נקודת מבט לואי
אני מוצא את עצמי שוכב בחדרי, בוהה בתקרה ללא תזוזה עם חיוך מטופש על פניי, חושב שוב ושוב על כל מה שקרה.
פעם ראשונה שאני לא מתחרט או מרגיש חסר ביטחון לגבי המעשה שעשיתי. אני בטוח ושלם עם מה שעשיתי, כי אני רציתי את זה, ללא שום רגע של חרטה. רציתי את זה, ואני כל כך מתגעגע להרגשה הזו, להרגשה הזו בכל הגוף כשאני איתו. אני לא יודע למה הכחשתי, אולי כי כעסתי עליו ועל עצמי, אבל זה היה מטופש. אני באמת רוצה אותו איתי. אחרי כל מה שקרה הארי נעלם קצת, הוא לא מדבר איתי ככה סתם ביום, אני חושב כי הוא מפחד שאני מתחרט והוא לא רוצה להיפגע מזה, זה בגלל שפעם תמיד הייתי מתחרט ומוציא את זה עליו.
אני לא יודע מתי הוא יופיע שוב, אבל אני רוצה לגרום לו להרגיש שאני בסדר עם זה, אפילו מאוד. רק מהמחשבה על כל מה שקרה אני מרגיש את כל בטני מתהפכת.החלטתי לרדת למטה, לראות מה קורה שם.
לא הייתי שם הרבה זמן, אני תמיד או בחדר או עם הארי.
ירדתי למטה, לבדוק אם אלינור בבית כי לאחרונה אני לא שומע ממנה כלום.ירדתי, הסתובבתי בבית מעט, נכנס למטבח לבדוק אם היא שם.
היא לא פה, עכשיו אני מתחיל להבין למה אני לא רואה אותה כבר כמה ימים. היא באמת עזבה בלי לומר כלום?
האמת שלא הרגשתי כזה רצון לקרוא לה חזרה, אולי זה מה שהיא צריכה, היא כנראה עוד תחזור כדי להמשיך לזייף את הזוגיות שלנו באינסטגרם שלה.שמעתי הודעות נכנסות מהטלפון שלי, הלכתי אליו במהירות, לא חושב יותר מדי.
׳תגיע דחוף לבית המשפט׳
׳אני לא יכול לאסוף אותך, תגיע מהר לואי.׳ליבי נחת ברגע, הרגשתי את לבי פועם בחוזקה, קפאתי במקום אבל ישר הבנתי שקורה משהו סוף סוף.
עליתי למעלה, לבשתי את החולצה הלבנה הראשונה שפגשה את עיניי, מיהרתי מאוד, לא חשבתי בכלל ורק מיהרתי לצאת מהבית כמה שיותר מהר. התנשפתי קצת תוך כדי מתוך לחץ.לא הסתכלתי על איך אני נראה, פשוט יצאתי במהירות מהבית, תופס את המפתחות מהשולחן העובדה וירדתי במהירות במדרגות.
יצאתי והבנתי ששכחתי את הטלפון בבית, אבל לא היה לי שום זמן לחזור לקחת אותו, אני לא מבין מה קורה אבל אני מסתפק בזה שקורה משהו.
התנעתי את האוטו וישר התחלתי בנהיגה, כל מחשבותיי התבלבלו, הכל מרגיש לי לא ברור וזה מלחיץ אותי.
רק רציתי שהכל יהיה מושלם, פרדי, הארי והשקט.***
הגעתי, טרקתי את דלת האוטו בחוזקה והתקדמתי במהרה לכניסה, מנסה למצוא את הארי עם עיניי, רק למצוא אותו ולהיכנס לבית המשפט כבר.
הגעתי לכניסה בריצה, מתנשם בכבדות.
לפתע הרגשתי יד של מישהו נוגעת בכתפי, סובבתי את ראשי לאחור והבחנתי בהארי, נראה עדיין עייף, כנראה קם לא מזמן.
YOU ARE READING
אהבה אסורה L.S
Любовные романы״אני לא רוצה לומר שאני מתגעגע אליו, גם אם זה נכון.״ (עונה אחת-גמורה) (עונה שתיים כלולה בפנים!-גמורה) פאנפיק שמתאר את האהבה של לארי בזמן הלהקה ואחרי ההפסקה שלה. (לא מבוסס על סיפור אמיתי! הכל לגמרי המצאה שלי 3> ) מכיל: יכול להזכיר קטעים מיניים~ התק...