[part39] មិនដូចដែលឃេីញចឹងហេស! !

2.4K 163 8
                                    




Jimin:​ យេីងសុំអង្វរឯងចុះណាស្ដាប់យេីងសិនទៅណា! !

Tae: មានរឿង​អីក៏ឆាប់និយាយមក! (រាងតូចក៏ព្រមទម្លាក់ខ្លួនអង្គុយចុះស្ដាប់មិត្តនិយាយ)

Jimin:​ យេីងដឹងថាឯងខឹងនឹងគាត់ខ្លាំងណាស់បេីយេីងក៏យេីងទ្រាំមិនបានដែរបនៅពេលដែលមនុស្សដែលខ្លួនស្រឡាញ់មកចោទប្រកាន់បែបនេះ​  តែនេះគាត់ដឹងខុសហេីយឯងគួរតែលេីកលែងទោសឲគាត់ម្ដងទៅ​  ហេីយអ្វីដែលគាត់ធ្វេីទៅនោះគឺធ្វេីទាំងកំហឹងធ្វេីទាំងមិនបានគិត​  ធ្វេីដោយសារតែគាត់ប្រច័ណ្ឌ​ ដោយសារតែគាត់ស្រឡាញ់ឯង​ មិនមែនដោយសារតែគាត់ស្អប់ឯងនោះទេ​  ឯងគួរតែស្ដាប់ហេតុផលគាត់ផងទៅ​ ! ! (ជីមីនព្យាយាមនិយាយពន្យល់នាយតូចដេីម្បីឲគេទន់ចិត្តព្រោះមេីលទៅគេដូចជាខឹងខ្លាំងណាស់ម្ដងនេះរាងក្រាស់ប្រហែលជាពិបាកបន្តិចហេីយលេីកនេះ)

Tae: ឯងនិយាយស្រួលណាស់! ! ឯងមិនមែនជាយេីងឯមិនយល់នោះទេ! ! បេីគេចង់ឲលេីកលែងទោសឲមិនមែនគេប្រេីឯងឲមកនិយាយជំនួសនោះទេ​ មនុស្សដូចគេមិនដែលយល់ពីអារម្មណ៍អ្នកដទៃសូម្បីតែបន្តិច! ! (រាងតូចតបទៅមិត្តខ្លាំងៗវិញតាមចិត្តខឹង​ មែនហេីយបេីគេពិតជាដឹងកំហុសហេីយចង់ឲរាងតូចលេីកលែងទោសឲមែនហេតុមិនមកដោយខ្លួនឯងចាំបាច់ឲគេមកជំនួសធ្វេីអ្វី? ? )

Jimin: បេីគាត់មកនិយាយ​ តេីឯងព្រមនិយាយជាមួយគាត់ទេ​ ហេីយព្រមស្ដាប់ហេតុផលគាត់សិនទេ​! ! ថ្នាក់យេីងមកអង្វរឯងចង់ស្លាប់ទម្រាំឯងព្រមស្ដាប់យេីងចុះទម្រាំគាត់ទៀត! ! ! (ត្រូវហេីយបេីរាងក្រាស់មកនិយាយដោយផ្ទាល់រាងតូចគេប្រាកដជាមិនស្ដាប់នោះទេ​ ! ! )

Tae: យេី-​! ! បានហេីយយេីងមិនចង់ស្ដាប់ទៀតទេ​...យេីងចង់សម្រាក! ! ! (ថាហេីយគេក៏ងេីបដេីរតម្រង់ទៅបន្ទប់គេបាត់)

Jimin: អាTaeៗ! ! ហ៊េីយ! ! ឯងប្រញាប់ទៅណាស្ដាប់ដឹងឲចប់សិនបានទេ? ? (ជីមីនស្រែកឃាត់គេតែឃាត់មិនទាន់គេដេីរទៅយ៉ាងលឿនស្លេវតែម្ដងហេីយ)

​ ជីមីនខ្ជិលងេីបទៅតាមគេក៏ត្រឡប់មកហាងរបស់គេវិញ..! !

Skip
@ហាងរបស់jimin

       Jiminបោះជំហានយឺតៗចូលទៅក្នុងហាងរបស់គេតែអ្វីដែលធ្វេីឲគេភ្ញាក់ផ្អេីលនោះគឺរាងក្រាស់កំពុងតែអង្គុយចាំគេទាំងទឹកមុខស្រងូតស្រងាត់ប្រៀបដូចជារុក្ខជាតិខ្វះទឹកយ៉ាងចឹង

Jungkook: Jimin!! យ៉ាងមិចហេីយ​ taeគេមាននិយាយអ្វីទេ! ! (គ្រាន់​តែ​ក្រឡេកឃេីញជីមីនបោះជំហានចូលមកភ្លាមរាងក្រាស់ក៏ប្រញាប់ស្ទុះមកសួរភ្លាមដោយមិនចាំយូរនោះទេ)

Jimin: អង្គុយឲស្រួលបួលសិនមកhyungចាំខ្ញុំប្រាប់! !

Jungkook: ស្រួលហេីយឆាប់ប្រាប់មក! ! (រាងក្រាស់ទាញដៃជីមីនមកអង្គុយតុជិតនោះហេីយក៏បន្តជម្រិតសួរគេ)

Jimin:​ គឺគេនិយាយថាបេីhyungពិតជាចង់ត្រូវគ្នាជាមួយគេមែនហេតុអ្វីបានជាhyungមិនទៅនិយាយជាមួយគេដោយខ្លួនឯង! !

Jungkook: ហឹម! ! ប្រហែលមកគេខឹងបងខ្លាំងពេកហេីយ! ! បងដឹងថាទោះបីបងទៅមែនក៏គេមិននិយាយរកបងដែរ​ គេនិយាយមកនេះគឺគ្រាន់តែចង់ឈ្នះឯងប៉ុណ្ណោះ​ បងស្គាល់ចរិកគេច្បាស់ណាស់! !

Jimin: ខ្ញុំ​គិតថាhyungសាកទៅនិយាយខ្លួនឯងម្ដងទៀតទៅព្រោះខ្ញុំជឿថាគេមិនអាចចិត្តរឹងដល់ថ្នាក់មិនអាចលេីកលែងបានទេ  គេអាចនឹងខឹងខ្លាំងជាងរាល់ដឹងតែប៉ុណ្ណឹង​ ខ្ញុំ​ជឿថាគេមិនចិត្តដាច់ដល់ថ្នាក់នឹងទេ! !

Jungkook: ហឹម! ! ចាំមេីលបងនឹងសាក​ យ៉ាងណាក៏អរគុណឯងច្រេីនហេីយ​ ! !

Jimin: មិនអីទេ​hyung!!​ អ្វី​ដែលខ្ញុំជួយបានខ្ញុំនឹងជួយ! ! (ជីមីននិយាយព្រមទាំងអង្អែលដៃរាងក្រាស់តិចៗដេីម្បីលួងលោមគេ)

Suga: នែ៎​..នែ៎​  មកចាប់ដៃចាប់ជេីងគ្នាស្អី! ! (រាងក្រាស់មិនដឹងចេញមកពីណាចំពេលដែលជីមីនកំពុងតែចាប់ជុងហ្គុកល្មម)

Jimin: គឺ..គឺមិនដូចដែលបងឃេីញទេណា​ ខ្ញុំ​គ្រាន់​តែ​...

Suga: មិនដូចដែលឃេីញចឹងហេស! ! មានតែលេីសនឹងឬ? ?

Jungkook: ឯងឆ្កួតឬ? ? អាស្លេកឯងជាមិត្តយេីងឯងប្រាកដជាស្គាល់យេីងហេីយយេីងមិនដែលគិតស្អីលេីជីមីនលេីសពីប្អូនប្រុសនោះទេ​  ឯងមានសតិបន្តិចបានទេ! !

Suga: ភ័យមែនមិត្ត! ! យេីងនិយាយលេងនឹងណា! ! ហិ​ ហិ​ ហិ​ (រាងក្រាស់បែរជាសេីចឡេីងទាំងដែលអ្នកដែលត្រូវគេបោកនេះឡេីងគាំងនិយាយអីលែងចេញទៅហេីយ)

Jimin: នេះបងឆ្កួតឬ? ? មកលេងអីឡប់ៗបែបនេះអូនភ័យឡេីងចង់ងាប់ហេីយ! !

Suga: អូ! ! អូ​  សុំទោស​អូនសម្លាញ់! ! ឈប់ភ័យទៅណាបងធ្វេីលេងទេ! !

Jungkook: ឯងនេះសមតែក្បាលម៉ាថូផ្កានេះទេ(រាងក្រាស់និយាយថែមទាំងទាញថូផ្កាដែលគេដាក់នៅលេីតុនោះរកគប់ទៅសូហ្គា)

Suga: សុំទោស​ផងណាមិត្ត​  យេីងនិយាយលេងទេ! ! ហាហា...

Jungkook: ឆេីស! ! ចាំមេីលទៅអាស្លេក! !

To be continued
Love you'll so much 🙆‍♂️🖤
Pls vote and cmt guys🥺🙏🏻💗

🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤Where stories live. Discover now