Rüyamda ki SEN

59 4 0
                                    

Bir yaz akşamıydı. Ilık esen rüzgar ve kulağa hoş gelen dalga sesi. Bilinçsizce etrafa bakıyordum. Saf ve temiz. Önümden geçen yakışıklı ama tipsiz çocukları gözüm bile görmüyordu. Sadece aşk. Köpeğimin adıydı aşk. Yaşadıklarımdan dolayı adını aşk koymuştum. En tatlı haliydi aşk.
Ben 16 Yaşında bir kızım. Adım Hera. Bu zamana kadar kaç tane sevgilim oldu tam hatırlamam. Saymadım. Ama yani çok değil. Tuttuğumu koparan çok inatçı ve sert bir tipim vardı. Futbolu Sevdiğim gibi hiç bir erkek arkadaşımı sevmedim. Bu Yüzden sürekli kavga ederdik erkek Arkadaşlarımla. Ayrılınca " ıyğğ bu tipsizim mi çıktım ben ? " olur hep. Yüzlerinde söylerim zaman zaman. Tekrar geri dönmezler bana ( zaten geri dönmelerini isteyen yok. ).
Ben köpeğimle Denizi izlerken arkadan bir el uzandı omuzumda. Dalmışım. İrkildim. Korkmadın ama endişelendim. Daha sonra arkama dönüp baktığımda arkadaşım Tuana olduğunu gördüm. O benim en iyi arkadaşımdı. Çok çılgınlıklar delilikler Yaptım onunla. Kimi zaman küstük ama hiç kopmadık birbirimizden. En iyi dostumda o benim. Herşeyimi biliyordu.
Yanıma oturdu biraz bakıştık ve gülmeye başladık. Sanki bişey olmuş gibiydi.
"Neyin var ?"
"Hiç sadece çok mutluyum."
"Ne OLDUĞUNU anlatacak mısın ?"
"Tabikide."
"Iyi hadi o zaman bekliyorum."
"Imm şey ya nasıl söylesem bilemiyorum Off kafam çok Karışık ya."
Birşey Olduğunu anlamıştım ama tahmin edemiyordum.
"Söylesen Tuana meraktan çatlatma insanı."
"Ya tamam tamam kızma hemen söylüyorum hazır mısın."
"Evet hadi."
"Mert bana Çıkma teklifi etti bi anda oldu çok şaşırdım yani ne söyliyceğimi bilemedim ya elim ayağıma dolaştı kekeledim düşünmem Lazım dedim." Dedi.
Mert benim en iyi arkadaşımdır Tuna'dan hoşlandığını bana söylemişti Aralarını yapmak istedim fakat başarılı olamadım.
"Iyi yapmışsın bence kabul et Mert iyi çocuktur üzmez seni."
"Evet kabul edeceğim ama ne zaman ?"
"Bu akşam sahile çağır."
"Peki tamam öyle yapayım neyse eve gidiyorum ben aksam ne giyineciğimi hazırlıyim süslemeyin ne kaldı ki Akşama ?"
"Tamam canım." Dedim ve Tuana Koşarak uzaklaştı.
Tuana adına sevinmiştim. Benimde bi sevgilim olsa hiç fena olmazdı diye düşündüm.
Kalktım have esmeye başlamıştı üşümüştüm. Yoldaydım eve gidiyordum.
...
Eve gelmiştim ev havasız kalmıştı camları açtım ve odama çıktım. Telefonu rahatsız olmamak için evde bırakmıştım. Birde baktım 36 cevapsız arama bir çoğu annemden birazıda Görkem' dendi. Görkem benden hoşlanan çocuktu aşırı kıskanç korumacı ve çok sevgi dolu bir kalbi vardı. Bende ondan bundan dolayı azar azar hoşlanmaya başlamıştım.
Bir Sürü mesaj yollamıştı Görkem. Daha fazla merakta bırakmak istemedim ve mesaj attım.
"Efendim Görkem.."
(....)
"Seni çok merak ettim Hera nerdesin sen arıyorum konuşalım tamam mı ?"
"Tamam Görkem."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çocukluk Rüyam; SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin