first

517 43 6
                                    

fionna, çizdiği son resmi instagram hesabına attı. isviçreli bir model olan arvida byström'ün resmini çizmişti. paylaştığı resmin altına not düştü: çizimin tam versiyonu için takipte kalın!

ardından kendine bir bardak ılık süt almak üzere çizim masasından kalktı. geri döndüğünde gelen bildirimleri kontrol etti. yirmiye yakın beğeni, iki yorum, arvidabystrom seni takip etmeye başladı, ve

michaelgclifford senin bir resmini çekti.

bunun anlamı, michaelgclifford'un bir resme onu etiketlediğiydi. bu çocuğun kim olduğu hakkında bir fikri yoktu, profiline tıkladı, çocuk fionna'nın az önce çizdiği resmi paylaşmıştı. fionna bundan büyük rahatsızlık duydu.

çocuk resmi paylaşıp altına da,

'az önce artwork hashtaglerine göz atarken ne bulduğuma bir bakın! bu kızın cidden kendine has bir tarzı ve çok özel bir yeteneği var! @fionna.fernandes' yazmıştı.

fionna çizdiği modeller dışında kimsenin onun çizdiği resimleri paylaşmasından haz etmezdi. hem de hiç. fionna'yı etiketlemiş olması hiç bir şeyi değiştirmezdi. michael'a özel mesaj atmaya karar verdi.

"selam, az önce paylaştığın resmi kaldırır mısın?"

tam mesajı gönderecekti ki, zaten çocuğun ona bir mesaj atmış olduğunu gördü.

"çizimlerin süper havalı! bir ara benimle de çalışmanı isterim."

fionna bundan da büyük rahatsızlık duydu.

"üzgünüm, sadece 'özel' kişileri çiziyorum"

hızını alamadı ve bir mesaj daha attı,

"ayrıca paylaştığın resmi de kaldırmanı rica ediyorum, teşekkürler"

çocuk yine saniyeler içinde cevap verdi.

michaelgclifford: bence ben de yeterince özel bir insanım.

fionna.fernandes: ah öyle mi? ama ben seni tanımıyorum.

michaelgclifford: hadi ama adımı duymamış olamazsın

fionna.fernandes: aslında bakarsan, ismin bana birşeyler çağrıştırıyor.

michaelgclifford: öyle mi? ne peki?

fionna.fernandes: kOCA BİR BOŞLUK

michaelgclifford: tanrım, ciddi olamayacak kadar saçma

michaelgclifford: beni tanımıyor olamazsın.

fionna.fernandes: bakın, sizi tanımıyorum. ve lütfen şu resmi silin. aksi takdirde sizi şikayet etmek zorunda kalacağım.

michaelgclifford: şu an benim sayemde seni en az yüz kişi takip etmeye başlamış olmalı

michaelgclifford: ve binlerce de beğeni..

fionna o sırada michael'ın haklı olduğunu fark etti. cidden bildirim kutusu dolup taşmıştı. ama nasıl?

fionna.fernandes: pekala, bundan etkilenmediğimi söylesem yalan olur. ama nasıl?

michaelgclifford: git ve beni google da arat.

fionna.fernandes: bana sadece kim olduğunu söyle.

michaelgclifford: söylemeyeceğim.

fionna.fernandes: ah peki, ben de senin ismini hiç bir yerde aratmayacağım.

michaelgclifford: hayır, merakına yenik düşeceksin.

michaelgclifford: ve ben sana yarın mesaj attığımda beni tanıyor olacaksın.

michael yarın da mesaj atacağını söyleyince fionna içinde bir şeylerin kıpırdandığını hissetmekten kendini alamadı.

artwork // m.cHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin