fejem.
-Nem-válaszoltam a lány után sétálva.
Elkaptam a csuklóját mire megtorpant. Tudtam mire gondol. A tegnap estére. Feltekintett rám-Tess én csak attól tartok hogy kipécéznek. Ígyis van elég hír-mondtam majd megpróbáltam visszaszívni a szavaim de hiába.
-Miféle hír?-kérdezte én pedig lesütöttem a szemem.
-Rólunk... Hogy mi.. - kezdtem bele
-Tessék?? És erről mikor akartál szólni??-emelte meg a hangját majd csuklóját kitépte a kezemből.
-Semmikor. Tess ez felesleges stressz. Nem akartam hogy ezen kattogj*Theresa
Lauren rám villantotta a bociszemeit és én utáltam ezért. Tudta jól hogy akarok de nem tudok rá haragudni.
Nem szóltam semmit csak megindultam kifelé de ebbe a pillanatban megjelent egy fiú mögöttünk. Rohant félrelökve minket. A lökés következtében elveszítettem az egyensúlyom. Lauren utánam kapott de késő volt. Hátra estem és magamra rántottam a lányt is.Lauren egyik lába a két lábam között volt két keze pedig mellettem. Haja az arcomba pullott. Megcsapott az illata.
-Miért te esel rám folyton?-kérdeztem unottam. Lauren végignézett rajtam majd nyelt egyet és az ajkába harapott. Közelebb hajolt és a szemembe nézett amitől teljesen kirázotta hideg.
-Talán te akarsz felül lenni?-mosolyodott el perverzül.
VOUS LISEZ
A Hírnév Karjai Között
Aléatoire-Tudom hogy szeretsz Tess-nézett mélyen a szememben. Megremegett a hangom ahogy válaszoltam. -Szerettelek. Annyira szerettelek...amennyire most utállak-feleltem üveges tekintettel Ha az ember nagyon vágyakozik valami iránt akkor addig hurcolja a bel...