5

48 5 2
                                    

Bu şarkıyı Park Jiwon karakteri ile özdeşleştirdim. Jiwon tam bir icon! Jiwon kadınlarla iyi erkekler ona iyi gelmiyor.
İyi okumalar bebeklerim✨✨

Sadece son iki ders kalmıştı ve tenefüsteydik.

- Şimdiki ders ne lan? (Onda)

-Bizimkisi edebiyat (Aisha)

-Benimkisi de fizik, nefret ediyorum yaa! Pazartesiye fizik mi koyulur? (Mia)

-Sayısalcılık zor kızım alışçan, valla benimkisi İngilizce basiiit. (Sh)

-He bok basit göreyim şimdi seni, diyince Aisha yüzüm soldu.

-Ya bir kere de sus de mi? Yok pis köpkw seni.

Diyince bana öpücük yolladı.

-Hadi asklar derse, dedi Mia. Ve sanki hepimizi onu bekliyormuşçasına kalktık.

~~~~

Kapı açıldı ve herkesin hem söverek hem de anlatırken ağzının suyunu akıttığı kadın içeri girdi.

Beyaza yakın sarı saçları vardı. Altında ise aşırı kalın ve uzun topuklu ayakkabılar vardı. Adeta bir idol gibiydi. Gören dönüp gene bakardı.

Geri yerimize oturduğumuzda hala gözüm ondaydı. Aniden bana döndü. Korkup gözümü kaçırdım.

-Sen, dedi ve tekrarladı.

-Sen, yenisin seni daha önce burda gördüğümü hatırlamıyorum, dedi beni göstererek.

-Evet hocam dedim.

Konuşurken sesi düz ve sertti. Bay Wonho'nun aksine. Sorarcasına bakıp:

-Neden, dedi

Ne neden aq dememek için kendimi zor tuttum. Hayır bununda ağzından laf almak insanın kıçından çatlatır ha.

-Efendim?

-Neden geç geldin? Veya okulunu değiştirdin?

-Ben 9,10 da buradaydım ancak belirli sebeplerden ötürü ayrıldım. Yapamayınca ise geri döndüm.

-Adın ne peki?

Yutkundum beni resmen sorguluyordu aq. Nefesimi verip konuştum.

-Adım Sihyeon

Gözlerini kıstı bir şeyler hatırlamak ister gibiydi.

-Kim Sihyeon mu?

Başımı salladım bu nerden biliyordu amk?

-Seni daha önce duydum, sizin şu eski beceriksiz ingilizce hocanızdan.

Kaşlarımı çattım. Bu kaşar ne diyordu? Hyelim karısını kimseye ezdirmezdim.

-Beceriksiz derken?

Sırıttı:
-Basbaya beceriksiz geçen seneki 12'lerden en iyi yapan 8.000'e girmiş. Benim sınıfımda herkes 10.000'in içinde olmak zorunda.
Bilmem anlatabildim mi?

Son sözlerini derken sınıfa dönerek söylemişti.

-Bir öğretmenin başarısı öğrencilerle nasıl anlaştığıyla değil sınav sonuçlarıyla ölçülür. Bayan Jung ise baya batırmış. Ama siz öyle olmayacaksınız. BU BİR RİCA DEĞİL!

Gözlerimi devirip sırama yaslandım. Bu sene beni daha çok zorlayacaktı.

~~~~

Çantamı sırtıma alıp dışarı çıktım. Kızlar aynı yerde oturmuşlardı. Galiba beni bekliyorlardı. Gülümseyerek koşar adımlarla onların yanına gittim.  Tam konuşmaya başlayacakken yüksek bir korna sesiyle irkildik. Sesin geldiği yöne baktığımda şaşkınlıktan gözlerim kocaman olmuştu.

 𝐍𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳𝐳 | SihwonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin