Bir gün Alex'in babası Thomas ve Alex'in kız arkadaşı Judy tatil planları yapar ve yarın sabah yola çıkmaya karar verdiler.Tatil yerini dolaştıktan sonra gece çöker,odalarına giderler.Alex biraz daha dolaşır.Çok geçmeden telefonu çalar.Arayan kız arkadaşı Judy'dir.Onun olduğu yerde işlerin iyiye gitmediğini,korktuğunu ve hemen Alex'in dönmesi gerektiğini söyler.Alex koşarak odaya gider etrafta Judy'nin olmadığını fark eder ve odanın içinde kız arkadaşına seslenmeye başlar.Ses gelmez banyoya doğru gider kapıyı açınca gördükleri onu şok eder.Küvette kanlar içinde yatan Judy'dir.Alex sinir krizi geçirmeye başlar.Alex'in telefonu çalar numara belirsiz ve çok tuhaftır.Ürkütücü bir ses şöyle der:''Judy gerçekten çok naif bir kız parçalarına ayırmak kolay oldu.'' Alex birşey demeden telefon kapanır.Alex babasının yanına gider ,ona olayı anlatır.Polisi ararlar araştırma sonucu hiç bir kanıta rastlamazlar. Böylelikle dava açılmadan kapanır.Alex'in telefonu tekrar çalar , aynı numara tekrar şöyle der:''Hiçbir kanıta rastlamamaları normal sana parçalarına ayırdım derken kesici bir aleti kast etmedim!'' Korkunç bir kahkahadan sonra telefon kapanır.Alex çaresizce babasını alıp evine geri döndü.Artık bu olayın tek kanıtı insan tarafından değil bir ruh tarafından yapıldığıydı.Bunu sadece Alex biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri Ve Bilgiler
TerrorKorku dediğimiz nedir? Yatağımızın altında ki canavar mı? Ya da dolabımızın arasından bizi izleyen, bizi bekleyen biri midir?...Korku nedir?Korku daha fazlasıdır...