Characters

1.5K 35 0
                                    

Juan Stoessel-Otec Martiny,a zároveň hlava mafianského gangu,ktorý pozná snád už celé podsvetie.
Má dosť tajomstiev okolo jeho minulosti a je nerád,ked niekto pozná jeho slabé stránky,pretože vie že ich potom ludia môžu ľahko napadnúť.

Martina Stoessel-Dcéra Juana.Nikdy ju neplietol do jeho vecí,ale už mnoho krát sa stalo že musela proste sadnúť so šoférom do auta a ísť čo najďalej od domova,pretože jej hrozilo nebezpečie.

Je to vlastne opak jej otca,je milá a celkom nevinná.Dosť ludí tvrdí,že je podobná jej zosnulej matke.Vie,že jej otec nerobí "pekné veci" ale o tom,že by jej otec niekomu ubližoval sa jej nesnívalo ani v nočnej more.

Jorge Blanco-Pravá ruka Juana.Taktiež to nie je žiadny anjelik a zrovna z toho akú prácu teraz bude robiť,nebude nadšený.

Srší z neho sarkazmus a nie je zrovna x krát milý,to iba vo výnimočných prípadoch,ked musí.Juan si myslí,že ho pozná dobre,natoľko ,aby ho bral ako svojho vlastného syna.

No Jorge má tiež svoje tajomstvo,ktoré časom výde najavo.

Peter Lanzani-Taktiež chlap z Juanového gangu,no od príchodu Jorgeho pôsobí ako keby bol psychicky labilný,pretože mu na Jorgem stále niečo nesedí a každý jeho chybný krok využívá k tomu,aby ho práskol Juanovi.

Secret {Jortini story SK}Where stories live. Discover now