Atmerkiau akis. Šalia manęs ant lovos iš abiejų pusių kulėjo Sophia ir Ela, o ant žemės išsidrėbus gulėjo Pezz. Tikriausiai gulėjo kojūgalį ir kuri nors ją išspyrė. Siaubas. Vargšelė Pezz. Atsargiai išlipau iš lovos, kad neprožadinčiau ir nutypenau iki virtuvės. Ten jau sedėjo Luke ir Ashton.
- Labas,- pasisveikinau.
- Labuka!,- vienu metu abu pasakė ir nusijuokė.
Pačiupau dubenėlį, dripsnius, pieną ir pasidariau pusryčius. Jie sedėjo ir tiesiog įdėmiai žiopsojo į mane. Man pasidarė įdomu ir pikta ko jie taip į mane žiūrėjo.
- Ko taip žiūrit? Valgančio žmogaus gal nesat matę?
- Ai... sorris,- susigėdo abu.
Pabaigus valgyti išsiploviau indus ir nutipenau iki vaikinų kambario kuriame jie nakvojo. Pamačiau, kad Michael ir Calum apsikabinę miega. Taip miela... nusprendžiau nufotografuoti. Klikt klikt ir jau mano telefonas pilnas jų mielų nuotraukyčių. Išsiunčiau jas visiems. Beveik visiems..., nes kaip paaiškinsi tėvams kodėl nusiunčiau jiems tokią nuotrauką ir kas per vaikinai joje...? Jo...
- Vaikinai... kelkitės,- tyliai pasakiau, bet jie vis dar guli,- Kelkitės!,- užrėkiau, bet jie gulėjo kaip gulėję.
Greitu žinksniu nuėjau iki virtuvės ir pripyliau pilna kibirą vandens.
- Kam tas vanduo?,- paklausė Ashton.
- Grindis plausiu,- sarkastiškai pasakiau.
- Bet...,- nespėjo nieko pasakyt kai aš jau dingau iš jo akiračio.
Nešdama sunkų kibirą nusvirduliavau iki kambario. Padėjau kibirą ant žemės.
- Čia paskutinis šansas,- tariau.
- Eik lauk!,- suburbėjo Calum į pagalvę.
- Na ką gi... tūrėjai šansą,- tada paėmiau kibirą ir šliūkšt! užpyliau vandenį ant jų.
- Yyyyyyyyy!,- lyg merga Calum suriko ir iššoko iš lovos,- už ką?!
- Už tą patį,- jau ruošiausi eiti,- būk toks geruti ir išnešk čiužinį į lauką. Ir tuo pačiu išplauk grindis. Aaačiūūū,- tada su šypsena veide išėjau iš kambario į virtuvę.
- Kas ten buvo?,- paklausė Luke.
- Calum.
- Rimtai?! Negali būti! Negi jis cypia kaip merga!?,- juokėsi Luke.
- Jap.
- O ta nuotrauka... šakės...
- Kas čia vyksta?,- apsimiegojusios merginos paklausė.
- Girdėjau merginos klyksmą. Tau viskas gerai Tes?
- Čia ne aš klykiau, o Calum.
- Rimtai!?,- juokėsi merginos.
- Jap.
- Ką tu jam padarei?,- paklausė El.
- Na jis nenorėjo keltis tad aš prisipyliau į kibirą vandens ir juodu su Michael išmaudžiau.
- Genialu,- juokėsi Pezz.
Pažiūrėjau į laikrodį. Jau 7:30am... Tada prisiminiau...
- Šūdas!,- užrėkiau ir puoliau į kambarį ieškoti rūbų.
Taigi šiandien susitariau atvažiuoti į "mados pasaulį". Šūdas! Aš pavėluosiu. Greit palindau po dušu ir susiradusi gražią suknelę ją apsivilkau. Susikroviau daigtus į tašę ir nulėkiau mautis batelių.
- Kur taip skubi?,- paklausė Sophia.
- Negaliu dabar. Paaiškinsiu vėliau,- ir išlėkiau pro duris.
Įšokau į mašiną ir užvedusi variklį paspaudžiau greičio pedalą. Kol važiavau šviesaforų šviesos degė žalia. Man po kolkas sekasi. Privažiavus reikiamą pastatą užgesinau variklį ir iššokau iš mašinos. Vos nevirsdama nubėgau iki registratūros. Viską susakiau ir mane pasiuntė reikiama kryptimi tad aš ja ir ėjau. Liftu pakilau į 9 aukštą ir susiradau tam tikrą kabinetą. Pasibeldžiau, kai įėjau atsisėdau prieš stalą kurio gale sedėjo moteriškė. Mes pasikalbėjom ir ji pasakė, kad turiu potencialo tad jei noriu tapti modeliu turiu į tai žiūrėti rimtai. Ji pasiųlė man dirbti su ja ir aš pasiūlymą priėmiau. Nuėjome į studiją kurioje dirbsime. Ji milžiniška! Taip pat ji man viską aprodė ir pasakė, kad pasirodymai vyks ne tik čia, bet ir kitose šalyse tad teks važiuoti ir man. Viską susakiusi ji išėjo, o aš likau stovėti. Tik po akimirkos atsipeikėjau ir išėjau iš pastato. Įsėdau į mašiną ir patraukiau namų link. Labai keista, bet visas tas pokalbis dėl darbo vyko iki vakaro... Kai grįžau namo juose nieko nebuvo. Nusirengusi nupėdinau iki virtuvės ir ant šaldytuvo pamačiau raštelį:
" Kai grįši namo parašyk. Su meile visos tavo padrūškės ;b"
Tai bent raštelis... ,,visos tavo padrūškės,,... Nusijuokiau ir pasiėmusi telefoną parašiau visiems, kodėl išėjau, kodėl skubėjau ir kad gavau darbą, o jie man parašė sveikinu ir pan. Pažiūrėjau į laikrodį kuris jau rodė 23:27pm. Reikia paskambint Harry... Bet iš pradžių nusiprausiau ir įlipau į lovą.
- Labukas, meile,- vėl išgirdau jo nuostabų balsą kai jis pakėlė skype ragelį.
- Labas garbanėle,- nusišypsojau,- pasiilgau tavęs.
- Aš taip pat, meile. Kas šiandien geresnio?
- Am... tik tiek, kad... mane priėmė į darbą!
- Sveikinu! Aš tavim labai didžiuojuos meile.
- Ai tik nereikia...,- susidrovėjau.
- Kaip tai?! Aišku, kad reikia! Taigi mano mergina modelis!
- Na taip, bet...
- Jokių 'bet'. Tu graži ir nebijok to parodyti pasauliui.
- Ačiū už palaikymą.
- Visada, meile. Nori gal pamatyti vaikinus?
- Taip. Būtų šaunu. Tada jis kamerą nusuko nuo savęs į vaikinus.
- Labas vaikinai!,- sušukau.
- Labas!,- visi choru sušuko ir Niall nušokęs nuo kedės priartėjo prie monitoriaus kas mane šiektiek išgasdino.
- Sveikinu su naujuoju darbu,- pasveikino mane Niall, o po to ir kiti.
- Ačiū, ačiū. Ok man jau kaip ir reikia eiti.
Tada ekranas atsisuko atgal į Harry.
- Gerai, meile myliu, bučiuoju ir ate.
- Myliu, bučiuoju ir ate.
Tada padėjau Skype ragelį ir išjungusi kompiuterį kritau į minkštą savo lovą bei išjungusi šviesą panirau į sapnų karalystę.
YOU ARE READING
Pamilus Žvaigždę
Fiksi Penggemar* Įžanga* Jis pop žvaigždė, o ji tik paprasta mergina iš Bostono. Jis jos dar nepažysta, o ji mano, kad jis išlepęs viską turintis berniokas. Kas bus kai jie susitiks? Ar tai atsitiktinumas, o gal tai likimas? Aš Tesa, man 16. Esu šviesiai rudais t...