6 - BAR GECESİ

57.1K 742 59
                                    

Gözlerimi alışık olduğum saatte açtığım da bakışlarımı bir süre etrafta gezdirdim odayı görmemle dün gece aklıma gelmişti korkuyla yan tarafıma baktım. Armando uyuyordu. Dün gece öylece uyumuş muyduk yani? İğrençtik. Olduğum yerde doğruldum komidinin üstünde ki saatte baktım. 9:22. Aşkolsun Beliz bumu senin alışık olduğun saat. Bugün günlerden pazartesi yataktan "Hassssiktir" diyerek kalktım. Anında banyoya geçtim. Benim sesimle Armando da yan tarafım da kıvranmaya başlamıştı. Ona aldanmadan banyoya geçip suyu ayarladım. On, on beş dakika da duş alıp banyo dolabından temiz bir havluyu vücuduma sarıp çıktım.

Armando yatakta hiç istifini bozmadan telefonuyla ilgileniyordu. Beni görmesiyle baştan aşağıya süzdü. Etraftan elbiselerimi toplayıp askılığa astım. Havluyu çıkaracakken aklıma Armando geldi. Bana bakıyordu. Zaten göreceğimizi gördük diyerek ona aldırmadan havluyu üzerimden indirdim. Hızla kıyafetlerime giymeye başlarken Armando "Nereye hazırlanıyorsun?" diye sordu.

Ceketimi de sırtıma geçirirken "İşe" diye kısaca cevap verip ona döndüm. Hâlâ beni izliyordu. Bakışlarımı bir süre etrafta gezdirip geri Armando'ya baktım. "Bir sorun mu var?" dedim.

"Hayır yok" diye kısa ve net cevap vermişti ama hâlâ dik dik bakıyordu. "Niye o zaman bana öyle bakıyorsun" dedim. Ayağa kalkıp yanıma geldi. Üstünde hiç bir şey yoktu. Tam karşımda durup "Canım sana bakmak istiyor" dedi. Dibime kadar girdiğinden bir kaç adım arkaya doğru geriledim. Aklıma gelen düşünceyle bir iki saniyelik gülüp kendimi topladım "Niye güldün"

"Hiç" diyip omuz silktim. Odadan çıkmak için arkama dönüp uzaklaşacağım sırada Armando belimden tutup kendine çevirmişti. "Söyler misin?" diye rica da bulundu. Kendimden emin bi şekilde birkaç saniye gözlerimi yüzünde sonrasında vücudunda gezdirdim birkaç saniyelikte aşağı tarafa bakmıştım. Ne yaptığımı umursamadan ellerimi Armando'nun omzuna koydum ve ense bitişinde ki saçlarıyle oynamaya başladım.

"Şirkette kızlarla konuşurken senden ne kadar çok korktuklarını söylüyordu senin için canavar falan diyorlardı şimdi bu canavarın bu şekilde önümde bütün çıplaklığıyla durması, bana kendimi özel hissettirdi" diye ağır ağır konuşmuştum arada bir elimi göğsüne koyup parmak ucumla oralarda ki dövmenin çizgilerini takip ediyordum. Benim konuşmamla durumun yeni farkına varmış gibiydi. Ukalaca gülüp başını boynuma gömdü birkaç öpücük bırakırken bende ona yer açmak için başımı yana yatırmıştım. Hareketimle belimden tutup beni kendisine bastırdı. Eşofmanımın ince olması Armando'nun üstünde bir şeyin olmaması birbirimizi hissetmemiz için yeterliydi.

"Bu gecede gelsene" dedi. Armando'dan uzaklaşıp ellerimi omzuna koyup uzaklaştım "Bende diyorum ki ne oldu buna sabah sabah niyetin belli oldu" diye konuşurken tamamen kendimi ayırdım ve "Üzgünüm dinlenmek istiyorum" diye devam ettim. Üstüme son kez çeki düzen verip hiç Armando'ya bakmadan odadan çıktım. Asansöre binip aşağıya indim duvarda ki aynadan kendime baktım. Kombinim aslında iyiydi sadece eşofman yerine farklı bir şey olsa daha iyi olurdu onu da yolda giderken hallederim diye düşünüp valeden arabamı istedim. Birkaç dakika sonra arabamın gelmesiyle binip şirkete doğru sürmeye başladım. Yolda gördüğüm mağazanın önünde durup eşofman yerine siyah şort aldım ve ücretini ödeyip şortu giyerek çıktım. Şu an daha iyiydi.

Şirketin önünde durduğum da valeye anahtarı fırlatıp hemen koştum. Faruk Bey'e yakalanmamak için ses çıkartmadan masama doğru ilerliyordum ki Simay yanıma gelip "Faruk Bey seni çağırıyor" diyene kadar. Sıkıntıyla off sesi verip "Kaç yaşına geldik hâlâ azar işitiyoruz çocuk muyuz ya" diye söylenerek Faruk Bey'in odasına girdim.

"Aa Faruk Bey hoşgeldiniz efendim geç kaldınız bugün bir sıkıntınız mı var?" diye söylenerek kapıyı tıktıklatıp içeri girdim. Elini kaldırıp beni susturdu. "Gevşeklik yapma Beliz nerdesin iki saattir" diye sesini hafif yükselterek konuştu. Bu durum şu an ona da komik geliyordu belli ki.

KÖR OYUN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin