5. Bölüm

198 61 9
                                    

Canlarım artık bölümleri kısa tutuyorum. Sadece bu bölümlük biraz uzun olucak çünkü anlatımda geçiş olucak.

Not= Medyadaki şarkıyı Leyla'nın anlatmaya başladığı yerde benn soylediğim zaman açın ve öyle okuyun.

İyi okumalar..

(Enes'ten)

Atakan abi geldikten sonra bende evden çıktım. Garip bir şekilde içimde bi his vardı. Bir şey olacaktı. Ama hadi bakalım hayırlısı.

Yaklaşık 15 dakika yürüdükten sonra karşıma bi grup erkek çıktı. Sarhoştular. Onları takmadan yürümeye devam ettim. Biri gelip omzuma dokunduğunda arkama döndüm.

"Çıkart bakalım telefonu cüzdanı ne varsaa."

"Ulan siktir git senle mi uğraşacağım."

"Ver dedim lan." daha fazla dayanamayıp adama yumruk attığım gibi yere yığıldı. Ama sorun şu ki en az 7-8 kişilerdi. Biri daha bana hamle yapmaya kalktığında kolunu ters çevirip sırtına tekme attım. Onun işi artık bitmişti. Diğer adamlarda üzerime gelince iki adam ben daha hamle yapamadan kollarımı tuttular ve bi tanesi de cebinden çakı çıkarttı.

"Son sözünü söyle bakalım delikanlı."

"Hepiniz geberin." dediğim şeyle adamın gözlerinden sinir aktı ve daha fazla dayanamayıp bıçağı karnıma sapladı ve çıkardı. Adam yaptığı şeyi idrak edince arkadaşlarına ve karnıma şaşkınlıkla baktı.

"Koşun lan naptım ben kaçın kaçın!"

Adamlar kollarımı bırakıp kaçmaya başladılar. Bende haliyle yere yığıldım. Gözlerim yavaşça kapanırken aklımda sadece onun güzel yüzü vardı.

...

''Enes oğlum bak ben gelemedim sen geldin. Hoş geldin oğlum. Annesinin kahramanı. Baban nasıl oğlum? Burak nasıl? Hala iyi anlaşıyor musunuz? Seni çok özledim canım oğlum. Hadi artık annene gel yavrum.''

"Anne ben gelemem. Kusura bakma. Onu bırakıp gelemem. Ben onu çok seviyorum. Yapamam anne."

"Oğlum sen aşık oldun?"

"Evet anne."

"Peki oğlum ben biraz daha beklerim seni. Ama şunu unutma ki ben senin hep yanındayım ve benden sana bir nasihat sakın ona onu sevdiğini söylemeyi geciktirme. Ölümlü dünya oğlum. Hadi gitte ona onu sevdiğini söyle yavrum."

Gözümden bir yaş düştüğünü hissettim sonrası yok...

(Leyla'dan)

Abimle hastaneye gittiğimizde danışmadan Enesin katını öğrendik. Koşarak merdivenleri çıktığımda abim de arkamdan geliyordu. Ameliyat olduğu kata geldiğimde ameliyathanenin olduğu koridora doğru koştum. Ameliyathanenin kapısını gördüğümde "ENES!" diye bağırdım ve kapıya doğru koşarken arkamdan biri sarıldı. Burak'tı.

ANONİMİM •Yarı Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin