פרק 25

150 15 0
                                    

בזמן שנהגתי קלטתי שיש רכב שעוקב אחרינו ידעתי טוב מאוד מי יושבת ברכב, כמובן, גרייס...הערתי את כולם כולם היו נראים כמו זומבים, גיחחתי."כבר הגענו?" דייסי שאלה הנהנתי לחיוב "כמה זמן נסענו?" נייל שאל בזמן שהוא מגרד בעיניו "בערך משהו כמו..המ..7 שעות.." חייכתי "מהה?" זאין התפעל צחקתי..יאללה בואו..הסתכלתי על השעון שלי בפלאפון כבר 00:00 הזמן המושלם.."אני פ..פוחדת יש זאבים ותנים ו....ו..הם יאכלו אותי.." דייסי התחילה להלחץ אבל לואי חיבק אותה בזמן.."טוב זאין, נייל, לואי ודייסי..מוכנים?" חייכתי..כולם הנהנו לחיוב.."סנדרה מחכה לנו" חייכתי לכולם במבט מתוחכם..הסתובבנו לכיוון היער שהיה מול הנהר..הגענו לרחבה ענקית וכל מה שראינו היה דשא ועצים מסביב. "טוב כולם להתחבא ליד כל עץ. הם באים.!" שלחתי את כולם.

פתאום גרייס ועוד שני אנשים, בחורים גדולים וחזקים ואת האמת זה התחיל להלחיץ אבל לא נתתי לזה לפחד להציק לי, אני צריכה להציל את סנדרה ואין דבר יותר חשוב מזה..! סימנתי לכולם לעלות על העצים וזה משעשינו הגענו לצמרת ואז הם התחילו להתקדם לכיוון שלי אבל הם לא ראו אותי, זה היה הסימן שלי לתקוף. יריתי לכיוון של הבחור הוא נפצע ונפל. זאין התקיף בירייה חדה במיוחד, את הבחור השני וגם הוא נפל אחרי כמה שניות ונראה שהוא מת.  הסתכלתי על לואי, הוא ידע מה לעשות. הוא כיוון את האקדח לפניה של גרייס שהתחילה לרוץ בגלל שלא הבינה מה קורה. מיד אחר כך ראיתי שלואי לא עושה כלום. מהר ירדתי מהעץ. ורצתי לכיוונה של גרייס. "אז מה גרייס אנחנו נפגשות שוב?" חייכתי חיוך זדוני וכיוונתי את האקדח לראשה של גרייס. היא נעצרה. היא הסתכלה עלי במבט מבוהל. "מ..מיה.." היא חששה להגיד את שמי.."גרייס.." עניתי לה וקימטתי את פני.."מ..מה את עושה פה?" היא כשלה בלשקר לי "אוי נו עשי לי טובה.." צחקתי ושרקתי מהר, הבנים ודייסי מהר ירדו מהעץ ורצו אלי. הקפנו את גרייס כולנו ולא היה לה לאן לברוח.

חייכתי חיוך זדוני ביותר! ואז הסתכלתי על דייסי, היא לא צריכה להתערב בזה.."פסס דייסי, תחליפי מקום עם זאין" לחשתי לה, היא החליפה בינה לבין זאין. "מה?" היא לחשה בזמן שהיא מסתכלת עלי "קחי את המפתח הזה" הושטתי לה. "למה הוא יעזור לנו?" היא שאלה.."לא לנו, לך..טוב גם לי אבל את חייבת להיות ממש ממש ממש שקטה" חייכתי היא הנהנה לחיוב. "אוקיי, בעוד 120 מטרים מכאן יש צריף, סבא שלי, פעם גר שם, בקיצור הכל מסודר שם פשוט תזהרי .."חייכתי אליה"רגע אבל מה איתכם.." היא הסתכלה בעיני כלבלב "אנחנו נגלה איפה סנדרה ואז אני אבוא לשחרר אותך" חייכתי.."טוב" היא חייכה עם מעט עצב בעיניה. היא רצה..לאט לאט היא נעלמה מנקודת המבט שלי..

החזרתי את המבט שלי לבנים וראיתי שהם קושרים את גרייס, יופי! ואז חשבתי לעצמי, אולי בעצם עשיתי טעות בזה ששלחתי את דייסי לבד? "נייל..." אמרתי לו.."כן?" הוא כיווץ את המבט שלו.."תקשיב, תרוץ ליער עד שתמצא את דייסי. ולא אני לא מתכוונת להסביר לך! פשוט רוץ לפני שיקרה לה משהו.." רציתי לבכות.."א..אמ..אוקי" הוא גמגם ורץ בכל היכולות שלו.."יאללה בנים זזנו?" חייכתי.."זזנו" הם ענו פה אחד..

Love can not be explained-Z.MWhere stories live. Discover now