(Hadisenin Anlatımıyla)
Uyandım ve Acunu aramaya karar verdim. Zaten o seste rap söyleyenlerle de çalışıyordum. Maksimum ne başıma gelebilirdi ki. Sonunda cesaretimi topladım ve Acunu aradım..
Hadise: Acunn
Acun: Efendim Hadise
Hadise: Ben jüri olmayı kabul ediyorum Acun
Acun: çok sevindim hadise öğlen yanıma gel ayrıntılı konuşalım.
Hadise: tamam Acun o zaman görüşürüz
Acun: görüşürüz
Telefonu kapatır*
Yaa Kaan mesaj atmış günaydın diye. Ben de günaydın nasılsın yazayım.... Yazdım.
Bugün evde tektim yapacak hiç bir şey yoktu. Acaba Kaan'ın seti var mıydı? Sorsam mı acaba? Belki eğer seti yoksa beraber vakit geçiririz diye düşünmüştüm. Telefonumu elime aldım ve sordum. Cevap gelmesini bekliyordum. O sırada mutfaktan kendime bir kahve aldım salona geldiğimde cevap gelmişti. Mesajda 'Bugün setim yok ama çok yorgunum dün çok çalışmıştık. Senle de vakit geçirmek istiyorum. Acaba benim evime gelsen olur mu?'
Yazıyordu. Acaba gitmeli miydim? Bence gitmeliydim ve ona 'tamam konum at geliyorum' yazdim. Geldiğimde Kaan'ın yüzleri kıpkırmızıydı ve sürekli burnu akıyordu. Galiba hasta olmuştu.
Hadise: Kaan sen otur ben sana bir çorba yapayım tamam mı
Kaan: gel hadise boşver yorulma
Hadise: yok yok iki dakika da hallederim ben
Kaan: peki, dolapta hazır çorba paketleri var ordan alabilirsin.
Hadise: tamam
Mutfağa gelmiştim ama ben çorba nasil yapılır bilmezdim ki neyse paketin üstünü okuyup yapacaktım başka çarem yoktu.(Kaan'ın anlatımıyla)
Hadise bir çağırdığımda hemen evime gelmişti hemde hemen ve geldiği gibi bana yemek yapmakla uğraşıyordu. Mutluydum çünkü ilk defa onun yaptığı bir yemeği yiyecektim.
Ah işte hadise de yemeğimi getirmişti....
Hadise: Kaan biraz doğrul da çorbayı öyle icireyim yoksa üzerine dökeriz
Kaan: ben içerim hadise
Hadise: yok yok ben içeririm hadi.
Hadise kaan'a çorba içirir*
Hadise: Ben tabağı mutfağa götüreyim geliyorum.(Hadisenin anlatımıyla)
Kaan'a çorbasını icirmistim ya, sanki bir sorumluluğumu yerine getirmiş gibi sevindim. Neden böyle hissediyordum ki?
Ay saatte 11.48 olmuş. Acun öğlen buluşalım diyordu. Hemen çıkmam lazım.
Hadise: Kaan benim çıkmam lazım acunla buluşacağız aklımızda bir proje varda...
Kaan: sevindim aklınızda bir proje olmasına, insanlar seni ekranda görmeyi seviyor. Tamam hadi sen şimdi acunla buluşmaya git. Bana da çorba icirdin ya iyileşirim hemen.
Hadise: peki görüşürüz
Kaan: görüşürüzEvden çıkmıştım..
20 dakika sonra.....
Acun: Hosgeldin hadise
Hadise: hosbuldum Acun
Acun: gerçekten kabul ediyor musun?
Hadise: evet Acun düşündüm ve kabul ediyorum
Acun: peki o zaman ayın 15'inde çekimler başlıyor
Hadise: ee juriler kim?
Acun: murda, mero, eypio
Hadise: aa iyiymiş, bu arada bir çay içelim mi?
Acun: olur
Çay içerler*
Hadise: Acun benim kalkmam lazım yakin bir arkadaşım hasta da
Acun: Aa geçmiş olsun önemli bir şeyi yok degil mi? kim hasta yani ben tanıyor muyum?
Hadise: önemli bir şey yok taniyorsundur herhalde, Kaan Yıldırım.
Acun: aa evet tanıyorum. Yakın arkadaşın mı?
Hadise: evet
Acun: ne kadar yakın?
Hadise: yaa Acuunn
Gülerler*
Hadise: hadi ben gideyim
Acun: tamam hadi bye bye
Hadise: byeAcunun yanından çıkmıştım. Kaan'ın yanına gidiyordum. Acaba nasıl olmuştu?
............................................................
Bu bölüm de burada bitti umarım beğenirsiniz. 🥰💕