Ahojte na zaciatok len tolko toto je moja prva jednodielovka a vôbec aj prva vec tu ma wattpade. Dufam ze sa vám to bude páčiť , votes a comment poteší.
Ahojte volám sa Dominika ale spolužiaci a kamoši ma volajú Domčí alebo Domi, mam dlhe hnedé vlasy a modré oči. Mám 17 rokov a bývam na Slovensku. Moje záluby sú spev a tanec. Chodím na SUŠ už 2 roky, celkom sa mi tam páči , mãm tam super kamosky. Spolu s mojimi kamoškami mame radi skupinu One Direction , priam za nimi šalieme , chceli sme ísť na ich koncert minulý rok len nám prišli do toho majstrovstvá Slovenska v spoločenských tancoch , ale dost bolo o mno ideme na to.
Takze je sobota dnes by som nemala mat nic na plane takze zas strávim celý deň pri notebooku a budem sledovat či tam Nialler nepríde. Som sama doma mama príde až o hodinu , volala mi že má pre mňa nejaké prekvapenie neviem čo by to malo byť. Odrazu mi niketo zavolal , hovor som zdvihla volala mi moja naj kamoška a pýtala sa ma že či by sme si dneska neurobili filmový večer , proste takú babskú jazdu u mňa doma, súhlasila som. Dohodli sme sa na pol 7 a je štvrť na 7 , mama o chvílu príde a tak idem zatial prichystať veci na večer.
Niekto klopal bola to mama spoločne s Majkou ( moja spolužiačka ), hned ako prišli zapla som TV a pozerali sme horor Ludská stonožka. Ked to skončilo vypla som ho a spýtala sa mami že čo mi to chcela povedať. Povedala mi ze sa sťahujeme sa do Londýna , pozerám po nej že či hovorí pravdu , ona sa len stále usmievala takže to myslela vážne. Na jednej strane som sa tešila ale na druhej som bola smutná že musím odísť od kamošiek a všetko tu zanechať ale čo už nejako bolo nejako bude .
O týždeň
Už som v Londýne práve sme pristáli , mal by nás tu čakať nejaký mamin známi tak som strašňe zvedavá kto to je. Výjdeme pred letiskovú halu a tam stojí Paul. A mama kráča k nemu , ouu toto nie že by on bol ten ktorý nás čaká a budeme bývať s One Direction. Ouuu môj sen sa asi splní toto nie.....
Toto by bolo asi na začiatok čo myslíte bude Domči bývať u chalanov zamiluje sa jeden s chalnov do nej to sa dozviete v dalšej časti.
Prosím ak ste sa dostali až sem zanechajte koment a dajte votes ak sa vám tento úvodný prvý diel páčil.
Samozrejme môžete si vybrať s kým tento príbeh bude.
To je asi tak všetko lúčim sa s vami
Vaša Domčí