Multimedya:kübranin kiyafetleri (t-shirt daha kısa)
Kübra
-ne zormuş lan üniversiteye kayıt olmak.
*Lan sanirim dışımdan söyledim çünkü yanımdan geçen teyze anormal anormal bana bakıyor dur bi dakka bu teyzenin üniversite de ne işi var.neyse boşver sonunda üniversitenin kafesini buldum işte*
Yazarın ağzından:
Kübra önüne bakmadığı için garsonun (Doruk'un) üstüne uçar. Doruk'un tuttuğu tepsi yere düşer ve bardaklar kırılır.
Kübra :
-ööözürdilerim valla bilerek olmadı. Çooook Özürdile...
Doruk'un patronu:
-iyimisiniz hanım efendi?
Deyip yerde oturan kübraya elini uzatır.
Kübra:
-Tamam tamam iyiyim
Diyerek, patronun elinden yardım almadan kalkar.
Patron bozuntuya vermede elini çeker ve doruk'a dönerek
-ilk günden bardakları kırdın muhasebeden paranı al çıkışını yapsınlar . der
Kübra cırtlak sesiyle ortaya atılır
-ama onun suçu yokki.der
Doruk'un yüzüne bir göz atmıştıki, Doruk'un yüzünde takıldı kahverengi saçları, lens olduğunu düşündüğü yeşile kaçık gözleri, küçük ve ince dudakları vardı (yakışıklı sayılırdı)
O sırada Doruk'un kızarmış ve sinirli bir şekilde baktığını farketti ve gözlerini devirdi.
Patron konuştuktan sonra zaten gitmişti
Kübra:
-çok özürdilerim. Senin için ne yapabilirim?
Doruk:
-yeterince şey yaptın. başımdan git yeter !
Kübra bir şey demeden kapı önüne çıkar ve kapıdaki merdivene oturur ve düşünmeye başlar.
*lafta bir limonata içmeye geldik başıma neler geldi. Uğursuz bu okul . Benim bir şekilde kendimi afettirmem lazım yoksa cehennemde yanarım* kübra düşünmeye devam etti bu arada sırtında çantasıyla Doruk kübra'ya yaklaştı bunu farkeden kübra ayağa kalkıp üstünü başını düzeltti. Kübra üstünü düzeltirken Doruk çoktan merdivenleri inmişti bile Kübra bu sırada kendini Doruk'un önüne atıp köpek yavrusu gibi bakarak .
-sana kendimi nasıl affettirebilirim?
diye sorar. Doruk mimiksiz suratını değiştirmeden
-başimdan gidebilirsin !
der. Kübra sırıtarak
-o hariç .
der
Doruk biraz düşünür
Doruk'un ağzından:
*aslında düşünüyorumda eğer bu kızla çıkarsam insanlar benim eşcinsel olmadığımı düşünebilir*
-benimle 2 hafta çıkarsan belki seni affedebilirim.
Arkadaşlar bu bizim ilk hikayemiz yazım yanlışlarımız olabilir ve sizden sadece kötü veya iyi diye yorumlar bekliyoruz önerileride kabul ediyoruz
Ve şöyle bir karara vardık arkadaşımla kübranın kim olacağını siz karar verin hangi kübrayı begenirsek o kübra olacak doruguda hayal edin çünkü kimseye gay diyemeyiz.