Zobudila som sa na zvonenie budík. Otočila som sa aby som vedela koľko je hodín. Bolo presne pol 7. S veľkou nechuťou som vstala s postele a namierila si to do kúpeľne. Pustila som horúcu sprchu a nechala sa zahaliť do horúcej pary.
Zobrala som so uterák a obkrútila si ho okolo tela. Zamierila som k skrini odkiaľ som si zobrala čisté spodné prádlo, čierne potrhané nohavice, tričko a sivú mikinu s nápisom I'm Important.
"Dobré ráno mami." Zakričala som ešte zo schodov. Mama nikde nebola. Išla som teda do Chrisovej izby. "Chris? Vstávaj zasa prídeš neskoro do školy."
Na stole som si od mamy našla lístok. "Išla som ma služobnú cestu. Vrátim sa o týždeň. Prepáčte že som Vám to nepovedala osobne ale musela som odísť skoro ráno."
Super. Pomyslela som si. Chrisovi som do školy zbalila nejaké cukríky a banán.
Kráčala som už ku škole no v tom mi niekto položil ruku na rameno. Bol to Justin. Môj priateľ. Nie sme spolu dlho asi 3 mesiace a náš vzťah je celkom normálny. "Ahoj láska. Počul som, že si sama doma týždeň." Uškrnul sa. "Mmm.." prikývla som. "Nespravíme si romantický večer?"
"Môžme. Chrisa pošlem na víkend k babke. Vždy tam rád chodí." Usmiala som sa. "Dobre showty, vidíme sa večer pa. Ľúbim ťa." Zmizol skôr ako som mu stihla odpovedať. Pobrala som sa teda do svojej triedy kde na mňa čakali Amy a Madison. "Čaute baby, tešíte sa na víkend"
"Ahoj Jess. Tiež ťa radi vidíme." Zasmiali sa. Amy a Madison boli jediné baby, ktoré ma vždy vedeli pochopiť a preniesť sa cez každý rozchod. Boli vždy mojou oporou.
Zo školy som vyšla celá nadšená s pocitom že je konečne piatok a potom jarné prázdniny. S Justinom sme mali veľa plánov. "Som zvedavá čo prichystá na dnes večer." Zamrmľala som.
Pípla mi SMS.
Od: My love
Ahoj showty. Plány sa menia. U mňa doma o 6. Budem ťa čakať.Ahoj.Pre: My love
Dobre láska. Ja idem akurát zo školy.
Zablokovala som mobil a hodila ho do tašky. Kráčala som po chodníku ktorý viedol k nášmu domu. Odomkla som dvere a vošla dnu. Vybehla som do izby a pustila si sprchu.
Pozrela som sa na hodinky. Bolo pol 4. Zo skrine som si vybrala čierne legíny, biele tielko a čiernu kožienku. Vlasy som si vyžehlila a nechala rozpustené. Milovala som svoje dlhé čierne vlasy. Na tvár som si naniesla make-up. Ešte raz som sa obrela v zrkadle a pomaly som vyrazila. Zamkla som dvere a kráčala po chodníku. Chris ešte doma nebol tak som mu kľúče nechala pod rohožkou.
Stála som pred Jussovým domom. Zazvonila som. Otvorila mi jeho mama. "Dobrý deň pani Bieberová. Je tu Justin?" Usmiala som sa na ňu. "Ahoj Jessica. Áno je hore v izbe poď ďalej. Ja idem akurát do práce tak sa zabavte ahoj."
"Dovidenia." Zavrela som za sebou dvere a namierila si to do Jussovej izby. Dvere boli pootvorené tak som teda vošla. Na zemi boli porozhadzované lupienky z ruží a na zemi boli sviečky v tvare srdca. V strede bola naša spoločná fotka. Zozadu ma niekto objal. "Všetko najlepšie princezná."
"Justin! Ty si nezabudol okrútila som sa okolo jeho krku a vlepila mu na pery bozk. "Ďakujem. Strašne si ma prekvapil."
"Maličkosť showty."
Chcete pokračovanie? Aspoň 5 Vote:)