Ben bu yaşta benle zorla evlendiği için ona kızgınken bir de çocuk mu istiyor. Çok bekler. "Sen kafayımı yedin. Eğer yediysen söyle deli diyip geçiyim." Sırıtıp duruyordu pislik. Ama istediğini alamayacaktı."Sana 2 yıl veriyorum. 2 Yıl sonra yine hayır diyeceksen şimdiden söyle. Söylersen şimdi olur çünkü bu çocuk.". Peki diyebildim sadece. 2 Yıl güzel bir süreydi. Ama beni tehdit eder gibi konuşması sinirimi bozmuştu. Canım birden tatlı istedi. "Justin benim canım tatlı istedi."
"Bitanem daha kahvaltı yapmadan ne tatlısı." Haklıydı daha yeni uyanmıştık ama benim sürekli tatlı yeme gibi bir sorunum var. Mutfağa gidip kahvaltı hazırlarken Justin'de bana kedi gibi sırnaşıyordu. Kahvaltıyı hazırladım. Yerlerimize geçip oturduk. Tam yemeğe başlayacakken zil çaldı. Justin'e "Ben açarım" dedikten sonra kapıya yöneldim. Kapıyı açınca gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Kuzenim Dean gelmişti!! "Dean" diye bağırıp boynuna atladım. O da kollarını belime sarıp beni döndürmeye başladı. Yalancı bir öksürük sesi ile birbirimizden ayrıldık. Justin "Sende kimsin" diye bağırdı. Çok sinirliydi. Sağ elini yumruk yapmıştı. Dean her zamanki güleryüzlülüğüyle elini uzatıp "Ben Dean" dedi. Justinin elini uzattığını görünce selamlaşcağını sandım ama tam tersi oldu. Dean'ın elini sıkarak döndürdü "Karımın senin kucağında ne işi var" diye tısladı dişlerinin arasından. "Justin Dean benim kuzenim" diyince Justin Dean'ın döndürdüğü elini bırakıp benim elimi tuttu. "Bende Justin, Amy'nin Kocasıyım." Kocasıyım kelimesinin üstüne basa basa söylemişti. Birlikte yemek masasına doğru ilerledik. Onlar otururken bende masaya bir tabak daha koyup oturdum. Yemeğimizi yemeye başladık. İçeriye sessizlik doldu. Bir süre hiç konuşmadan kahvaltımızı ettik. Sessizliği bozan Dean oldu. "Amy bugün gezelim mi biraz?"
"Tabii gezeriz Justin birazdan işe cıkacak bizde o ara gezmeye çıkarız." Justin hiç dururmu durmaaaz hemen ortaya atladı. "Aslında bugün işe gitmesem de olur hem misafirimiz de var birlikte gezdiririz onu aşkım." Beni kıskanması çok hoşuma gidiyor. Ama tabi bu aşırı olursa olmaz ve para için işe gitmesi lazım. Baya bir paramız var zenginiz bile denebilir ama Justin'de bende baba parası yemek istemiyoruz. Bende doktor olacaktım ama Justin ile zorla evlendirildiğim için bu hayalim suya düştü. Küçüklükten beri Doktor olmak hayalimdi ve neredeyse gerçekleşmişti tabi Justin benle zorla evlenmeseydi. Bunları düşününce suratım düştü tabi Justin bunu anladı. "Bitanem Bir şey mi oldu."
"Hayır aklıma Bir şey geldide" dedim gülümseyerek. Sonra Dean'a odasını gösterdik. O yerleşirken biz de hazırlanmak için odaya geçtik. Giyiceklerimi seçip soyundum tam giyinecekken ayaklarım yerden kesildi. "Justin ne yapıyorsun"
"Karımla biraz eğlenmek istiyorum." Beni yatağa yatırıp üstüme çıktı. Sadece Baksırıylaydı. "Justin şimdi olmaz"
"Olur"
"Olmaz"
"Olur dediysem olur" Baksırını çıkartmaya başlayınca gözlerimi kapattım. Justin "Aslında bugün yeni şeyler deneyebiliriz"
"Justin şu an yeni şeyler denemenin sırasımı"
"Tam da sırası" Justin ellerimi gözümden çekti. Ama ben gözümü açmamakta kararlıydım.
"Aç şu gözünü"
"Açmıcam"
"Açıcaksın"
"Açmıcam"
"Jerry ile tanışmanın vakti geldi"
"Iyyy birde isim mi taktın. Hem zamanı falan gelmedi. Daha 1 gündür evliyiz"
"Tamam işte bende sana ilk günün hediyesini veriyorum."
"Böyle hediyemi olur"
"Bende hediyeler böyle ister beğen ister beğenme" Tartışmamızı bozan Dean'ın bağırmasıydı. "Hadi ama insan kuzenini bu kadar bekletirmi"
"Sanane"
Justin'in bu sözüne karşılık gözlerimi ona çevirip sinirli sinirli bakıp "Justin!!" diye uyarıcı bir sesle konuştum. Üstümüzü giydik bende hafif bir makyaj yapıp Justin'in arkasından aşağıya indim. Justin'in arabası ile yola çıktık.Birsürü yeri gezdik eğlendik Justin'in gereksiz kıskançlıkları olmasa güzel bir gündü. Cidden beni kuzenimden bile kıskanıyormu. Dönüşte az daha kavga olacaktı.
"Amy Justin'den daha yakışıklısı varken (elleri ile kendini gösterdi) neden Justin?"
Justin elini yumruk yapıp tam Dean'a yumruk atıcakken onu durdurdum. "Justin kaza yapıcaz yola odaklan ve Dean bence Justin dünyadaki bütün erkeklerden daha yakışıklı" Justin benim bu sözüm ile sırrıttı Dean ise somurtmakla yetindi. Eve geçtik biraz oturup konuştuk. Saat 12'ye geliyordu Dean odasına geçince bizde odamıza geçtik. Odaya girdiğim an Justin beni tutup yatağa yatırdı. 2 Dakikada sadece iç çamaşırlarımla kalacağım şekilde beni soydu.
"Justin senin azgın ve sapık olmadığın bir zaman varmı?"
"Karşımda sen varsan yok" Kendide üzerinde sadece baksırı kalacağı şekilde soyundu.
"Gözlerini kapatırsan kötü olur"
"Banane"
"Üzgünüm ama bu iş bugün olacak bebeğim"
Bakserını çıkardı bense sadece Justinin gözlerine bakıyordum. Yatağa uzandı benide bacaklarının üzerine oturtturdu. Justin'in Jerry dediği şey o kadar büyüktüki görmemek mümkün değildi.
"Hadi aşkım yap şunu"
Elimi yavaş yavaş Jerry'nin üstüne getirdim. Elimi ona değdirdiğimde bakmamaya çalıştım. En son vazgeçip baktım. Şok oldum ilaç falan mı kullanıııyordu bu büyütmek için ya da hergün birinimi beceriyordu.
"Ne o fazla mı büyük şaşırdın kaldın" Justine en sinir bozucu bakışımı gönderip gözümü yine oraya kaydırdım. Elimle orasını kavrayıp elimi aşağı yukarı doğru hareket ettirmeye başladım. Justin ise kendinden geçmiş bir şekilde oh'luyordu. "Hızlı olll" dedi. Bende tüm hızımla yapmaya başladım o kadar hızlıydı ki elim gözükmüyordu bile. Justin "Sıra bende" dediğinde anlamadım. Üstüme çıktı ve başını orama doğru götürdü. Dili ile dil darbeleri yapıyordu. Arada dilini orama sokuyordu. Bu çok zevk veriyordu. Oda benim inlemelerim ile doluydu Justin en son dayanamayıp üstüme tam çıktı ve hızlıca içime girdi bende tabi kendimi tutamayıp bağırdım. Dün gece ile sevişmemizden daha da hızlıydı yine bayılacam diye korkuyordum. Ama dünün tersine çok zevk veriyordu. Bu tahminen 4 5 saat sürdü şimdi düşündümde baya olmuş ama justin hala tüm hızıyla devam ediyordu. İçimde bir sıvı hissettim, sonra bir tane daha, bir tane daha bunların sayısı 10'a çıkmışken Justin içimden çıktı yanıma uzandı beni kendine çekti. Başımı göğsüne koydum ve kalp ritmini dinlemeye başladım. Kalbi çok hızlı atıyordu.
"Nasıl bu kadar kusursuz olmayı başarabiliyorsun?"
"Justin ben dünyanın en kusurlu insanıyım 1. Çok mızmızım ve çocukça davranıyorum 2. Tipsizim 3. Bazen çok kötü biri olabiliyorum"
"1. Ben zaten mızmızlığına ve çocukça davranmana aşığım 2. Bana göre Dünyanın en güzel Kadınısın yetmez mi? 3. Her insanın kötü olduğu zamanlar vardır 4. Hadi yatalım"
"Seni Seviyorum"
"Sana aşığım"
Justin'in kalp ritmi ile uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BieberGasm
FanficYaklaşık 5 sene önce yazdığım hikaye tekrar yayında. Ne kadar muhteşem olmasa da yayınlanmasını istedim. Geçmişte okuyan herkese çok teşekkür ederim. 😊 Gece yine Jaxon'un bağırışları ile uyandım. Ne olurdu bu bebek ağlamasa? Hı ne olurdu? Justin'e...