İyi okumalar
Lütfen bölümü oylar mısınız ?
Annemin burada ne işi olduğunu düşünürken şaşkınlığımı arttıracak bir şey daha olmuştu. Kerem sarılarak 'hoş geldin sevgilim' demişti. Olayların şokundan çıkmaya çalışırken annem yanıma geldi.
"Kızım seninle konuşabilir miyiz ?"
"T-tamam, o-olur"
Salondan çıkıp mutfağa gitmiştik. Annem gülerek konuşmaya başladı.
"Neden anlatmadın?"
"N-neyi ?"
"E işte Kerem ile çıktığınızı"
N-ne Kim uydurmuştu bunu ? Nereden çıkmıştı ?
"Kerem oğlum her şeyi anlattı"
Bunu söyleyince olanları anlamaya başladım. Kerem. O uydurmuştu bu yalanları. Aklımda ki tek soru annemin buraya neden gelmiş olması idi..
Kerem'den
Olanların hepsini 4 Mart perşembe günü ayarlamıştım. Eda'nın odasına gitmiştim. Uyuyordu. Telefonundan annesine mesaj atmıştım.
'Anne kusura bakma bu hafta müsait olamayacağım. 6 Mart'ta **** bu konuma gelebilir misin ? Ayrıca seni bir arkadaşım ile tanıştıracağım.'
Annesi de hemen cevap vermişti.
'Tamam kızım bir şey olur ise haber verirsin'
Mesajları zaten Eda'nın görmemesi için silmiştim. Onun için her şeyi yapmaya hazırdım.
Koca Holding'i bile ona yakın olabilmek için arkadaşının şirketi ile anlaştırmıştım. Sırf onun için o şirketi seçmiştim..
Eda'dan
İçeriye Kerem'in girmesi ile ikimiz de susmuştuk.
"Buyurun yemeğe başlayacağız."
Annem Kerem'e başını sallayarak salona doğru ilerlemeye başlamıştı. Kerem tam peşinden gidecekti ki kolundan tutup durmasını sağladım. Bana doğru döndüğünde konuşmaya başladım.
"Konuşabilir miyiz?"
"Tamam konuşalım"
İçeriye evde garsonluk yapması için çağırılan bayan girdiğinde ona bakmıştım.
"Aslında kimsenin olmadığı bir yerde konuşsak daha iyi olur"
O da o bayana doğru baktıktan sonra tekrar bana döndü.
"Tamam yukarıda konuşalım."
Elini bel hizasına getirip kapıyı işaret etti.
"Buyurun matmazel. Bayanlar önden"
Oradan çıkıp merdivenlere doğru ilerlemeye başladım. Merdivenleri çıktığımızda Kerem'e doğru dönüp hesap sormaya başladım.
"Sen nasıl anneme böyle bir yalan söylersin ?"
"Yalan bir şey söylemedim. Her şey doğruydu. Çıkma konusuna gelirsek te ilerde nasıl olsa çıkacağız. Bu nedenle çok da yalan sayılmıyor gibi."
"Kendini çok bir şey sanma. Şimdi gidip her şeyi anlatacağım ve herkes senin yalanını öğrenecek. "
Merdivenlerden inmeye başlamıştım. Kendime engel olamıyordum. Ona gerçekten çok sinirlenmiştim. Çok ileri gitmişti. Onun bu yalanlarına susamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA AŞIK OLURSA | BİTTİ
Teen FictionBir mafya adamı cafe'de gördüğü bir kıza aşık olmuştur. Fakat bu aşka engel olacak bir sürü şey vardır. Kızın bu adama karşı bir duygu hissetmemesi gibi... Peki bu adam bu duruma karşı nasıl bir şey yapacaktı. Hemen pes mi edecekti... Hiç sanmam... ...